פינוי דירה » סוגי פינויים » מחירון פינוי דירות אגרנים – פינוי אגרנות כפייתית במיידי

מחירון פינוי דירות אגרנים – פינוי אגרנות כפייתית במיידי

טבלת מחירים פינוי דירות אגרנות כפייתית

שירות פינוי דירת אגרנותמחיר פינוי אגרנות כפייתית
פינוי דירת אגרן כפייתי עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי דירת אגרן כפייתי עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי דירת אגרן כפייתי המורכבת מחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון דירת אגרן כפייתי לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

אם יש לכם הפרעת אגירה ואתם זקוקים לעזרה בניקוי הבלגאן, זה הזמן לקבל סיוע מקצועי. ניקיון אגירה או לחלופין פינוי דירות אגרנים הוא עבודה גוזלת זמן שיכולה להשתלט על חייכם אם תנסו לעשות זאת בעצמכם. בנוסף להיותו גוזל זמן, זה גם עלול להיות מסוכן – במיוחד אם יש בעלי חיים מעורבים או אם יש חששות לגבי צמיחת עובש בביתכם. הסכנות הללו גורמות לכך שכדאי לכם לשכור אנשי מקצוע שמבינים את צרכי פינוי דירות אגרנים וגם בהיבטים נוספים של שיקום בתים למכירה או להשכרה לאחר פתרון מצב אגירה.

להקשבה למדריך המלא על מציאת חברה לפינוי דירות אגרנות כפייתית

פינוי דירות אגרנים – מדוע בני אדם אוגרים?

אין סיבה אחת וברורה שמישהו עלול לאגור. הפרעת אגירה היא מחלת נפש קשה ומורכבת שעלולה להיות בעלת השפעות הרסניות ארוכות טווח על האגרן ועל יקיריהם. בעיות נפשיות רבות כמו למשל – טראומה, דיכאון, חרדה ו- OCD יכולים לתרום לצורך של אגרן לאסוף באופן כפייתי. פחד שלא יהיה להם משהו כשצריך, או התקשרות רגשית קיצונית למשהו עלולים לעתים קרובות להוביל אגרנים לפתח דיספוזופוביה מתקדמת שהופכת את הקטנת האוספים שלהם לכמעט בלתי אפשרית, מה שמוביל לסיכונים בריאותיים חמורים בהמשך הדרך.

זה יכול להיות מפתה פשוט להחזיק התערבות, לזרוק הכול, ולהביע את דאגותיכם לאורח החיים של יקירכם בניסיון לעזור לו לשפר את מצבו. למרבה הצער, החרדה הקיצונית של דיספוזופוביה יכולה להקשות מאוד על אגרנים להרפות, וסביר להניח שהם יהפכו לקרביים. גם אם תצליחו לזרוק כמה דברים, הם לא יעצרו כלום כדי להחליף אותו כדי לגרום לחרדת האובדן הטראומטי להיעלם. במקרים חמורים, בית אגרן עלול להיות מסוכן מדי עבור אדם לא מאומן להיכנס ולנסות לנקות בכלל.

מחירון פינוי דירות אגרנים פינוי אגרנות כפייתית במיידי

פינוי דירות אגרנות – מה היא למעשה הפרעת האגרנות?

בשנת 2013 אגירה סווגה כהפרעה נפשית וסווגה כמחלה שעלולה להתווסף על ידי חיים בדלתיים סגורות. בחודשים האחרונים ובמהלך מגפת הקורונה שמנו לב לעלייה באגירה ובהשפעות שיכולות להיות על הרווחה הנפשית של אלו הסובלים מטראומה כשהוצגו בפני ההחלטה לזרוק חפצים. אגירה היא לעתים קרובות סימפטום לבעיה פסיכולוגית עמוקה יותר שניתן לייחס למצוקה שיכולה הייתה להיגרם כתוצאה משכול כמו אובדן של אדם אהוב. זה יכול להיות קשה מאוד לזהות מישהו שסובל מהפרעה מסוג זה.

זה לא שאוגר מתקשה להיפטר מחפצים אלא שהוא הופך לטראומה מזה. זה יכול להיות מרוקן מבחינה נפשית ופיזית כאשר מתמודדים עם זה מרגע לרגע. כמה סימנים שכדאי להיזהר מהם הם כאשר אדם שם ערך גבוה או היקשרות רגשית על חפץ שרובם רואים כחסר ערך. למשל זה יכול להיות שקית תה או חבילת סוכר. אגירה מסוכנת גם לבריאות הפיזית של האגרן וגם לבריאות החברתית והנפשית. במקרים מסוימים יכול להיות סיכון של שריפה, נגיעות, עובש, רטיבות והשפלה של הרכוש שבו הם מתגוררים. זה יכול להיות מאוד קשה לעזור לאגר בגלל העובדה שסובל בדרך כלל יקשה על נושא האגירה שלהם. לרוב הם יסרבו לתת לאנשים להיכנס לבית ויימנעו מלדון בבעיה.

למה צריך חברת פינוי דירות אגרנים?

הנה כמה סיבות מדוע חברת פינוי דירות אגרנים צריכים להיות הבחירה הראשונה שלכם כאשר אתם מחפשים עזרה בפרויקט מסוג זה –

  • חברות פינוי דירות אגרנים שומרות על הפרטיות שלכם – חברות פינוי דירות אגרנים לא ישתפו פרטים מהמקרה שלכם עם אף אחד אחר. הן מאומנות לשמור על כל המידע על המקרים של הלקוחות שלהן פרטי וסודי. כמו כן, הן מבינות שזה נושא מאוד רגיש, והן לא ישתפו פרטים או תמונות ברשתות החברתיות.
  • חברות פינוי דירות אגרנים לא ישפטו אתכם, אבל הן יעזרו לכם ללמוד איך לטפל בעצמכם בעתיד. זהו חלק חשוב בתהליך הטיפול שאנשים רבים שאוגרים זקוקים לו: לומדים כיצד לדאוג לעצמם מחדש לאחר שנים או עשורים של הזנחה של עצמם ושל סביבותיהם הביתיות. חשוב לזכור שגורם מקצועי שיבוא לעזור לא אומר שמשהו לא בסדר במה שעשיתם – למעשה, רוב האנשים שאוגרים בכלל לא מנסים להרוס את עצמם, זה רק אומר שאם מישהו רוצה עזרה בניקוי העומס בחייו (או בבית), אז שכירת מישהו יכולה להקל עליו מאשר לנסות את כל השאר קודם .
  • חברות פינוי דירות אגרנים מלאות בחמלה וידאגו לבית ולרכוש שלכם – שירותי פינוי דירות אגרנים מנוהלים על ידי אנשים רחמנים שיודעים לטפל בבית ובחפצים שלכם בזהירות מרבית. הם ייקחו את הזמן להבין את מצבכם, יעזרו לכם להחליט מה כדאי לכם לשמור וידריכו אתכם להחליט מה לעשות עם הבית שלכם. זה יכול לעשות הבדל גדול באיזו מהירות ואפקטיביות הניקוי שלכם מסתיים, כמו גם כמה טוב זה עובר עם כל המעורבים (במיוחד אלה שגרים בבית או בסביבתו של האגרן).
  • חברות פינוי דירות אגרנים מיומנות ומנוסות באופן מלא – מנקי אגירה מקצועיים מצוידים בכלים, בידע ובכישורים הדרושים כדי להתמודד עם המצב שלכם. הם הוכשרו להתמודד עם הצד הרגשי של הפרעת אגירה. הם מבינים איך זה לאדם שצבר באופן כפייתי כל כך הרבה דברים שהם לא מסוגלים לחיות חיים נורמליים. יש להם גם ניסיון עם מצבים מיוחדים, כמו למשל – פשפשים, פרעושים או מזיקים אחרים (כולל בעלי חיים) שעשויים לחיות בבית או בעסק שלכם.
  • חברות פינוי דירות אגרנים יודעות להתמודד עם מצבים מסוכנים כמו לדוגמה – חשיפה לעובש או לאסבסט מבלי לסכן את עצמן – או אתכם.
  • חברות פינוי דירות אגרנים יודעות להחזיר את ביתכם למצב בר-מחייה באופן מדעי ויעיל. אנשי מקצוע אלו מאומנים בטכניקות המתאימות לשחזור הבית שלכם. יש להם גם את הכלים והציוד הדרושים לעבודה זו. לדוגמה, הם עשויים להשתמש בשואב אבק תעשייתי שיכול להסיר אפילו את הפסולת העקשנית ביותר מהקירות, הרצפות, השטיחים ומשטחים אחרים שלכם.
  • עזרה מקצועית זמינה לאנשים הזקוקים לעזרה בהפרעת אגירה – ישנם סוגים רבים של עזרה מקצועית זמינים, כולל מנקי אגירה, מטפלים, יועצים ועובדים סוציאליים. בעוד ששירותים אחרים עשויים לדרוש מהאדם לשלם מכיסו. שירותים מסוימים מציעים סודיות, בעוד שאחרים לא.

הדבר החשוב הוא להתחיל איפשהו כשמדובר בקבלת סיוע מקצועי בהפרעת אגירה של אדם אהוב (או אפילו שלכם.

מה הן הסיבות לשכור חברה של פינוי אספנות כפייתית?

הסיבות לשכור חברה של פינוי אספנות כפייתית הן כדלקמן:

  • תכנון מושלם – שחזור ביתו של אגרן דורש קצת יותר מסתם ניקוי אבק וארגון. קבלו הערכה מלאה של המצב ממומחה שיכול לעצב תכנית מותאמת אישית.
  • ציוד מוביל – למומחים יהיו את הכלים והציוד הטובים ביותר כדי לבצע את העבודה. אל תשרפו את שואב האבק הביתי שלכם מנסים לעשות הכול כשיש איש מקצוע נעול, עמוס ומוכן לעבודה!
  • עדיף שני ראשים מאחד – לקחת על עצמו ניקיון אגירה זה הרבה עבודה. אל תחכו עד שתהיו עמוק מדי כדי להבין שאתם צריכים עזרה. הזמינו איש מקצוע כבר מההתחלה ותמיד יהיה מישהו שמוכן להושיט יד לסילוק העומס.
  • פרספקטיבה טובה יותר – קל לקבל ראיית מנהרה כשאתם עושים את כל העבודה לבד. עבודה עם צוות של אנשי מקצוע מעניקה לכם מבט ממעוף הציפור על הניקיון, באופן הזה שתוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לרשותכם.
  • ייעוץ מומחה – תרצו או לא תרצו, לאף אחד אין את כל התשובות – אפילו לא לכם. ייתכנו מכשולים במהלך ניקוי אגירה שאינכם יכולים להתגבר עליהם בעצמכם. אך, לאיש מקצוע יהיה הידע והניסיון להציע פתרונות לכל מצב.
  • יכולות הנדימן – אם אתם מגלים חורים בקירות, רצפות מוכתמות או נזקים אחרים בעיצומו של הניקוי שלכם, ייתכן שיהיה לכם קשה לתקן את הכול. חברה של פינוי אספנות כפייתית היא יותר מסתם צוות ניקיון, היא תגרום לבית שלכם להיראות כמו חדש!
  • טיפול חמלה – יש יותר לשחזר את ביתו של אגרן מאשר רק ניקוי העומס. אגרנים דורשים גישה לא שיפוטית ומבינה של איש מקצוע שיכול לעזור להם לעבור החלטות קשות בצורה בטוחה ומכבדת.
  • פינוי פסולת קל – לארוז דברים ולגרור אותם יכול להתחיל להפוך למשימה מפרכת אם אתם עושים את זה בעצמכם. אבל, עם צוות של מקצוענים זה קל לרוח.
  • הגנו על מערכות היחסים שלכם – הלחץ של ניקיון אגירה יכול להפוך למתוח עבור כל המעורבים. לנהל את השיחות הקשות האלה עם יקירכם יהיה הרבה יותר קל עם איש מקצוע שיוכל להדריך אתכם בתהליך ולעזור לתווך את המצב.
  • פתרונות חדשניים – ניקוי עשה זאת בעצמך יכול להיות מוגבל באפשרויות העומדות לרשותכם. מנקי אגירה מקצועיים ערוכים היטב לענות על הצרכים שלכם לא משנה אילו מכשולים יצוץ, ובצורה הרבה יותר יעילה מאשר אם הייתם עושים זאת לבד.

שאלות נפוצות על פינוי אגרנות כפייתית

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי אגרנות כפייתית. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי אגרנות כפייתית מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי אגרנות כפייתית בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי אגרנות כפייתית מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן