פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מכונת כביסה מקולקלת / ישנה במחיר הוגן מבית הלקוח

פינוי מכונת כביסה מקולקלת / ישנה במחיר הוגן מבית הלקוח

איזה כיף להתחדש בדברים חדשים! לא פעם עברה בראשכם המחשבה שאולי הגיע הזמן לרענן את הבית עם רהיטים חדשים? או אולי עם מוצרי חשמל שיקלו על עבודות הבית? עם התפתחות הטכנולוגיה, יוצאים לשוק יותר ויותר מכשירי חשמל שמקלים על העבודות הבית ואפילו לא צורכים הרבה חשמל.

האזינו למדריך המלא על פינוי מכונת כביסה

ככל שהדגם מתקדם יותר כך גם החיסכון שנוצר עקב שימוש במכשירי חשמל חסכוניים גדל. אבל רגע אחד. הרי כבר יש לכם מכונת כביסה. מתכננים לקנות חדשה? לא יודעים מה לעשות עם המכונה הישנה? בשביל זה אנחנו כאן! כדי לספר לכם על שירות יעיל במיוחד שיעזור לכם בעת פינוי מכונת כביסה מביתכם בקלות ובזריזות. רוצים לשמוע עוד? תמשיכו לקרוא איתנו.

פינוי מכונת כביסה

מה עושים אם צריך לבצע פינוי מכונת כביסה תל אביב מבלי לקנות חדשה?

הסיפור הידוע שלא מעלה דאגות כלל הוא שאתם מתכננים לקנות מכונת כביסה חדשה והפינוי מגיע יחד איתו, כלול במחיר או בתוספת תשלום קטנה וסמלית כדי שיפנו לכם את המכונה בעת הספקת המכונה החדשה. זה הסיפור הקלאסי שכולם מכירים. אבל מה קורה ברגע שבו אתם מעוניינים פשוט בפינוי מכונת כביסה מביתכם? גרים בתל אביב ונתקלתם בבעיה זו? אינכם יודעים מה לעשות? אז יש שירות מיוחד של פינוי מכונת כביסה תל אביב במיוחד בשבילכם!

אין כל צורך לדאוג ולהסתמך על חברים או משפחה שיעזרו לכם לפנות את מכונת הכביסה מהמקום בו אתם גרים בתל אביב. לא יודעים לאן אפשר לפנות אותה? חוששים שתפנו למקום לא חוקי? השירות שלנו הוא בדיוק בשבילכם. תמורת תשלום הוגן נשמח לסייע לכם בפינוי מכונת הכביסה מביתכם ופינויה למקום בו ניתן לשים אותה. כל זה תוכלו לעשות תוך שיחת טלפון אחת קצרה ובתיאום מראש על תאריך שיהיה לכם נוח. באמצעות השירות של פינוי מכונת כביסה, לא תצטרכו לדאוג יותר מידי כיצד תוכלו לפנות אותה ואם המכונה לא עוברת במשקוף, לא יהיה כל צורך בהזמנת איש מקצוע. חלק ממסגרת השירות של פינוי מכונת כביסה הוא לטפל בבעיות מסוג זה.

למה צריך להיעזר בחברה מקצועית לפינוי מכונת כביסה ישנה?

אם אתם מתכוונים לפנות מכונת כביסה ישנה מביתכם, ללא כל קשר בין אם אתם מביאים מכונה חדשה חלופית במקומה לבין אם אתם רק רוצים לפנות אותה מביתכם או מביתו של מכר. כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו לכם לעשות פינוי מכונת כביסה ישנה בצורה יעילה שלא תגרום כל נזק למכונה הקיימת שאותה מפנים, על אחת כמה וכמה אם היא תקינה ועובדת. בדרך כלל במוצרי חשמל ואלקטרוניקה, יש מתכות כבדות שבין היתר מכילות חומרים רעילים. בעת תזוזה לא נכונה או נפילה קשה, המתכות יכולות לזוז ולשחרר חומרים אלו.

על כן, אם בכוונתכם לתרום את המכונה או פשוט להשליך אותה למקום בו מישהו אחר יוכל למצוא את מבוקשו בה ולהשתמש בה, כדאי לשמור עליה לשימוש עתידי וגם על מנת לשמור על בריאותכם ואיכות הסביבה. נוסף על כך, מכונת כביסה דורשת פינוי מיוחד, כיוון שהיא לא פריט קטן והיא מכינה חומרים רעילים בתוכה, יש להשליכה במקום מסוים שמוגדר לה על פי העירייה בה אתם נמצאים. לידיעה, השלכת מוצרי חשמל שלא במקומם המיועד יכולה לגרור קנסות כבדים על המשליך. חוק זה נעשה כדי לשמור על הציבור ועל הסביבה. כי פסולת רגילה מוטמנת באדמה ומשם חומרים רעילים כמו כספית בסופו של דבר יכולים לחלחל אל תוך מי השתיה ואל הביוב ולסכן את הבני האדם ברעלנים מסוכנים.

מה המחיר לפינוי מכונת כביסה?

החלטתם שאתם מעדיפים לשכור את שירותי החברה שתעשה לכם פינוי מכונת כביסה? וכן, זו החלטה נבונה ביותר! אז מהו המחיר הצפוי לכם עבור היעזרות בשירות זה? העלות היא משתנה בין חברה לחברה. את העלות המדויקת תוכלו לברר בעת ביצוע שיחת טלפון עם החברה עימה אתם מעוניינים לעשות עסקה. המחיר מושפע מאוד ממספר דברים.

ראשית, מאיזו קומה יש צורך לפנות תא מכונת הכביסה. שנית, האם יש צורך בפירוק משקוף הדלת כיוון שהמכונה לא עוברת בה. שלישית, האם ישנה מעלית בבניין. רביעית, האם יש צורך במנוף כדי להוציא את מכונת הכביסה מהבית. ככל שישנם יותר קריטריונים ש"מקשים" על מהלך פינוי מכונת הכביסה מהדירה, המחיר יעלה גם כן בהתאם. לכן, יש לקחת זאת בחשבון. נציין שמבחינת השוק, המחיר הממוצע ההתחלתי יכול לנוע בין 100 ₪ – 250 ₪. אבל מאמר זה אינו תחליף לייעוץ טלפוני עם החברה שמתמחה בשירות זה.

מהו תהליך פינוי מייבש כביסה?

כפי שדיברנו קודם לכן, ניתן לפנות כל דבר מביתכם. כמו שניתן לפנות מכונת כביסה בדירתכם בכל מקום אשר תהיה, כך גם ניתן לעשות פינוי מייבש כביסה מביתכם. הקריטריונים הם דומים לשתי המכונות. אין כל הבדל בין מייבש למכונת כביסה באופן זה. יש לשים לב, שבדרך כלל פינוי מייבש כביסה מהבית הוא פשוט, יעיל ומהיר הרבה יותר מאשר מכונת כביסה. אז איך הולך להתבצע כל התהליך? ראשית, יש להתקשר לחברה ולתאם איתה את כל הפרטים הטכניים שנדרשים ונחוצים לחברה כדי להיערך לפינוי המייבש כמו שצריך.

שנית, קביעת מועד מתאים לשני הצדדים. שלישית, ביום שקבעתם אותו מראש, אנשי המקצוע יגיעו כדי לעשות אומדן אמיתי של הוצאת המייבש מהדירה. אנשי המקצוע צריכים לראות שאין כל בעיה להוציא את המייבש דרך הדלת, ואם יש חדר מדרגות, עליהם לוודא שהמכונה תעבור שם. במידה וישנה מעלית, עליהם לוודא שהמייבש יוכל להיכנס שם, ומתאים להורדה מבחינת תו תקן של משקל במעלית. כמו כן, אם יש צורך במנוף כדי להוציא את המייבש דרך החלון כי כל שאר האופציות לא מתאימות, קחו בחשבון שזה עלול לייקר את העסק.

נציין שתהליך זה לא קורה בכל החברות. ישנן חברות אשר מספיק להן לדעת מהו משקל המייבש ותיאור של הבית. כמובן בהינתן מידות של כל מעבר בבית אשר המייבש אמור לעבור בהם. נציין ששימוש במנוף, בחלק מהחברות הוא כרוך בתשלום סמלי ויש חברות בהן הוא יהיה כרוך במחיר גבוה יותר כיוון שזהו מנוף פרטי שהחברה שוכרת במיוחד ליום הפינוי.

איך מבצעים פינוי מכונת כביסה מקולקלת?

יש אצלכם מכונת כביסה מקולקלת? אל חשש, ניתן לפנות גם מכונות מקולקלות. בדיוק כפי שעושים עם מייבש ובמכונת כביסה חדשה או משומשת אבל תקינה, כך גם פינוי מכונת כביסה מקולקלת, מגיע צוות מקצועי של חברת הפינוי לפנות את המכונה כביסה. תחילה עליהם לבצע אומדן מידות ודרך פינוי. כמו שהסברנו והרחבנו עם פינוי המייבש, כך גם כאן, על הצוות לאמוד את דרכי הוצאת המכונה. אם המכונה תצליח לעבור בחדר מדרגות, האם ישנו צורך בפירוק משקופים על מנת שהיא תוכל לעבור את פתח הבית.

כמו כן, יש צורך לדעת אם יש דרישה לשימוש במנוף על מנת להוציא אותה מהבית. נוסף על כך, על הצוות לשקול את המכונה כדי לדעת אם יש צורך בשני אנשי צוות גדי לפנות אותה או שהיא מספיק קלה כדי שרק אדם אחד יוכל לפנות אותה. בדרך כלל מכונות כביסה כבדות מאוד הן ישנות מאוד, כיוון שכיום כבר לא מייצרים מכונות כבדות ומשתמשים במתכות שונות. לבסוף, עליכם להגיד לאן תרצו לפנות את המכונה. האם היא מיועדת לתרומה כדי שתשמש כחלקי חילוף, האם ברצונכם שיפנו אותה לאתר פינוי? כל אלו גם צריכים להילקח בחשבון.

מאיפה מבצעים פינוי מכונת כביסה?

פינוי מכונת כביסה יכול להתבצע מכל מקום אשר יש בו מכונת כביסה. ניתן לפנות מכונת כביסה מבתים פרטיים, ממעונות סטודנטים, בתי אבות, מוסדות אשר משתמשים במכונת כביסה ועוד. שירותי פינוי מכונת כביסה מתאים לכל מקום. על מנת לפנות את מכונת הכביסה, יש לתאם מראש עם החברה ולהזמין איש מקצוע כדי לאמוד את כל המרחב שיש ולראות אם יש איזה שהם קשיים שעלולים להקשות על תהליך הוצאת מכונת הכביסה ממקומה בה היא עומדת. כמו גם, נציין שיש לוודא עם החברה שהם בקיעים בחוקי העירייה בה אתם נמצאים ויודעים בדיוק לאן אפשר לפנות את מכונת הכביסה ולהשליכה שם.

איך חברה מבצעת פינוי מכונת כביסה תל אביב?

פינוי מכונת כביסה תל אביב, מתבצע בדומה מאוד כמו שפירטנו קודם לכן. יש לתאם עם אנשי המקצוע של אותה החברה כדי שיבואו להעריך כמה אנשי צוות צריך כדי לפנות אותה. האם יש צורך גם לנתק אותה מהמים ומהחשמל? האם המכונה היא נגישה מספיק או שצריך להוציא אותה מתוך מתחם מסוים. אלו הן רק חלק מהשאלות אותן אנשי המקצוע צריכים לבדוק טרם יתחילו לבדוק מבחינת סביבת הבית. מבחינת סביבת הבית, על אנשי המקצוע לדעת האם יש צורך בפירוק המשקוף כדי שאותה מכונת כביסה תעבור בדלת.

במידה ויש צורך בשימוש במנוף כדי לחלץ את המכונה מבית הלקוח גם כן יש צורך לאמוד את כל אלו. במידה ויש מעלית או חדר מדרגות צר, יש לדעת את כל הפרמטרים האלו. אם אתם משתמשים במכונת הכביסה עד הרגע בו מפנים את המכונה, יש צורך לקבוע מועד נוסף עם אנשי המקצוע מטעם החברה כדי שיגיעו לנתק את המכונה, זאת על מנת לייעל את זמני פינוי המכונה מביתכם. כמובן שאינכם מחויבים בכך אם אתם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם. נציין שבמהלך כל התהליך הזה על אנשי המקצוע להיות זהירים מאוד כדי שיהיו כמה שפחות נזקים למכונת הכביסה. אם מדובר בפינוי דרך הבינין אז יש צורך גם להקפיד על שמירה על חדר המדרגות והמעלית בתאם.

איך מבצעים פינוי מכונת כביסה ישנה ללא מעלית?

לעתים קרובות נוטים לחשוב שפינוי מוצרי חשמל מהבית זהו תהליך מורכב ומסובך מאוד שדורש יותר משלושה אנשי מקצוע בו זמנית. אבל זה רחוק מאוד מהמציאות. אם אתם נעזרים בחברת פינוי, היא בהחלט יכולה להוריד לכם דאגה אחת מליבכם לגבי פינוי מכונת כביסה ישנה או משומשת שמיועדת לתרומה. איך תדעו שהחברה אליה פניתם היא מקצועית ומתמחה בתחומה?

אם היא תשאל אתכם המון שאלות שקשורות למכונת הכביסה ותיאור הבית או שהם ירצו לקבוע איתכם מועד סמוך לפינוי כדי שיוכלו לאמוד בדיוק כמה אנשי מקצוע יצטרכו כדי לפנות אותה ולתכנן את הדרך בה הם יפנו. ומה קורה אם אין מעלית? ובכן, לא בכל בניין כיום יש מעלית. ובכל זאת אנשים מביאים ומוציאים מכונות כביסה מהדירות.

ובכן, במצבים כאלו יש צורך להצטייד באיש מקצוע נוסף על מנת לאפשר הורדה ופינוי מהיר, יעיל ובטוח למכונת הכביסה. במידה וחדר המדרגות צר ואין אפשרות בה מכונת הכביסה תעבור בה בקלות, יכול להיות שהחברה תציע לכם להשתמש בירותיו של מנוף שיוצא את המכונה דרך החלון ללא כל פגע.  נוסף על כך, לחברת הפינוי יש גם משאיות מתאימות שיוכלו לאסוף את מכונת הכביסה ולהשליכה באזור המיועד לה. כל השירות הזה מתבצע במחיר סמלי תוך התחשבות בכל הקריטריונים שציינו קודם לכן.

מה יהיה מחיר פינוי מכונת כביסה אם קניתם חדשה במקום?

בדרך כלל, כאשר רוכשים מוצר חשמלי חדש בבית כמו מכונת כביסה לא חושבים ישירות מה יעלה בגורל המכונה הקודמת. יש פעמים בהן בתוספת תשלום אותם הסבלים אשר מביים את המכונה החדשה יוכלו לפנות את מכונת הכביסה הישנה החוצה, אבל אין הם מבטיחים שיביאו אותה למקום בו ניתן להשליכה בבטחה. במידה ואתם מתכננים להחליף את מכונת הכביסה הישנה שלכם בחדשה, כדאי מאוד שתתאמו ותתייעצו עם חברת פינוי שמתמחה בתחום כדי למנוע אי נעימויות שכרוכות בפינוי המכונה.

מחיר פינוי מכונת כביסה על ידי חברת פינוי ייעודית, נקבע על פי מספר פרמטרים אותם את תצטרכו לתת לאנשי המקצוע טרם הם יגיעו לפנות את מכונת הכביסה. במידה ויש צורך לפרק משקופים, להצטייד בשני אנשי צוות כי המכונה כבדה, שימוש במנוף, אלו הם דברים שעל הצוות לדעת כדי להיערך בהתאם. כמו גם על הצוות לדעת האם קיימת מעלית, או שישנו חדר מדרגות, ואם יש חדר מדרגת, מהי קומת הדירה, האם החדר מדרגות צר או רחב מספיק כדי לעבור בו. כל אלו ישפיעו רבות על המחיר. ככל שיהיו יותר פרמטרים שיכבידו על התהליך המחיר יעלה בהתאמה.

מתי צריך להזמין פינוי מכונת כביסה?

זו שאלה שלא עוסקים בה הרבה, אבל עוסקים בה רק כשיש צורך בכך. פינוי מכונת כביסה בדרך כלל מתבצע:

  • בעת מעבר דירה.
  • פינוי דירה של מישהו שנפטר ויש צורך לפנותה כדי למכור או להשכיר אותה.
  • בזמן החלפת מכונת כביסה בחדשה.
  • פינוי הבית ברילוקיישן ארוך טווח.
  • כאשר מוצאים אלטרנטיבה אחרת.

שאלות נפוצות על פינוי מכונת כביסה

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מכונת כביסה. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מכונת כביסה מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מכונת כביסה בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מכונת כביסה מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן