פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי רהיטים ישנים לתרומה במחיר זול ואפילו בחינם

פינוי רהיטים ישנים לתרומה במחיר זול ואפילו בחינם

אתם עוברים דירה? הדירה ריקה ואתם מחפשים ריהוט יד שניה ממישהו שמוכר בסביבתכם? החלטתם לשנות את מראה ביתכם ולהעניק לו מראה חדש על ידי חידוש הריהוט הביתי? בטח לא פעם כל אחד מכם חווה סיטואציה כזו או אחרת בה הוא נדרש לחשוב כיצד הוא עומד להכניס או להוציא את הרהיטים מהבית.

האזינו למדריך המלא על פינוי רהיטים לתרומה

כשמדברים על רהיטים לא תמיד מדובר בפריטים קטנים כמו שולחן סלון או שידה קטנה, בדרך כלל מדובר על ספות גדולות וארונות. כמובן שישנם עוד מקרים שבהם אתם תוכלו לעמוד מול הדילמה הזו, אבל, איך בכל זאת אפשר לבצע פינוי רהיטים לתרומה? האם אפשר גם לזרוק? למכור? כל זאת ועוד נדבר בהמשך המאמר, תמשיכו לקרוא.

פינוי רהיטים לתרומה

למה כדאי לבצע פינוי רהיטים לתרומה?

כמה פעמים חשבתם לעמכם, שרהיטים בבית הם תופסים ממש נפח ומשמעות גדולים. האם חשבתם כמה כוח ומחשבה צריך להשקיע כדי לפנות או להכניס אותם לביתכם? האם עמדתם אי פעם מול הבעיה של איך לפנות את הרהיטים מהבית? או האם התמודדתם עם השאלה הגדולה יותר שעוסקת בשאלה לאן צריך ואפשר לפנות את הרהיטים שאין ברצונכם להשתמש בהם יותר?

וכן בוודאי תשמחו תופתעו לגלות שהחפצים שאתם מעוניינים להפטר מהם יוכלו לשמח ולחמם לבבות רבים של אנשים אחרים. בין אם מדובר בקשישים, הורים צעירים, זוגות צעירים שזה עתה עוברים לגור יחדיו, דירות שותפים, סטודנטים, משפחות קשות יום, אנשים מעוטי יכולת, הוסטלים, מרכזי יום ומשרדים. בשנים האחרונות עלתה המודעות לייצור עודף של מוצרים, זה מזהם את הסביבה ואנחנו חיים בכדור הארץ שהדברים שאנחנו מייצרים בו אינם מתכלים. ואם הם מתכלים הם לא מתכלים כה מהר.

כמו כן, במהלך תקופת הקורונה אשר הביאה עימה המון קשיים כלכליים, לאנשים אין די משאבים כלכליים כדי להחליף או לקנות ריהוט לביתם. לכן, אם אתם רוצים להחליף את הריהוט בבית, דעו לכם שניתן לעשות פינוי רהיטים לתרומה, ובכך אתם תוכלו להציל משפחות ולשמח אותן וגם לשמור על איכות הסביבה. כמובן שאין מדובר רק על ריהוט ישן, אלא גם על מוצרי חשמל שמישים ותקינים, ביגוד, הנעלה וכל דבר אשר תרצו לתרום ושלא נעשה בו שימוש על ידכם.

למה כדאי לפנות לחברת פינוי רהיטים לתרומה?

ישנם מצבים רבים בהם אתם תוכלו לעמוד בפני בעיה של איך לפנות את כל הרהיטים ותכולת הדירה שיש. ישנם מצבים של מעברי דירה, פינוי דירה לאחר פטירתו של אדם מסוים ויש צורך לפנות את הדירה על מנת שתוכלו להשכיר אותה או למכור, פינוי דירה לרילוקיישן למדינה אחרת למשך זמן ממושך, או שפשוט תרצו לרענן את מראה הבית. אם אתם מעוניינים לפנות את דירתכם, אבל אינכם יודעים לאן תוכלו לפנות את התכולה, במיוחד כשמדובר על פינוי רהיטים לתרומה ואינכם יודעים למי אפשר לתרום והיכן, תוכלו להיעזר בשירותיהם המקצועיים של חברת פינוי רהיטים לתרומה. במסגרת השירות, החברה מציעה לכם פינוי מהיר של הרהיטים מהבית, תוך גרימת מינימום נזק.

שירותי החברה מתאימים עבור רהיטים גדולים וכבדים וכמו גם למוצרי חשמל כבדים שאינכם יכולים לפנות בכוחות עצמכם. היתרון בשכירת שירות זה הוא שלא תצטרכו לשלם על כך להובלה. אותה החברה תוכל לתרום את הרהיטים בשמכם. נוסף על כך, שכירת שירותי חברת פינוי מורידה מכם את הצורך להיות תלויים בחברים, משפחה ומכרים שיעזרו לכם לפנות את הריהוט הכבד שיש בביתכם.

איך בוחרים חברה לפינוי רהיטים לתרומה?

אם לאחר בחינת כל האפשרויות העומדות בפניכם החלטתם לשכור את שירותיה של חברה פינוי רהיטים לתרומה, אנחנו שמחים לומר לכם שאתם עשיתם החלטה נבונה מאוד! כעת כל שנותר הוא להבין איך אתם בוחרים את החברה הטובה ביותר שתתאים לכם ולצרכים שלכם. כמובן שהדברים שכל אדם עלי האדמות רוצה שיקרה בעת הזמנת השירותים הם: שיהיה יחס טוב והוגן, מחיר זול ככל האפשר ורמה מקצועית הטובה ביותר שיש. כדי לדאוג שכל אלו יקרו, ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים שיוכלו לשמש אצתם בעת שכירת אנשי מקצוע:

  1. אם אתם עדיין מתלבטים ואינכם יודעים אם שווה לכם מבחינה כספית להזמין חברה שתפנה לכם את הרהיטים, עליכם להתחשב במיקום בו אתם גרים. הרי הכוחות שלכם לעיתים קרובות שווים הרבה יותר מכסף חומרי. אם אתם גרים בקומה גבוהה, בעלי דלת צרה, ללא מעלית, עם חלונות קטנים וצרים שלא בטוח שניתן יהיה להוריד עם מנוף את הריהוט, כדאי מאוד שתשקלו לא לעשות זאת בכוחות עצמיכם אלא תשכרו חברה שמנוסה בכך. זאת על מנת לחסוך לכם עוגמת נפש וכספים רבים שילכו על טעויות שיכולתם לחסוך עם מעט מחשבה לפני כן.
  2. בעת התייעצות עם חברת הפינוי, עליכם לשאול אותם האם הם בקיעים בחוקי הפינוי העירוניים. כיוון שבעת פינוי הרהיטים ישנם חפצים נוספים שלא ניתן פשוט לפנות לפח האשפה הקרוב לביתכם. ישנם מקומות מיועדים לדברים מסוימים. המלצה זו ניתנת כדי שלא תישאו לאחר מכן בתוצאות של תשלומי קנסות בגין פינוי פריטים גדולים לא למקומם המיועד על ידי העירייה.
  3. ישנן חברות פינוי שיציעו לכם לקנות מכם את הריהוט, בתנאי שהוא שמור במצב טוב ולא בלוי. זו עסקה כדאית, כי כך גם תזכו בפינוי מהיר ומיידי של התכולה וגם תוכלו להרוויח מעט כסף עבור הרכוש שאין לכם צורך בו עוד.
  4. הדבר החשוב ביותר שיש, עליכם לוודא שהחברה יודעת מה היא עושה ואתם מדברים עם אנשים בעלי ניסיון ומקצועיות רבים בתחום. זאת מכיוון שישנו סיכוי שיוכל להיגרם נזק בעת הורדה ופינוי הרהיטים מהדירה. דבר זה יכול לגרור לעימותים מיותרים עם השכנים והסביבה שלכם. לכן, עשו כל שביכולתכם כדי להימנע מזה.

פינוי רהיטים לתרומה – לאן התרומה מגיעה?

אם בחרתם להיעזר בשירותיהם של חברות שמציעות פינוי רהיטים לתרומה, וודאי אתם תוהים לעצמכם, לאן הם תורמים את הרהיטים שלכם. ובכן, לפני שתחליטו על פינוי של תכולת בית, תצטרכו לעשות שיחה מקדימה עם חברת הפינוי. היא תוכל להגיד לכם מה ניתן לתרום ומה לא. מה שלא תוכלו לתרום היא תציע לכם כל מיני חלופות אפשריות. בנושא התרומה, תוכלו להגדיר אם תרצו לתרום את הרהיטים לאדם מסוים פרטי או לחברה, לעמותה או לפי רצונם החופשי. כמובן שתמיד תוכלו לפרסם ברשתות החברתיות ומשם למצוא אנשים פוטנציאליים שניתן יהיה לתרום עבורם רהיטים ועוד חפצים לפי רצונכם.

פינוי רהיטים לתרומה – מהו מבצע מתן תרומה?

בחרתם להיעזר בשירותיה של חברה שמתעסקת עם פינוי רהיטים לתרומה? אתם וודאי מסוקרנים כיצד כל זה עובד.

  1. ראשית, טרם החברה תגיע לפנות את התכולה, היא תדבר איתם ותגיד לכם מה יכול להיות בר תרומה ומה לא. במידה ויש תכולה בעלת ערך רב, תוכלו לממן את פינוי הרהיטים שהם יעשו על ידי החפצים הללו. הסבר – חפצים יקרי ערך בדרך כלל נכללים בהם פרטי וינטאז', עתיקות מיוחדות ועוד.
  2. שנית, שלב מיון והאריזה. כמו בכל דבר מסוג זה, יש צורך למיין את כל הדברים ולארוז אותם. את המיון עושה החברה המפנה. היא מחליטה מה יהיה לתרומה, מה הולך למחזור, מה היא תרצה אולי לקנות מכם ומה ילך להטמנה עם האשפה. נוסף על כן, היא גם מחליטה לאיזה איזור כל דבר ילך.
  3. לסיום, שלב פינוי וחלוקת התכולה. זה הזמן בו החברה סיימה למיין ולארוז את כל הדברים והרהיטים. כעת היא תחלק את כל הסחורה שהיא לתרומה לאנשים ועמותות להן היא בחרה לתרום, כמובן כל זה נעשה בידיעתכם.

אילו אפשרויות של מקומות יש שאפשר לתרום להם? ובכן ישנן הרבה אופציות. בתי ספר, גנים, מודות לקשישים, מוסדות לבעלי מוגבלויות, בתי אבות, בתי חולים. אבל לא רק, ניתן לתרום גם למשפחות נזקקות, לסטודנטים, לנוער שמעורב חברתית כמו שנת שירות, לצבא ועוד רבים.

פינוי רהיטים לתרומה – איך עושים זאת?

קודם כל עליכם להחליט האם תרצו להיעזר בשירותיה של חברת פינוי רהיטים לתרומה או שתעדיפו לפנות את הרהיטים בכוחות עצמכם. לאחר מכן, אם תבחרו לפנות לחברת פינוי, תצטרכו לנהל איתם שיחה קצרה שבה הם יגידו לכם מה ניתן לתרום ומה לא. כמו כן, במהלך השיחה תוכלו להגיד למי הייתם רוצים לתרום את הרהיטים, במידה ואין לכם העדפה החברה תוכל לעזור ולהמליץ לכם על מקומות. בסופו של דבר, בתום השיחה יגיע היום ובו הם יגיעו כדי למיין, לארוז ולפנות את כל הרהיטים והחפצים הנוספים שיש אצלכם בדירה כדי שיוכלו לפנות ולתרום בשמכם את הרהיטים.

שאלות נפוצות על פינוי רהיטים לתרומה

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי רהיטים לתרומה. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי רהיטים לתרומה מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי רהיטים לתרומה בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי רהיטים לתרומה מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן