פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי רהיטים ישנים במחיר זול – אנחנו נפנה אותם מהיום להיום

פינוי רהיטים ישנים במחיר זול – אנחנו נפנה אותם מהיום להיום

אז כבר כמה וכמה שנים שאתם מתלבטים ודוחים את הפינוי של הרהיט הישן הזה שעומד לכם באמצע הדרך וחוסם לכם את החדר הכי מרכזי בבית, הסלון. הגעתם למסקנה שהגיע הזמן והחלטתם לפנות את אותו הרהיט וכך בעצם להקצות את המקום הזה לדברים חדשים?

האזינו למדריך המלא על פינוי רהיטים ישנים

אז כדאי לכם לדעת כי פינוי של רהיטים יכול להיות משהו מאוד מאוד כבד ובחל מן המקרים אפילו קצת מבלבל, מכיוון שלא בכל המקרים אתם יכולים לדעת איפה מותר לכם ומתי מותר לכם לזרוק את אותו הרהיט, הרי בין עיר לעיר החוקים יכולים להשתנות. אז איך תדעו מי בעצם מתעסק בפינוי של אותם רהיטים גדולים? ואיך זה נעשה? אל תלכו לשום מקום, כל מה שאתם צריכים לדעת על פינוי רהיטים ישנים נמצא ממש פה, במדריך שלפניכם.

פינוי רהיטים ישנים

פינוי רהיטים ישנים – לאן מותר לפנות?

למה אתם לא יכולים לבצע פינוי רהיטים ישנים מהבית של סבתא ליד הפח שהכי קרוב לבית שלכם? אז הסיבה היא כזו: במדינת ישראל לא תוכלו למצוא איזה חוק ספציפי שאומר איפה מותר לכם לזרוק רהיטים או פסולת כזו או אחרת, חוץ ממוצרי חשמל. הדבר מאפשר לכל מיני עיריות וגם מועצות מקומיות לחוקק חוקים שיעזרו להן לקבוע לאן מותר לבצע פינוי רהיט ישן או כל פסולת חריגה שהיא. ברוב המקרים, אותם חוקי עזר קובעים ימים ספציפיים בשבוע בהם אתם יכולים להוציא את הפסולת הגדולה לאותם אזורי פינוי מוגדרים ואז העירייה דואגת לפנות אותה.

מה עושים עם הרהיט לאחר ביצוע של תהליך פינוי רהיט ישן?

אז אחרי שהגעתם למסקנה שאתם צריכים ואולי אפילו חייבים לפנות את הרהיט הישן למקום אחר, אתם צריכים להתחיל לחשוב איך אתם הולכים בכלל להרים 100 קילו שכבר לא נמצאים בשימוש. אז הבאנו לכם כמה אפשרויות:

  1. אתם יכולים לבצע פינוי רהיט ישן בצורה עצמאית – אם אתם רוצים לפנות את הרהיט שלכם בעצמכם או על ידי חברים מגיע לכם כל הכבוד, רק כדאי לכם לשים לב שאתם מפנים אותו בזמן הנכון ובמקום המתאים שהרשות המקומית שלכם קבעה.
  2. או שאתם יכולים לבצע פינוי רהיטים על ידי מפנה דירות – אתם יכולים לפנות למפנה דירות מקצועי, שזוהי בעצם העבודה שלו והוא יוכל לפנות עבורכם כל רהיט שתרצו בין אם זה ארון שמוצמד לקיר ובין אם זה שולחן שאתם לא יודעים איך הוא יוכל לעבור בפתח המשקוף. היתרון הכי גדול של מפנה דירות נמצא בכמות העובדים שלו ובניסיון שיש מאחוריו בפירוק רהיטים. כל זאת ועוד בשביל שלא תצטרכו לעשות את זה בעצמכם. יחד עם זאת, כדאי להבין שמפנה הדירות הוא לא האיש הכי חזק בעולם ואם יש לכם רהיטים מאוד גדולים ומאוד כבדים שכנראה לא יעברו בדלת ואי אפשר לפרק אותם, מפרק הדירות ייאלץ להשתמש במנוף.
  3. כמו כן, אתם יכולים גם לבצע פינוי הרהיטים לתרומה – אם יש לכם רהיטים במצב טוב, אתם יכולים לתרום אותם לכל מיני עמותות שונות כך שגם קיבלתם פינוי רהיטים בחינם וגם עשיתם מעשה טוב על הדרך.

מה החוק לפינוי רהיט בודד?

במדינת ישראל אין חוק רשמי שנוגע בנושא פינוי רהיט בודד, אך כל רשות מקומית קובעת חוקים שנועדו לעזור בקביעת מה אסור לעשות ומה מותר לעשות. בעצם, הסוג הזה של החוק הוא אפילו עוד יותר מקיף, מכיוון שהוא אוסר על הנחה של חפצים ישנים גם בחצרות של בניינים משותפים, כניסות לחדר המדרגות, מקלטים, גגות ועוד מקומות נוספים אשר משמשים את כל דיירי הבניין.

פינוי רהיטים ישנים מחיר – כמה זה יעלה לכם?

פינוי רהיטים ישנים מחיר תלוי ממש בסוג הפריט שאותו אתם רוצים לפנות. מחיר השירות תמיד יתומחר לפי סוג הפריט. הוא יכול להתחיל ב-100 ₪ לפריט קטן כמו למשל כיסא, 250 ₪ לפריטים יותר גדולים כמו מיטה ולהגיע ל-500 ₪ לפריטים יוצאי דופן כמו ארון קיר ישן שדורש גם פירוק.

איך מתבצע פינוי רהיטים ישנים בחינם?

פינוי רהיטים ישנים בחינם יתבצע בשני שלבים:

  1. קודם כל תתבצע פגישה והערכה. עליכם לקבוע עם מפנה דירות בדירה עצמה. במהלך הפגישה, הוא יסרוק את כל הרהיטים הישנים אשר נמצאים בדירה ויעריך כמה כדאי לבצע פינוי בחינם. במידה ומפנה הדירות יראה שיש הרבה ריהוט ישן פוטנציאלי למכירה, הוא בהחלט יסכים לפנות לכם את הדירה בחינם. במידה ולא יראה, הוא יציע לכם שירות בתשלום.
  2. בשלב השני מפנים את התכולה. כשצוות הפינוי מגיע הוא ממיין את הרהיטים לפי סוגים ואז מפנה אותם למשאית או לעגלה גדולה.

מה היתרונות של שירות פינוי רהיט ישן מסודר?

יש הרבה יתרונות בשירות של פינוי רהיט ישן. אם תבחרו לפנות לחברה שמתמחה בכך, את גם תחסכו את ההתלבטות היכן תזרקו את הרהיט, וגם תקבלו עזרה בכל מיני דרכים נוספות. מעבר לכך, אתם לא תצטרכו לסחוב את הרהיט הגדול, הכבד ולעיתים גם מסורבל בכוחות עצמכם. בדרך כלל, כל כורסה, שולחן, ספה, מיטה, שידה וגם ארון הם חפצים שתצטרכו להפעיל הרבה מאוד כוח פיזי בשביל שתצליחו להעביר אותם למקום אחר. נוסף על כך, אתם גם תצטרכו מיומנות מסוימת על מנת לפנות אותם בצורה בטוחה מבלי שייגרם כל נזק למשקופים, לקירות, לחדר המדרגות בבניין, למעלית וכו’.

הוצאה של רהיט גדול על ידי בן אדם חסר כל ניסיון יכולה להסתיים בפגיעה של מישהו אחר או בפגיעה של רכוש אחר. עוד יתרון של פינוי רהיטים ישנים באמצעות חברה שמתמחה בכך הוא האפשרות להעביר פריטים שמצבם עדיין סביר למי שיכולים להיתרם מהם – או ישירות לנזקקים או דרך עמותות שמתמחות בכך. אופציה נוספת היא שימוש באותם רהיטים תקינים כתשלום עבור הפינוי.

איך בוחרים חברה לפינוי רהיט ישן?

על ידי חיפוש קל ומהיר באינטרנט, אתם תוכלו למצוא הרבה חברות שיוכלו לעזור לכם להיפטר מהריהוט הישן, הגדול והכבד. לאותן חברות יש כוח אדם רב, מקצועי ומיומן, יחד עם כל הציוד המקצועי שצריך, בשביל לבצע פינוי רהיט ישן, גם אם הדירה שלכם נמצאת בקומה העשירית. החברות הללו יכולות לעזור לכם גם מהבחינה הפיזית של ההובלה וגם את הדאגה לצורה שבה תפנו את הדירה שלכם. אז בשביל לבחור את אותה חברה, גם כאן תוכלו להיעזר באינטרנט. כל שעליכם לעשות זה לחשוב איזה רהיט אתם מעוניינים לפנות ואז אתם רק צריכים לבחור את החברה שהכי מתאימה לכם.

פינוי ריהוט מהבית – מה עושים במקרים של רהיטים כבדים?

פינוי ריהוט מהבית יכול להיעשות לכל מטרה. במקרים בהם הרהיט שלכם מאוד כבד, או שהוא לא ניתן לניוד בחדר המדרגות שלכם יעשה שימוש במנוף על מנת שיהיה אפשר לנייד את התכולה שלכם אל המשאית המיועדת.

למה כדאי לפנות לחברה מקצועית בעניין פינוי פריטים בודדים?

כשיש לכם הרבה רהיטים ועוד כל מיני חפצים שאין לכם ברירה אלא לפנות אותם, הדרך הכי טובה שלא תעברו על חוק פינוי של רהיטים או על תקנה אחרת היא לשכור חברה שמספקת שירותי פינוי פריטים בודדים. חברה מקצועית שעוסקת בפינוי דירהיכולה להבטיח לכם ראש שקט ואף מינימום פגיעה בסביבה. נוסף על כך, בין אם אנחנו נמצאים בעיצומה של מגפה מדבקת ובין אם לא, חשוב מאוד לשמור על ההיגיינה ועל הסטריליות ולחטא את הדירה לאחר שמפנים אותה. בשביל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם לפנות לחברה מקצועית שיכולה לעזור לכם בעניין הזה, כך שבסוף תהליך הפינוי תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהבית שלכם נקי מכל חיידק מאיים.

פינוי ריהוט לנזקקים – למה זה כדאי?

פינוי ריהוט לנזקקים הוא מצווה בפני עצמה. כל רהיט שהוא טוב כמו מיטה, שולחן על כל סוגיו, מערכות ישיבה ועוד, יכולים לעבור למשפחות נזקקות שבזכות הריהוט הנ"ל יוכלו לחיות את חייהן בצורה הרבה יותר נוחה ונינוחה. יש המון משפחות עם ילדים שפתאום מכונת הכביסה שלהם שבקה חיים והם זקוקים למכונת כביסה חלופית, או במקרים בהם אין מספיק מיטות לכל דיירי הבית, אז הריהוט הישן שלכם נכנס לתמונה. אם אתם במילא רוצים להחליף את הריהוט, אל תזרקו. כל עוד הוא במצב טוב, תתרמו ותשמחו מישהו אחר.

לסיכום

אם אתם מחפשים חברה מקצועית שתעזור לכם בפינוי רהיטים ישנים אתם מוזמנים לפנות אלינו, לחטאב פינויים. אנחנו בחטאב פינויים, נשבענו להעניק את השירות הכי אדיב והכי מקצועי שאנחנו יכולים לכל לקוח ולקוח. יש לנו ניסיון של כמה עשרות שנים ובמהלך השנים למדנו, נהיינו יותר מקצועיים ולמדנו את כל החוקים הכי בסיסיים שצריך לדעת כשעומדים מול לקוח והם להיות הוגנים, אמינים, מקצועיים וכמובן לתת מחיר הוגן.

שאלות נפוצות על פינוי רהיטים ישנים

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי רהיטים ישנים. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי רהיטים ישנים מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי רהיטים ישנים בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי רהיטים ישנים מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן