פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מוצרי חשמל ישנים / מקולקלים במחיר זול מעכשיו לעכשיו

פינוי מוצרי חשמל ישנים / מקולקלים במחיר זול מעכשיו לעכשיו

הגיע היום והתחדשתם במקרר חדש? או אולי מדיח הכלים שלכם כבר התקלקל והגיע הזמן להוציא אותו מהבית? פינוי מוצרי חשמל זה מה שאתם צריכים.

האזינו למדריך המלא על פינוי מוצרי חשמל

ברוב המקרים אתם לא תצליחו לראות הצדקה לשלם על פינוי מוצרי חשמל אך גם לא יהיו לכם את הכלים ואת היכולת לפנות את מוצרי החשמל בכוחות עצמכם. רוצים לדעת איך כל התהליך מתנהל? המשיכו לקרוא את המדריך שלפניכם ותופתעו לגלות כי פינוי של מוצר חשמלי מהבית הוא לא כל כך מסובך כמו שאתם חושבים.

פינוי מוצרי חשמל

האם אפשר לבצע לבד פינוי מוצר חשמלי ישן?

הרבה אנשים חושבים כי פינוי מוצר חשמלי ישן אינו מצריך אנשי מקצוע מומחים וכאלה שיודעים מה הם עושים. אך לא כך הדבר כלל. כל פינוי של מוצרי חשמל שיעשה בצורה לא אחראית, יכול להשאיר לכם נזק כזה או אחר בבית. זה יכול להיות נזק בתשתיות שמהן מנתקים את המכשיר החשמלי, וזה יכול להיות פגיעה בקירות הבית, בדלתות או אפילו במשקופים. כל זה עלול לקרות עקב פינוי של מוצר חשמלי גדול בצורה לא נכונה. כשאתם באים לפנות מכשיר חשמלי, כדאי לכם לפנות לצוות מקצועי שעוסק בתחום הזה ושמסוגל להבטיח לכם פינוי זהיר שיעזור לכם לשמור על ביתכם בחתיכה אחת. זה אומר גם אם אתם צריכים לפנות מקרר גדול שלא הולך לעבור במפתח המטבח או לחילופין במפתח הבית, חברת הפינוי תוכל לפרק אותו בצורה הכי מהירה והכי נכונה שיש כך שיהיה אפשר לבצע את הפינוי בלי לגרום כל נזק לבית שלכם. לסיכום, תחום הפינוי של מוצרי חשמל מהבית הוא תחום למקצוענים בלבד, ולכן אל תנסו את זה לבד.

למה הרבה משפחות מתקשות לבצע פינוי מוצרי חשמל ישנים?

לכל בן אדם יש כל מיני סוגים של חפצים בבית שאין להם כבר שימוש. יש המון מקרים שרוצים להיפטר מהם אבל מאוד קשה מסיבות סנטימנטליות או מסיבות אחרות. אצל הרבה משפחות יהיה אפשר למצוא מוצרי חשמל ישנים בבית שמחכים לפינוי. כל מוצר חשמלי שנקנה בעבר, כנראה היה יותר יקר מהמוצרים שיש היום אך הוא גם החזיק הרבה יותר זמן מאשר המכשירים של היום, וזו הסיבה למה הרבה אנשים עדיין מחזיקים בהם. נוסף על כך, מוצרי החשמל הישנים יהיו הרבה יותר גדולים ויתפסו לכם הרבה יותר מקום בבית.

יתרה מזאת, אם הם יתקלקלו כנראה שיהיה לכם  מאוד קשה למצוא להם חלקי חילוף, מה שיגרור מצב בו אותם מוצרי חשמל פשוט ישכבו באיזו פינה. אז בשביל לחסוך את הניקיון של האבק שאותם מוצרים מעלים, כדאי לכם לבצע פינוי מוצרי חשמל ישנים. ככל שתפטרו ממוצרי החשמל הישנים כמה שיותר מהר, כך יהיה לכם יותר מרווח בבית ופחות אבק לנקות בניקיון השבועי. פינוי של חפצים לא שימושיים הוא הכרחי בכל בית על מנת שתוכלו לגור בנוח ולא בתוך הרגשה של מחסן.

פינוי מוצרי חשמל תל אביב – למה אסור להניח מוצרי חשמל פשוט ברחוב?

לפני כמה וכמה שנים, המשרד לאיכות הסביבה קידם חקיקה של חוק אשר יעסוק בטיפול בציוד אלקטרוני. החוק הזה נועד לענות על הצורך בסידור של תהליכי מחזור הפסולת האלקטרונית והוא אומר כי אסור בתכלית האיסור להטמין פסולת אלקטרונית באתרי הטמנה, מכיוון שהדבר מזהם מאוד את הסביבה. אז כפי שכבר נאמר, הפסולת האלקטרונית חייבת להגיע למחזור והיא מגיעה לשם על ידי חברות מסוימות אשר מבצעות פינוי מוצרי חשמל תל אביב והן אלה שאחראיות לטיפול בעניין הנ"ל.

אותן חברות אוספות את מוצרי החשמל ואת הפסולת האלקטרונית ומעבירה אותם למחזור במתקני המחזור ברחבי העולם. שרותי הפינוי הללו, יעזרו לכם ליהנות משקט נפשי בכל מה שקשור בחוק לטיפול בציוד אלקטרוני וחשמלי. החברה שמתעסקת בפינויים שכאלה היא חברה בעלת כל הרישיונות וכל ההיתרים הדרושים לצורך כך. אז אם אתם לא רוצים לעבור על איזה חוק שקשור בהגנת הסביבה, אל תניחו את מוצרי החשמל הישנים או התקולים שלכם ברחוב או בצד הכביש, פשוט תחפשו את החברה שמתעסקת בכך והיא כבר תסדר את זה עבורכם.

פינוי מוצרי חשמל חינם – יש דבר כזה?

תופתעו לגלות אך בהחלט יש דבר כזה פינוי מוצרי חשמל חינם. יש כל מיני חברות שידאגו לזה עבורכם. במידה והמכשיר החשמלי עדיין תקין או שקיימת אפשרות כזו לטפל בו ואז להחזיר אותו לשימוש, החברה תמכור אותו לבעלים הבאים וכך בעצם תרוויח את שכרה על הפינוי החינמי. כל מה שעליכם לעשות זה להוציא את המוצר החשמלי מהבית, להתקשר לחברה שעוסקת בפינויים של מוצרים חשמליים, לדווח לה על המקרה הספציפי שלכם והיא תגיע אליכם. לאחר שהיא תגיע, היא תראה את המוצר ותגבש את תוכנית הפינוי הטובה ביותר שתתאים למוצר החשמלי המדובר.

פינוי מוצרי חשמל מקולקלים – מה עושים עם המכשיר החשמלי לא עובר בדלת?

כמו כן, יש גם כל מיני חברות שעוסקות בנושא של פינוי מוצרי חשמל מקולקלים. יש המון מקרים בהם אותם מוצרי חשמל מקולקלים לא מצליחים לעבור בדלת עקב גודלם, ולכן כדאי למצוא חברת פינוי שתאסוף מכשירי חשמל מקולקלים בכל הגדלים. השירות כאמור צריך לכלול בתוכו פירוק של המכשיר החשמלי מהתשתיות השונות וגם, אם יהיה צורך, השירות יכלול גם את הפירוק של הדלתות במידה והמכשיר לא מצליח לעבור בדלת בצורתו הטבעית. את כל הפעולות הללו מבצעת חברה מקצועית ומומחית שתימנע מפגיעה בקירות ובמשקופים בזמן שמוציאים את המכשיר מהבית.

פינוי מכשיר חשמלי ישן – לאן מפנים?

פינוי מכשיר חשמלי ישן מפנים לאתרים שמיועדים לכך. כל חברה שמכבדת את עצמה ולוקחת את עבודתה ברצינות, תפנה לכם את מוצרי החשמל הישנים לאתרי מחזור של אלקטרוניקה. בהתאם לכך, אתם תרוויחו פעמיים: גם נפטרתם מהמכשיר הישן שלכם ואתם גם יודעים שאתם לא תורמים לזיהום הסביבה, אלא להיפך, אתם ממחזרים את המוצר שלך כך שאתם לא פוגעים בכדור. ולכן, אם אתם משאירים את המוצר החשמלי על המדרכה או במקום שהוא לא אמור להיות בו, אתם בעצם עוברים על החוק ורוב הרשויות אוכפות את החוק הזה בקפדנות, אז לא כדאי לכם להסתבך סתם, פשוט תזמינו חברת פינוי שעוסקת בתחום הזה והיא כבר תסדר את זה עבורכם.

לסיכום

אז אם הגעתם למסקנה שאתם לא הולכים לבצע את פינוי מוצרי החשמל לבד מביתכם ואתם מחפשים חברה מקצועית בתחום הזה שתעשה זאת בעצמה, אתם מוזמנים לפנות אלינו, לחטאב פינויים. אצלנו תקבלו את השירות הכי מקצועי, הכי אדיב והכי מהיר שתוכלו למצוא בשוק. נגמרו הימים שהייתם צריכים לעשות את כל הפינויים האלו לבד, כל מה שעליכם לעשות הוא רק להרים טלפון ואנחנו נענה בהתאם לכל הצרכים שלכם. פינוי על ידינו יעשה על הצד הטוב ביותר ולא ישאיר לכם שום סימנים שהוצאתם מוצר חשמלי מסוים מהבית. אז למה אתם מחכים? תפנו אלינו ממש עכשיו ואנחנו נעמוד לשירותכם ונעזור לכם בכל משימת פינוי של מוצרי חשמל למיניהם מביתכם.

שאלות נפוצות על פינוי מוצרי חשמל

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מוצרי חשמל. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מוצרי חשמל מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מוצרי חשמל בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מוצרי חשמל מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן