פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי תכולת דירה לתרומה מהיום להיום – לאן תורמים?

פינוי תכולת דירה לתרומה מהיום להיום – לאן תורמים?

 מי מכם לא נתקל במצב בו הוא נדרש לפנות את דירתו הפרטית? בדרך כלל כל אדם עובר פרוצדורה זו לפחות פעם אחת בחייו. כאשר זה משהו שנוגע לכם או לחבריכם בנסיבות משמחות, אין כל בעיה לקחת את הזמן ולעשות זאת בקצב שלכם.

האזינו למדריך המלא על פינוי תכולת דירה לתרומה

אבל, מה קורה כאשר אתם נדרשים לפנות דירה, כשלצערנו לא מדובר בנסיבות משמחות? כשמדובר במות קרוב משפחה ויש צורך לפנות את דירתו באופן די מהיר? כאשר מישהו נפטר יש דחיפות לעשות איך עושים מיון לחפצים? האם יש מישהו שתוכלו לפנות אליו ושיעזור לכם בזה? כל זאת ועוד, נפרט בהמשך המאמר.

פינוי תכולת דירה לתרומה

האם ידעת שקיים שירות של פינוי דירה לתרומה?

בדרך כלל, כאשר אתם מתכננים לעבור דירה או אפילו לעשות רילוקיישן למדינה אחרת, אתם יודעים על כך מספיק זמן מראש ואין כל בעיה לתכנן נכון את הזמן. תוכלו לארגן את הזמן שלכם כך שתספיקו למיין את חפציכם, להחליט אילו חפצים אתם רוצים לתרום, ואילו הייתם רוצים להשאיר אצלכם, לסדר ולארוז אותם לפי הסדר שלכם בארגזים בנוחות רבה, תוך ניצול כל המשאבים שנדרשים לצורך כך.

אבל מה קורה כאשר אתם צריכים לפנות את החפצים ותכולת הדירה כשמדובר באדם קרוב שנפטר? או אפילו כל אדם אקראי שנפטר ואין מי שיעשה לו את פינוי הדירה? כשמדובר במצב כזה, אין כל מנוס אלא לעשות את פינוי הדירה באופן מהיר ככל האפשר. זה אומר שלא תמיד יש זמן לפינוי, מיון ואריזת הדברים. וזה לא תמיד נוסע בגלל שאתם לא יודעים כיצד למיין את הפריטים של אותו האדם. לעיתים קרובות זה נובע מכך, שלכל אחד מכם יש לו"ז משלו וכמובן עוד אילוצים אישיים, שלא תמיד ניתן להזיזם למועד אחר. אתם בעיקר מתמודדים עם בעיית הזמן שלכם.

עם זאת, המשימה עדיין חייבת להיעשות והזמן דוחק בכם. אז מהו בעצם שירות פינוי דירה לתרומה? איך הוא מתבצע? למי תורמים? לפעמים, מה שקורה שמרוב מהירות פינוי הדירה, אנשים נוטים פשוט לזרוק את כל הדברים לזבל בעוד שישנם הרבה אנשים שהיו שמחים לקבל את אותם החפצים. בדרך כלל מדובר באנשים עריריים, קשישים, זוגות צעירים, סטודנטים ואנשים מעוטי יכולת. במרבית הפעמים, מדובר במוצרי חשמל, רהיטים ואף פרטי לבוש שיכולים לשמש עוד משפחות רבות. אז איך מבצעים פינוי דירה זה?

אז אם נקלעתם למצב בו אתם נאלצים לפנות דירה אבל אין לכם זמן לכך, תדעו שקיים שירות מיוחד שעושה זאת עבורכם. נציין שזהו שירות שכיח מאוד שרבים בוחרים להשתמש בו. במסגרת שירות זה, ישנם אנשים מחברה מסוימת שממיינים את כל הדברים, כמובן בשיתופכם. השירות אינו כולל העברת כלל החפצים ממקום למקום אבל הם כן דאגים למסור את החפצים והרהיטים אותם אתם לא מעוניינים לשמור הלאה, ולהביא את שאר הדברים למרכזי מחזור ולהטמנת פסולת.

מה הוא פינוי תכולת דירה לתרומה ומי צריך אותו?

כאשר אתם עומדים בפני משימת פינוי תכולת דירה, פרושות בפניכם מספר אפשרויות לביצוע המשימה הנ"ל:

  1. האפשרות הקלה ביותר היא השלכת הרהיטים והחפצים לפח הקרוב לביתכם. אם מדובר ברהיטים גדולים, תוכלו לשים ליד הפח או במקום מיועד לכך ובעצם מי שיצטרך ייקח בכוחות עצמו, זאת על ידי הסתמכות על כך שישנם אנשים שייקחו את הדברים אותם אתם משאירים שם בחוץ. נציין שעליכם לוודא שאותם פריטים גדולים לא נשארים שם לזמן ממושך כי זו עבירה על החוק ותחויבו בקנס.
  2. אם יש בידכם רהיטים או חפצים גדולים, שמצבם משומש אבל תקין להמשך שימוש, תוכלו למכור אותם באינטרנט באתרי יד 2, במחיר סמלי כדי שתוכלו להיפטר מהן כמה שיותר מהר ובבטחה. באותה ההזדמנות, תוכלו להרוויח מעט כסף עבור אותם החפצים והרהיטים שתמכרו.
  3. אם אין לכם זמן וכוחות להתעסק עם פינוי הדירה, אינכם מעוניינים להשקיע זמן ולמכור את החפצים, או הרהיטים. אינכם מעוניינים לשנע את הדברים ממקום למקום בכוחות עצמכם. תדעו שישנו שירות של פינוי תכולת דירה לתרומה שבמסגרת שירות זה אנשים חיצוניים מתעסקים על כל התהליכים והדברים שאינכם מעוניינים לקחת חלק בהם, מכל סיבה שהיא. שירות זה יעיל ונוח במקרים בהם ניסיתם למכור את הפריטים אבל לא נחלתם הצלחה, הם יוכלו למסור את אותם הפריטים לתרומה עבורכם. יש האומרים שאפילו נוח יותר לשכור מישהו חיצוני שיתמודד עם כל המשימות האלו במיוחד שאינכם מעוניינים להתעסק עם המשימות האלו. שירות זה הוא הפתרון המושלם עבורכם, במקום לזרוק את הפריטים ליד הפח הקרוב לביתכם, אותם הפריטים יוכלו לשמש אנשים אחרים שזקוקים להם.

פינוי דירה לתרומה – איך מתבצע תהליך המיון?

בעצם נשאלת השאלה, למה לעשות פינוי דירה לתרומה? הרי זה גוזל הרבה זמן, המון משאבים וכוחות נפשיים שלכם. אז בשביל מה צריך לעשות את זה? כאשר אתם בוחרים להשתמש בערזתם של שירותי פינוי תכולת דירה לתרומה, אתם בעצם עושים טוב לעצמכם ולאחר. נסביר, עצם זה שהזמנתם את חברת פינוי הדירה הקלתם על עצמכם את העבודה שנדרשתם לעשות. כמו כן, גם חסכתם כסף בהובלת הדברים. אותה החברה דואגת היא לעשות זאת במקומכם.

מצד שני, אתם משמחים אנשים אחרים בכך שאתם לא זורקים את אותם הפריטים שלעדתכם אין בהם שימוש. אותה החברה משנעת את הדברים שללו ודואגת למצוא ולמסור את אותם הדברים למי שזקוק להם ולעיתים קרובות מדבור באנשים שאין ידם משגת להם. איך מתבצע תהליך המיון? על מנת לקבוע אילו דברים יינתנו לתרומה, אותה החברה קובעת עימכם פגישה וסוקרת את כל החפצים מהם אתם מעוניינים להיפטר ובעצם קובעת יחד איתכם, מהם החפצים אשר ניתן למסור ונמצאים במצב שמיש ותקין. מהם הדברים אותם ניתן למסור לתרומה?

  • נעליים.
  • בגדים, מעילים, חליפות, מגבות, מצעים ושמיכות.
  • ארונות קיר, כסאות, שולחנות, שידות, מיטות, שטיחים ועוד.
  • מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, רדיו, טלוויזיה, תנוחי מטבח, תנורי חימום, רדיאטור, מסכי מחשב ועוד.
  • כלי עבודה, מקומות אחסון, ציוד לגינה, פריטי גינה לישיבה, עציצים ואפילו דקורציה.
  • תמונות, פסלים ואגרטלים.

מה היתרונות של פינוי תכולת דירה לתרומה?

כאשר אתם עומדים מול משימה כה קשה ומייגעת של פינוי תכולת דירה, אין ספק שזה מעלה כל מיני תחושות מעורבות. במיוחד כשמדובר בפינוי חפצים אישיים או סנטימנטליים, על אחת כמה וכמה כשמדובר על פינוי תכולה של אדם שנפטר. אבל גם במצב הכי קשה ולא נעים שאתם יכולים להיות בו, אפשר לראות כמה נקודות אור בקצה המנהרה. אז מהם היתרונות שמביא איתו פינוי תכולת דירה לתרומה?

  1. ברגע שאתם ניצבים מול המשימה אין כל ספק שזה מעמד שמכביד מאוד על כל אחד. אבל, יש צורך לעשות אותו ובדרך כלל אתם תהיו גם מוקצבים בזמן יעד כלשהו. משמע לחץ המזן כן מכניס אתכם לאיזשהו לחץ מינימאלי וגורם לכם לבצע את המשימה.
  2. אנשים שונים שזקוקים לחפצים ורהיטים יוכלו להנות מהם ולהשתמש בהם בעוד שאינכם צריכים אותם.
  3. שירתי פינוי דירה לתרומה יוכלו לעזור לכם לקבוע מה תוכלו להשאיר כדי לתרום דרכם ומה תוכלו פשוט להשליך לפח להטמנה. כך בעצם תוכלו לחסוך את הזיהום של השכלת פריטים מרובים וגם להעניק למישהו אחר.
  4. אינכם תצטרכו לשלם למובילים שייקחו את כל התכולה שלכם. אותה החברה תדאג להעביר את החפצים לאנשים שזקוקים לכך.
  5. אותה החברה תדאג או להדריך אתכם היכן יש מקומות שמיועדים להשלכת חפצים גדולים לזבל. או שתפנה בעצמה את הפריטים להטמנת אשפה.

פינוי דירה לתרומה – מה חברת הפינוי עושה עם התכולה?

אם החלטתם להיעזר בשירותיה של חברת פינוי דירה לתרומה וודאי אתם מעוניינים לדעת מה אותה החברה עושה עם כל התכולה שהיא אוספת מכם. ראשית, הכל תלוי אם אתם מגדירים מטרה כלשהי לחברה הפינוי. אם אינכם מגידים כל מטרה אז אותה החברה רשאית לעשות כרצונה בחפצים. במידה וכל מה שאתם מבקשים מהחברה הוא לפנות את תכולת הדירה, הם יחליטו מה הם יעשו עם התכולה. האם לתרום, למחזר או להטמין.

שנית, חברת פינוי תכולת דירה, יכולה למכור את הרכוש שנתתם לה במכירות של יד שנייה ובעצם היא מרוויחה כך את כספה. כיוון שהיא דואגת לפנות את כל התכולה ולשנע אותה ממקום למקום, אינכם משלמים לה על כך, אז היא יכולה לשמור את הכסף לעצמה או לתרום לאנשים אחרים שזקוקים לחפצים אלו. יוצע למכירה בלוחות יד שניה על ידי חברת הפינוי. נוסף על כך, במקרים בהם לא כל התכולה מועברת לתרומה, תוכלו להגדיר לאותה החברה ספציפית מה הייתם רוצים שהיא תעשה עם אותה התכולה שנשארה. האם היא יכולה לקחת את התכולה לעצמה, או למכור את התכולה ועוד.

למה חשובה בחירת החברה לפינוי תכולת דירה לתרומה?

כשמדברים על פינוי תכולת דירה לתרומה בין אם הדירה שלכם או תכולת דירה של אדם אחר שנפטר ועליכם לפנותה אותה, אתם צריכים למצוא אנשי מקצוע שיהיה לכם נעים ונוח לעבוד מולם. עדיף לדעת מול אילו אנשים יש לכם עסק, וכדאי מאוד שהם יהיו אמינים שתוכלו לסמוך עליהם ויראו לכם שקיפות מלאה מה נעשה עם התכולה שלכם. חשוב שתדעו כמו בכל מעבר דירה שגם כאן יכול להיגרם נזק בעת העברת רהיטים גדולים. ולא מדובר רק בדירתכם אלא גם בסובב לה, כמו חדר מדרגות וגינה. לכן יש צורך לדעת שאתם מנהלים עסקה עם אנשים מיומנים שלא יותירו לכם עוד נזק ועבודה מעבר למה שכבר יש לכם.

שאלות נפוצות על פינוי תכולת דירה לתרומה

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי תכולת דירה לתרומה. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי תכולת דירה לתרומה מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי תכולת דירה לתרומה בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי תכולת דירה לתרומה מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן