פינוי דירה » סוגי פינויים » מחירון קניית תכולת דירה + פינוי תכולת דירה בכל הארץ

מחירון קניית תכולת דירה + פינוי תכולת דירה בכל הארץ

טבלת מחירים של קניית ופינוי תכולת דירה

שירות קניית ופינוי תכולת דירהכמה נשלם לכם?
קניית תכולת דירה יקרת ערך500 ש"ח – 2,000 ש"ח
קניית תכולת דירה עם ערך סביר200 ש"ח – 800 ש"ח
פינוי תכולת הדירה הנרכשת0 ש"ח (בחינם, ללא עלות)
ניקיון הדירה לאחר פינוי התכולההחל מ-300 ש"ח (לעיתים יהיה כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

מעבר דירה זה מלחיץ. אין דרך לעקוף את זה. זה תהליך קשה ושובר גב לעבור. אבל זה לא חייב להיות. בין אם אתם עוברים דירה כחלק מהעבודה שלכם, מסיבות כלכליות או סתם לשינוי נוף, תמיד כדאי לשכור חברת קניית תכולת דירה שתעזור לכם.

הקשיבו למדריך המלא על קניית תכולת דירה

מעבר דירה אינו פשוט כמו לארוז הכול ולהביא אותו לבית החדש שלכם. לעבור דירה בעצמכם יכול להטיל משקל עצום על הכתפיים שלכם. זה מרתיע מספיק לעבור למיקום או עיר שאתם לא מכירים, אך עם כל מה שצריך לקחת בחשבון ולעשות סידורים, זה הופך לכאב ראש עצום. חברת קניית תכולת דירה יכולה לעזור בכל זה. צוות העובדים שלה יכול להקל עליכם במהלך מעבר הדירה ואף להוריד לכם עומס משמעותי. אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, כי בו נדון על הנושאים הכי חמים, כמו גם נדון על הנושא הבוער, הלא הוא – קניית תכולת דירה.

מחירון קניית תכולת דירה ופינוי תכולת דירה בכל הארץ

קניית תכולת דירה – מה בדיוק קונים?

תהליך ההתמודדות עם מנעד נרחב של פריטים שאינם רצויים יותר יכול להיות מכריע, וישנן סיבות רבות שאולי תידרשו לשירות פינוי בית. הדוגמה הנפוצה ביותר היא כאשר אדם אהוב נפטר, ואתם נשארים אחראיים לכל החפצים שלו – שלרבים מהם אולי אין לכם מושג לגבי הערך שלהם. הדרך הפשוטה והרווחית ביותר להתמודד עם זה היא לנצל את הצעת קניית תכולת דירה בשירות המלא, שמוציאה את כל הטרחה מידיכם.

הצוות של החברה יטפל בכל ההיבטים של פינוי הבית – לא רק הובלה וטיפול בחפצים המקובלים למכירה, אלא גם לטפל בכל שאר הפריטים. בתי מכירות רבים אחרים עוסקים רק בפריטים למכירה, אך החברה תדאג שהבית יהיה פינוי ומוכן למכירה, תיפטר מכל פריט יקר ערך או תרומה לצדקה במידת האפשר. ללא קשר לגודל הנכס או לכמות הפריטים בעיזבון, החברה תיקח אחריות על פינוי הבית ועל תהליך קניית תכולת דירה. פריטים שצפויים להימכר במכירה מפינוי בית כוללים את אלו:

  • ריהוט – כולל שולחנות, כיסאות, ספות, מיטות, מזנונים, שטיחים ושטיחים
  • כלי בית, קרמיקה, כלי זכוכית ויצירות אמנות
  • תכשיטים, כסף, זהב ושעונים
  • צעצועים וחפצי אספנות

ההיבט המרתק של שירות קניית תכולת דירה הוא שברוב המקרים, האנשים המנהלים את העיזבון נדהמים משווי המכירה של פריטים כאשר הם נמכרים במכירה פומבית.

מה הם היתרונות של קניית תכולת דירה?

היתרונות של קניית תכולת דירה הם כדלקמן:

  • ביטוח – החברה תמיד מטפלת בכל הפריטים בזהירות ובזהירות הגדולה ביותר על מנת למנוע שריטות או נזק. יחד עם זאת, רק בשביל שקט נפשי נוסף, הם מבוטחים במלואם למקרה שמשהו ישתבש.
  • פחות מתח – היתרון החשוב ביותר בהזמנת חברת קניית תכולת דירה מקצועית הוא הקלות במתח. תהליך הקנייה / השכרה מלחיץ מספיק ללא הלחץ הנוסף של המהלך בפועל. כאן בחטאב פינויים, נוכל לעזור להפוך את מעבר הבית שלכם ללא מתח ופשוט ככל האפשר. לפני המעבר, נבקר אתכם בבית – ללא תשלום – כדי לדון בכל הדרישות שלכם ולקבל הצעת מחיר מפורטת וקבועה בחזרה אליכם באותו היום.
  • שקט נפשי – תוכלו להירגע בידיעה שהחפצים שלכם יטופלו במסעם לביתם החדש, בכל מקום במדינת ישראל שהוא עשוי להיות. החברה יכולה גם לתת לכם שקט נפשי במונחים של בריאות אם אתם סובלים בצורה שגורמת לכם להיות זהירים בנשיאת משאות כבדים ואז תהיו בטוחים, היא תטפל בזה בשבילכם.
  • אריזה מקצועית – אריזה יכולה להיות סיוט! וזה גם משהו שהרבה אנשים מזלזלים בו; זה יכול לקחת ימים עד שאתה סופית ארוז. עם זאת, עם חברת חטאב פינויים – אנו נספק ארגזים עד לדלתכם לפני יום המעבר שלכם, כך שאתם מצוידים לחלוטין להתחיל בתהליך האריזה. לחלופין, אתם יכולים לנצל את שירות האריזה שלנו והופך את הדברים לקלים עוד יותר. זה גם אומר שהחפצים שלכם צפויים לארוז בצורה יעילה ובטוחה יותר.

קניית תכולת דירה – למה צריך לקחת את הזמן?

אם זה בית בירושה, קחו את הזמן שאתם צריכים בשביל להתאבל. בעוד שמשפחות מסוימות מוכנות להתמודד עם עיזבון תוך מספר ימים, אחרות זקוקות לכמה שבועות או אפילו חודשים. ושניהם בסדר! הימנעו מהפעלת לחץ רב מדי על עצמכם כדי לבצע את העבודה ואפשר לעצמכם זמן להתאבל ולגשת לעיזבון כשאתם מוכנים. רגשות הם חלק טבעי מתהליך האבל בעת אובדן אדם אהוב, ולכן חשוב לקבל החלטות קריטיות כאשר אתם במצב נפשי טוב. זכרו, אתם ממש לא לבד. חברים קרובים ובני משפחה יכולים להיות תומכים מאוד בתקופה של אובדן או מהלך מכריע, במיוחד כאשר הם עברו חוויה דומה. הם יכולים לעזור לכם להחליט אילו פריטים לשמור, לאחסן, ואילו למכור (ואולי להציע להוריד כמה מהידיים שלכם). לעולם אל תרגישו נבוכים לפנות לעזרה.

האם חברת קניית תכולת דירה מספקת שירותי אריזה של מומחים?

אף אחד לא נהנה לארוז לקראת מעבר דירה. לא רק שזה גוזל זמן וקשה, אבל אם זה נעשה לא נכון, זה יכול לגרום לחפצים שלכם להישבר או להינזק בדרך אחרת. זו לא בעיה שתהיה לכם עם חברת קניית תכולת דירה. יש לה המון ניסיון באריזה והפיכת הכול להתאמה יעילה ובטוחה. שימוש בשירותי פינוי בתים יצמצם את הסיכון לנזק כלשהו לפריטים שלכם ויוודא שהחפצים שלכם יהיו ארוזים כדי לייעל את כל השטח הפנוי.

קניית תכולת דירה – כיצד מתבצעת ההערכה של תכולת הדירה?

זה יכול להיות קשה לאנשים ללא ידע מומחה להעריך את הערך של עתיקות, רהיטים או פריטים אחרים בבית, אבל צוות מעריצי שווי ומכרזי מכירות פומביות שלנו מסוגל להעריך את הערך של כמעט כל דבר כדי לסייע בהוגן ופשוט מְכִירָה. לחלופין, אם הקונה הפוטנציאלי בוחר שלא לרכוש את הפריטים מהבית שלכם, יש לכם מושג על מה החפצים יכולים להימכר במכירה פומבית.

קניית תכולת דירה – האם אפשר להזיז בקלות את החפצים ב דירה למי שלא נוהג?

קודם כל, אם אתם לא נוהגים, אחד היתרונות העיקריים עבורכם יהיה שאתם יכולים להעביר את כל החפצים שלכם מבית לבית בעזרת חברת קניית תכולת דירה. ללא עזרה זו, סביר להניח שתתמודדו עם כמה מכשולים לגבי האופן שבו אתם מתכננים לעבור דירה. אלא אם כן, יש לכם משפחה או חבר אמין שלא אכפת להם לנסוע מסביב כדי להעביר את החפצים שלכם.

לסיכום

כאן בחטאב פינויים, אנחנו מודעים היטב לדברים שעימם אתם צריכים להתמודד בזמן מעבר דירה, ופינוי דירה הוא אחת המשימות המפחידות ביותר. בעת מעבר דירה ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת העברת הרכוש שלך, הגדול מכולם הוא, כיצד יגיעו לשם בפועל, אנו בחטאב פינויים נעזור לכם לעבור לבית החדש שלכם לכל מקום ברחבי מדינת ישראל. יחד  עם זאת, יש עוד כל כך הרבה אנשים שוכחים לקחת בחשבון כמו חומרי אריזה, תהליך האריזה, נזק לנכסים וביטוח. זו הסיבה ששכירת חברת פינוי מקצועית יכולה להיות בעלת יתרונות רבים ובסופו של דבר להפוך את המעבר שלכם ללא מתח ככל האפשר.

שאלות נפוצות על קניית תכולת דירה

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של קניית תכולת דירה. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של קניית תכולת דירה מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של קניית תכולת דירה בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לקניית תכולת דירה מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן