פינוי דירה » סוגי פינויים » מחירון פינוי דירות נפטרים מהיום להיום כולל ניקיון

מחירון פינוי דירות נפטרים מהיום להיום כולל ניקיון

מחירון פינוי דירת נפטרים כולל ניקיון

שירות פינוי דירת נפטריםמחיר פינוי דירות נפטרים
פינוי דירת נפטר עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי דירת הנפטר עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי תכולת דירת הנפטר המורכבת מחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון דירת נפטרים לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

כאשר מישהו הולך לעולמו, הוא משאיר אחריו ציוד רב, לעתים אפילו תכולה של דירה שלמה עם ציוד ישן שאף אחד לא מתכוון להשתמש בו.

הקשיבו למדריך המלא על פינוי דירות נפטרים

בדרך כלל, בני המשפחה ייקחו מהדירה מספר חפצים סנטימנטליים שחשובים עבורם ויהיה להם מאוד קשה לפנות את הבית מהחפצים הישנים של הנפטר, אבל הם יודעים שהם חייבים לעשות זאת כדי להשמיש את הדירה שהשאיר הנפטר. פינוי דירות נפטרים הוא שירות מצוין שמאפשר לכם לפנות את הדירה מבלי שתצטרכו לבצע זאת בעצמכם. בכתיבת מאמר זה הושקעו מאמצים רבים. אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו ממש נשמח באם תכבדו את המאמצים העילאיים שעשינו לכתוב את המאמר שלפניכם, ותגיעו להחלטה מושכלת שאתם מתכוונים לקרוא את המאמר הנ"ל למן ראשית דבריו ועד לתום דבריו, כי בו נדבר היום על הנושא החשוב, הלא הוא – פינוי דירות נפטרים.

מחירון פינוי דירות נפטרים מהיום להיום כולל ניקיון

פינוי דירות נפטרים – עד כמה זה מסובך?

פינוי דירות נפטרים זה עסק די מורכב, לכל דעה ועניין. במרבית מן המקרים הדירה תהיה מלאה בריהוט גדול וכבד, חפצים ומוצרי חשמל שקשה מאוד לפנות באופן עצמאי מהדירה. מעבר לקושי הלוגיסטי יש גם התמודדות רגשית לא פשוטה, ומכיוון שכך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים להיות נוכחים בזמן הפינוי. בשלב ההתחלתי חשוב שאחד מהקרובים יעבור בדירה וייקח ממנה כל מה שתרצו לשמור – תמונות, מסמכים חשובים, תכשיטים או כל חפץ בעל ערך כספי או סנטימנטלי.

אם יש חפצים שלא תרצו לקחת עמכם אך תרצו שיישארו, בדירה תוכלו לסמן אותם בעזרת מדבקה וכך מפנה הדירות ידע לא לפנות אותם.  לאחר שאספתם את החפצים שאתם רוצים לשמור, תצלמו תמונות של כל החדרים בדירה וסרטון וידאו קצר שמראה את כל הדירה – באופן הזה יהיה באפשרותכם לקבל הצעת מחיר מדויקת כבר בטלפון ולא יהיו הפתעות במעמד פינוי דירות נפטרים.

פינוי דירה של נפטר – האם לעשות את זה בעצמכם?

בהרבה תרחישים אתם יכולים להיתקל במצבים קשים ומטלטלים בהם אדם אהוב נפטר והותיר אחריו דירה עמוסת חפצים רבים. אמנם האינסטינקט הראשוני של כל אחד ממכם יהיה להפשיל שרוולים ולהתחיל לארוז הכול לקראת הפינוי, אבל בפועל הלכה למעשה אנשים רבים עשויים לגלות כי המשימה מורכבת וקשה הרבה יותר מהצפוי – גם פיסית וגם רגשית. בדיוק בשלב הזה ניתן יהיה להיעזר בחברה אשר מספקת שירותי פינוי דירה של נפטר.

באופן הזה שיהיה באפשרותכם בסופו של התהליך לשמור על החפצים יקרי הערך הרגשי והכלכלי, וליהנות מדירה נקייה אשר מוכנה לקבל את ייעודה הבא. אל תשכחו שאתם ממש לא חייבים להתמודד עם משימה קשה זו בכוחות עצמכם וכי פנייה אל חברה מנוסה ומקצועית בתחום תעניק לכם את האפשרות להימנע מסחיבות של חפצים כבדים במדרגות. החברה תשלח אל הבית את הצוות המקצועי שלה אשר יסייע בכל משימה, מיון, פירוק, אריזה ושינוע של החפצים השונים, כל זאת במחיר סמלי או בתמורה לחלק מהציוד ממנו אתם נפרדים.

כיצד עובד כל התהליך של פינוי דירות של נפטרים?

פינוי דירות של נפטרים יתבצע באמצעות צוות פינוי מקצועי שיפגוש אתכם לכמה דקות בתוך הדירה. אלו יהיו הדקות האחרונות שתצטרכו להיות בה כאשר הציוד הסנטימנטלי של הנפטר עוד שם. בדקות שתהיו בדירה, אתם תעברו עם צוות הפינוי בין החדרים השונים ותסבירו מאילו חפצים יש להיפטר. ברוב המצבים בדירת נפטרים יש לפנות את רוב הציוד, וזאת מכיוון שהוא לא שמיש יותר עבורכם. בזמן הזה גם תוכלו לבחור את החפצים שאתם מעוניינים בהם. לאחר שסיימתם את שלב ההסברים על הציוד לצוות הפינוי, תוכלו ללכת מהמקום. בזמן הזה צוות הפינוי יעבור חדר חדר ויוריד באופן שיטתי את כל הציוד אל משאית ההובלה שתיקח אותו למזבלות באזור או למקומות שזקוקים לציוד.

מה צריך לדעת על פינוי חפצי הנפטר?

להלן כל מה שצריך לדעת על פינוי חפצי הנפטר:

  • במידה ואתם מתכננים למכור את הדירה, תדעו שיש מפני דירות שמתעסקים גם בשיפוץ הדירה והכנה שלה למכירה, מה שיכול לחסוך לכם התעסקות וזמן.
  • כשיש מספר בני אדם שיורשים את הדירה או קשורים לנפטר, רצוי לחתום על חוזה עם מפנה הדירה והיורשים על מנת למנוע אי נעימות. בחוזה תדאגו שמובן לכל הצדדים שהדירה תעבור פינוי מלא ותישאר ריקה, ומוסכם מה יימכר ומה יחולק בין הצדדים.  
  • במקרה שהפינוי הוא מקומה גבוהה ויש חפצים שלא עוברים במדרגות / במעלית תזדקקו למנוף כדי לפנות את הדירה. למרות שלא לכל מפנה דירות יש שירות כזה, הרבה מהם עובדים עם חברות מנופים – רצוי שתבדקו את זה מראש.

איזה טיפים יש לפינוי דירות נפטרים?

אחת מן התקופות הכי קשות בחייו של אדם היא בשעה שנפטר אדם קרוב. כך, בשעה שהוא מותיר אחריו בידכם את דירתו ותכולתה, הרי שרק המעבר על החפצים השונים יכול לגרום לסערה בליבו. במובן מסוים, תכולת דירה היא השתקפות של האדם שגר באותו חלל. כאשר אדם קרוב ויקר נפטר, החברים ובני המשפחה צריכים לנקות את המקום, יש הרבה ערך סנטימנטלי במה שהם מוצאים. לכן חשוב להבין שכל עוד התהליך של פינוי דירת נפטר נמשך, הצוות המפנה חייב להיות מאוד סובלני ואדיב.  אם אתם מעוניינים להכין את הדירה של הנפטר לקראת פינוי, ריכזנו עבורכם כמה טיפים כדי להקל על משימתכם. לא פעם, עבודת ההכנה לפינוי עשויה להיות מאוד לא פשוטה מבחינה רגשית וגם בבחינה הפרקטית. במיוחד אם יש ציוד רב שמצריך מיון, סדר, אריזה, עיטוף ומיגון. כדי להקל על משימת ההכנה לקראת פינוי דירת נפטרים, קבלו מאתנו כעת חמישה טיפים חשובים, כדלקמן:

  • בדקו לגבי פינוי דירות נפטרים בחינם
  • הקפידו לבודד את כל החפצים יקרי הערך לפני שאתם קוראים לחברת פינוי דירות נפטרים.
  • קחו אתכם את כל המידע הרלוונטי, כגון פרטי ביטוח נכס וחשבונות הנכס.
  • בדקו אם יש חפצי ערך וניירות במגירות והארונות לפני הפינוי.
  • צלמו תמונות של ניירות חשובים, מסמכים וחפצים אחרים לפני הפינוי..

לסיכום

על מנת להעניק לכם שירות מקצועי, אנחנו, בחטאב פינויים, דוגלים בעבודה יסודית שמתחילה עוד הרבה לפני עבודת הפינוי. כל אדם שנפטר הותיר מאחוריו כמות שונה של תכולה וכל אדם גר בדירה אחרת – חלקן קטנות יותר וחלקן גדולות יותר. מכיוון שכך, במטרה להגיע אל יום הפינוי מוכנים להעניק לכם שירות טוב, נקבע אתכם עוד קודם בשביל לברר את היקף הפינוי.

פינוי בית פרטי לאחר פטירה למשל יתבצע בדרך כלל עם משאית הובלה משום שיש לא מעט תכולה שיש לפנות. זאת בשונה מדירה בת חדר שהפינוי שלה מתבצע בהיקף מצומצם יותר. לאחר שהצוות שלנו יבין את היקף הפינוי, ישלח אליכם ביום ובשעה המתאימים לכם מפנה דירות לאחר פטירה. צוות המפנים שלנו הינו צוות רגיש, קשוב, אמפתי וסבלני שיבצע בשבילכם את הפינוי ברצון רב ויגבה מכם מחיר סמלי.

שאלות נפוצות על פינוי דירות נפטרים

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי דירות נפטרים. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי דירות נפטרים מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי דירות נפטרים בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי דירות נפטרים מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן