פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מקררים משומשים בחינם מבית הלקוח – אנחנו נעשה את זה

פינוי מקררים משומשים בחינם מבית הלקוח – אנחנו נעשה את זה

יש כל מיני חברות אשר מבצעות פינוי מקררים בחינם וזוהי גם המומחיות שלהם. הם מתקנים את המקררים ומוכרים אותם. אולם, יש מקרים בהם הם גם תורמים את המקררים לנזקקים ולעמותות השונות. לא משנה מה המקרה, יש המון צוותים שישמחו להעניק לכם שירות של פינוי מקררים בחינם והם כבר ידאגו לו לשימוש חדש והולם.

האזינו למדריך המלא על פינוי מקררים בחינם

אז נכון, אולי לא תרוויחו מהעסקה הזו דבר – חוץ מסיפוק אדיר – אבל לפחות לא תצטרכו לשלם על הפינוי של המקרר המשומש שלכם. רוצים לדעת עוד בנושא של פינוי מקררים באופן כללי ופינוי מקררים בחינם בפרט? המשיכו לקרוא את המדריך שלפניכם ותגלו עוד פרטים שלא ידעתם שקיימים.

פינוי מקררים בחינם

מה אומר החוק לגבי פינוי מקרר?

לפני כמה וכמה שנים חוקק חוק אשר מחייב את כל החנויות שמספקות מוצרי חשמל גדולים, כמו מקררים, מכונות כביסה, ועוד כל מיני סוגים של מכשירי חשמל שונים, לספק שירות של פינוי מקרר ופינוי של כל מוצר אלקטרוני כזה או אחר שנרכש הן בכמות והן במשקל. כלומר, אותו חוק קובע שכל לקוח שקונה מקרר יהיה זכאי גם לשירות של פינוי המקרר הקודם מספק הסחורה. כדאי לשים לב כי לא כל העסקים יספקו לכם באמת את השירות לפינוי מקררים למרות שעל פי החוק הם מחויבים לכך, והם אפילו ינסו להתחמק מזה היות וזה מהווה מטרד עבורם. אז שימו לב כאשר אתם הולכים לקנות מקרר, תקבלו גם הבטחה בכתב או סעיף באחריות כי העסק אחראי על פינוי המקרר בחינם במקרה הצורך.

מה התנאים לפינוי מקרר ישן בחינם?

פינוי מקרר ישן בחינם יינתן לכם על ידי העסק שבו בחרתם לקנות את המקרר החדש. זהו שירות שניתן לכם ללא תשלום ברוב המקרים. ובכל זאת, צריכים להתקיים שלושה תנאים על מנת שפינוי המקרר הישן יתבצע ללא עלות:

  1. המשקל של המקרר הישן חייב להיות דומה למשקל של המקרר החדש.
  2. אתם צריכים לגור בבניין עם מעלית או מקסימום בקומה השנייה. אם המקרר הישן נמצא בקומה שלישית או מעבר לכך בבניין שאין בו מעלית, אתם תצטרכו את המקרר לכניסת הבניין בכוחות עצמכם או לשלם סכום כלשהו שייחתם מראש.
  3. התנאי השלישי הוא שלא נדרש פירוק של המקרר וכל החלקים נמצאים חזק במקומם.

פינוי מקרר ישן מחיר – כמה יעלה לכם באמת?

פינוי מקרר ישן מחיר יכול להשתנות ממקרה למקרה. אם אתם רוצים לפנות את המקרר בלבד, אתם כנראה תשלמו 150 ₪, אם תרצו לפנות יחד עם המקרר עוד מוצרי חשמל נוספים, המחיר ישתנה בהתאם לכמות מוצרי החשמל שאתם מבקשים לפנות.

מתי מותר לדרוש תשלום על פינוי מקררים?

כשאתם רוצים לבצע פינוי מקררים עליכם לשים לב מה הם תנאי הפינוי שלכם. ככל שתעמדו ביותר תנאים, כך תוכלו לדרוש שהפינוי יהיה בחינם. אם המקרר שלכם יענה על כל התנאים הבאים, לצוות המפנה תהיה את הזכות לדרוש מכם תשלום עבור הפינוי:

  • אם המקרר יהיה בקומה השלישית ומעלה ולא תהיה מעלית בבניין
  • אם אי אפשר להשתמש במעלית בשביל לפנות את המקרר הישן
  • אם צריך להשתמש במנוף כדי לפנות את המקרר הישן
  • ואם נדרש לפרק חלק מהמקרר הישן בשביל לפנות אותו.

האם פינוי מקרר מקולקל יעלה לכם כסף?

פינוי מקרר מקולקל יעלה לכם מחיר מסוים אך ברוב המקרים הוא יהיה סמלי. אין ספק שמי שירוויח מזה הכי הרבה הוא אתם. תחשבו על זה, כשאתם רוצים לפנות מקרר מקולקל שאין לכם בו צורך יותר, אתם תרצו לפנות אותו כמה שיותר מהר. אז במקום שתסחבו אותו על הגב בעצמכם, תקראו למישהו שיעזור לכם או אפילו תקראו לחברת הובלות שסתם תגבה מכם המון כסף, תתקשרו לחברה שמתמחה בפינוי מקרר , שתלמו מחיר סמלי והוגן ותפטרו מהעול הזה.

מה תהיה עלות פינוי מקרר ישן?

בין אם ידעתם ובין אם לא, עלות פינוי מקרר ישן יכולה להיות חינמית לחלוטין. בעקבות החוק שנכנס לפני כמה שנים, כל מוביל מקרר או מוצר חשמלי כזה או אחר חייב לפנות את המקרר הישן  ללא כל תמורה. החוק הזה קובע כי כל מוכר שמשווק מוצרי חשמל אשר מתאימים לשימוש ביתי כמו מקררים, יאפשר לקונה למסור מוצרי חשמל זהים למוצר שנקנה ולא יגבה תשלום מהקונה בעבור המסירה. מה שיוצא מכך זה שאתם יכולים לפנות את המקרר הישן שלכם בלי להוציא שקל על כך.

כמה עולה פינוי מקרר או כמה הוא שווה לאנשים אחרים?

כמה עולה פינוי מקרר זו שאלה שכבר נענתה במאמר הזה בכמה דרכים, אך כמה הוא שווה לאנשים אחרים זו סוגייה נפרדת. אז כמו המשפט הידוע, האשפה של מישהו אחד יכולה להפוך להיות הזהב של מישהו אחר, כך גם כאן. המקרר הישן שלכם יכול מאוד לעזור לאנשים אחרים ויש כל מיני ארגוני צדקה שישמחו לעזור לכם בתרומתו לאנשים שזקוקים לו, כמו חיילים בודדים או משפחות נזקקות אשר זקוקות למוצרי חשמל כאלו ואחרים. נוסף על כך, אתם יכולים לתרום את המקרר הישן גם לניצולי שואה או לאוכלוסיות חלשות אחרות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפרסם פוסט קצר ברשתות החברתיות השונות ומהר מאוד תמצאו את האחד שתוכלו לעזור לו.

האם מותר לבצע פינוי מקררים ישנים לרחוב?

פינוי מקררים ישנים לרחוב זה אסור בתכלית האיסור, אלא אם כן בא לכם להסתכן בקנסות גבוהים. אז זכרו: אם אתם רוצים לפנות את המקרר הישן שלכם אתם לא יכולים סתם להוציא אותו לרחוב. נכון, ברשויות מקומיות יש ימים ספציפיים שאתם יכולים להוציא את החפצים הישנים שלכם לרחוב וכך צוותי התברואה יפנו אותם, אבל כנראה שברוב המקרים זה לא יתאפשר כי זה לא חל מקרר שהוא חפץ מאוד גדול ומאוד כבד.

כמו כן, מקרר שסתם זרוק ברחוב יכול להוות מפגע בטיחותי לאדם שעובר לידו או לילד סקרן ומסוקרן. בהתאם לכך, פינוי של מקרר מקולקל לרחוב הוא לא אופציה ברשימה. אז אם אתם צריכים לפנות את המקרר הישן שלכם, תפנו לחברה שמתעסקת בזה ואל תשברו את הראש אם אתם עוברים על החוק או שלא עוברים על החוק.

לסיכום

אם אתם מעוניינים בחברה שתעזור לכם בכל ענייני פינוי המקרר הישן בעלות סמלית ותעשה את זה בצורה הטובה ביותר, תפנו אלינו, לחטאב פינויים. אנחנו, חטאב פינויים, מאמינים קודם כל שצריך לספק שירות אמין, מקצועי ויחס נעים לכל הלקוחות שלנו. אנחנו דוגלים בעבודה מקצועית, הגונה וישרה מולכם וכך בעצם עוזרים לכם בכל התהליך של פינוי המקררים מהבית.

אין לכם שום צורך לתכנן את תהליך הפינוי. אנחנו מגיעים אליכם עם המשאית, עם הציוד הנדרש, עם הצוות הכי מקצועי אשר מנוהל על ידינו וכמובן, עם חיוך רחב. אנחנו מתחייבים לכם שתקבלו את העבודה הכי מסודרת והכי אחראית שתשאיר אחריה מרחב נקי וריק מהמקרר המקולקל. נוסף על כל אלה, אנחנו גם עובדים בכל הארץ, עשרים וארבע שעות ביממה על מנת שנוכל לספק לכם את העבודה הכי מהירה, הכי יעילה והכי טובה שאפשר.

שאלות נפוצות על פינוי מקררים בחינם

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מקררים בחינם. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מקררים בחינם מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מקררים בחינם בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן