פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי תכולת דירה בחינם וללא עלות מהיום להיום

פינוי תכולת דירה בחינם וללא עלות מהיום להיום

יש שני סוגים של אנשים: אלה שמרגישים שאין להם מה לתת לאחרים באף סיטואציה ואלה שלא מחפשים את המקרים בהם הם יכולים לתת. אך רוב האוכלוסייה תהיה במקום טוב באמצע, תשמור על מה שחשוב לה ועל מה שאין לה מספיק ותשתדל לתת מה שהיא יכולה לאנשים שבאמת צריכים.

האזינו למדריך המלא על פינוי תכולת דירה בחינם

כך למשל במקרה של פינוי תכולת דירה לתרומה. זהו מקרה שהרבה אנשים היו עושים אם הם רק היו יודעים איך. במדריך הקרוב נסביר לכם איך מבצעים פינוי תכולת דירה בחינם והעברת התכולה לתרומה לכל ארגון ולכל יעד שרק תבחרו. המשיכו לקרוא ותגלו עולם שלא הכרתם לפני.

פינוי תכולת דירה בחינם

יש דבר כזה פינוי תכולת דירה לתרומה?

לפני שנתחיל להסביר לכם על פינוי תכולת דירה לתרומה, נאמר לכם כי פינוי דירה הוא שירות מאוד נפוץ. אז נכון, לא מדובר בהובלת דירה שבה אתם מעבירים את תכולת הדירה מדירה אחת לשנייה, אך כן מדובר בתהליך של פינוי התכולה בדירה, אם זה כל התכולה או אם זה רק חלק ממנה והעברה שלה ליעד אחר. הרבה מקרים מסתיימים בפינוי תכולת הדירה לאתרי הטמנת פסולת. במקרים אחרים התכולה יכולה למצוא עצמה גם באתרי מחזור, בלוחות של יד שנייה ואפילו גם ביעדי תרומה שונים ומגוונים.

מהו פינוי תכולת דירה בחינם?

אז אם אתם גרים בדירה עם תכולה שאתם לא כל כך צריכים ומשתמשים, אתם יכולים לפעול בכמה וכמה דרכים.

  1. אתם יכולים להשליך חלק מהפריטים בפח האשפה השכונתי, אבל רק אם לא מדובר בחפצים שהם גדולים אשר עליהם יש איסור השלכה בפח השכונתי.
  2. אתם יכולים להציע את הפריטים השונים למכירה באתרים של יד שנייה ואז אולי גם להרוויח עליהם קצת.
  3. אתם יכולים גם להזמין את השירות של פינוי דירה על מנת שיפנו עבורכם את כל התכולה שאין לכם שימוש בה, את אלה שלא הצלחתם למכור, את אלה שאסור להשליך לפח השכונתי ואת אלה שאף אחד לא רוצה לקבל. אם בחרתם להזמין שירות שכזה, תדעו שאתם יכולים לקבל פינוי תכולת דירה בחינם ואז במסגרת של השירות הזה אתם יכולים לפנות את כל החפצים שלכם לאיזה יעד שרק תבחרו או לחילופין לתת לחברת הפינוי להחליט בשבילכם. נוסף על כל אלה, יש בידכם את הכוח לבחור אם לתת את התכולה לידיים שזקוקות לה או לתת לה להגיע לפח האשפה. זוהי זכות גדולה לעזור לאחר, על אחת כמה וכמה אם זה חפץ שכבר לא משמש אתכם.

מה חברת פינוי תכולת דירה לתרומה תעשה עם כל התכולה שלכם?

לאחר שחברת הפינוי פינתה את התכולה שלכם, הטיפול בה יהיה תלוי במטרה שאליה אתם מכוונים. אם אתם לא רוצים שום קשר לתכולה לאחר הפינוי, וכל מה שאתם רוצים זה פשוט להוציא אותה מדירתכם, רוב הסיכויים שחלק מהתכולה יגיע לאתר פסולת והחלק האחר יוצע למכירה באתרים השונים. לעומת זאת, פינוי תכולת דירה לתרומה יגדיר לחברת הפינוי מה היא צריכה לעשות עם כל התכולה שפינתה. מהצד שלכם מדובר רק על פינוי הדירה, אך מה שקורה באמת זה שהתכולה מועברת לתרומה. חברת הפינוי בה בחרתם תיקח את התכולה שלכם ותעביר אותה לאן שרק תגידו לה. יהיו הרבה מקרים בהם לא כל התכולה המפונה יכולה להתאים לתרומה, ולכן במקרים האלו אתם תצטרכו להגדיר מלכתחילה לחברת הפינוי מה אתם רוצים שיגיע לתרומה ומה חברת הפינוי יכולה לקחת בשבילה ולטפל בו בכל דרך שהיא רואה לנכון. בדרך כלל, יש אנשים שדואגים לתאם בין התרומה לבין ארגון היעד, כך שכבר מההתחלה כל הצוות המפנה יודע מה עובר לתרומה ומה מפונה מהבית. כך או כך, לא משנה מה המקרה, אתם מתקדמים לעבר המטרה שלכם שהיא להשאיר את הדירה ריקה.

למה חשוב לבחור את החברה לפינוי תכולת דירה בחינם בקפידה?

שירות של חברת פינוי מקצועית יכול לעשות את כל ההבדל בעת פינוי תכולת הדירה. אומנם זה נשמע כמו שירות לוגיסטי למדי שכל אדם יכול לבצע, אך בפועל זה לא באמת כך והפינוי יכול להיות מורכב ולפעמים גם מסוכן. במהלכו של הפינוי יש מצב שיקרה המון נזק לדלתות, למעלית, לקירות הבניין, לקירות של חדר המדרגות ועוד. נוסף על כך, יש מצבים של פינוי דירה בהם יש צורך בשימוש של כל מיני ציוד מיוחד כמו מנופים ובמות הרמה, מה שלא תמיד אפשר למצוא בכל חברות הפינוי אשר פועלות בשוק.

ולכן אתם חייבים לבחור בחברת פינוי אשר תתאים למשימה שלכם, על אחת כמה וכמה אם מדובר על פינוי תכולת דירה לצורך של תרומה, שזהו תהליך שדורש המון אחריות, רצינות ומסירות גבוהה לתהליך. יתרה מזאת, כשאתם מבררים על שירות פינוי תכולת דירה, כדאי לכם לברר אם בחברת הפינוי יש שירות של פינוי תכולת דירה בחינם ואז יצאתם נשכרים עוד יותר.

פינוי תכולת דירה לתרומה – איך יודעים מה מיועד לתרומה ומה לא?

כשאתם מזמינים חברה שמבצעת פינוי תכולת דירה לתרומה אתם צריכים להיות מודעים שהחברה היא זו שמבצעת את תהליך המיון שקובע מה מיועד לזריקה ומה מיועד לתרומה. נוסף על כך, בודקים בתהליך המיון אם צריך להשתמש בשירותיהם של נגרים על מנת שיפרקו ארונות מהקיר ואם פינוי תכולת הדירה יכול להיות בחינם או שצריך להוסיף כסף לפינוי. כל אלה תלויים בתכולה עצמה ובערך שלה. לאחר שכל הפרטים הללו נקבעו, המפנים מגיעים בשעה שקבעתם איתם ומתחילים בתהליך פינוי הדירה.

לאחר אריזה בטוחה וקפדנית, החפצים אשר מיועדים לתרומה מועברים בזהירות רבה ואילו החפצים שאין בהם יותר שימוש והם מיועדים לזריקה, יעלו על הובלה אך ורק לאתרים מורשים לפסולת ולא למקום אחר. כמו כן, החפצים שמועברים לתרומה יארזו ויועברו לעמותות שמתעסקות בנושא הזה. העמותות הללו יודעות מי צריך לקבל את אותם החפצים, הן ממיינות אותם ואז דואגות שאנשים שצריכים יעשו בהם שימוש והם לא יזרקו סתם לזבל.

פינוי תכולת דירה בחינם – אילו חפצים אפשר לתרום?

כשאתם מבצעים פינוי תכולת דירה בחינם עליכם לדעת שאתם יכולים לתרום כמעט הכל: בין אם זה חולצות, מצעים, בגדים בכל המידות, מכנסיים, מגבות, נעליים ואפילו מעילים. נוסף על כל אלה, אתם יכולים לתרום גם מזרנים, ארונות קיר, מיטות ישנות, כיסאות, שולחנות לסלון מכל הסוגים והגדלים, שולחנות למטבח, שטיחים ועוד. אם יש לכם כל מיני מוצרי חשמל שהם עדיין תקינים יש המון אנשים שישמחו לקבל אותם כמו מקררים, תנורי מטבח ישנים, מכונות כביסה או מייבשים ישנים ואפילו תנורי סלילים.

לסיכום

בשביל שנוכל להעניק לכם את השירות הכי מקצועי, אנחנו, בחטאב פינויים, מאמינים בעבודה יסודית שמתרחשת עוד לפני הפינוי עצמו. אם אתם מחפשים חברת פינוי שתפנה לכם את תכולת הדירה לתרומה ותטפל בכל הבירוקרטיה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו כבר נסדר את זה עבורכם. החל מהמפגש הראשון שמתרחש עוד לפני הפינוי עצמו וכלה ליום הפינוי ולהובלה לתרומה. יש על מי לסמוך.

שאלות נפוצות על פינוי תכולת דירה בחינם

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי תכולת דירה בחינם. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי תכולת דירה בחינם מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי תכולת דירה בחינם בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי תכולת דירה בחינם מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן