פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מזרון ישן – מה המחיר של פינוי מזרנים ישנים מהבית?

פינוי מזרון ישן – מה המחיר של פינוי מזרנים ישנים מהבית?

קניית מזרון חדש עשויה להיות מאוד מתסכלת, אך כל אדם שיש בבעלותו מזרון כנראה יגיע לנקודה בה הוא צריך להחליפו. יש כאלו שמחליטים כי הם רוצים להחליף את המזרון הישן שלהם מהסיבה שהם רוצים להתחדש בדגם או בסוג חדש של מזרון, ויש כאלו שרוצים להחליף את המזרון הישן בחדש מסיבת הנוחות החשובה לא פחות, אשר משתנה במהלך השנים בעקבות גיל, עלייה או לחילופין ירידה במשקל ולעיתים אפילו בעקבות פציעות כאלה ואחרות.

יחד עם כל אלה, גם אם אתם לא נמנים בקבוצת האנשים שמעוניינים להחליף את המזרון הישן, יגיע שלב בו תהיו חייבים להחליף עקב בלאי או קפיצים תקולים. יש כמה וכמה דרכים בהן תוכלו להיפטר מהמזרון המשומש, בין אם זה מחזור, תרומה או אפילו לזרוק לפח. שיטת פינוי מזרון ישן שהכי תתאים לכם תהיה תלויה בכמה גורמים, כמו המצב של המזרון, מאיפה ולאן אתם מפנים את המזרון, בדרך כלל פינוי מזרון ישן יעלה לכם לא יותר מ-250-300 ש"ח. במדריך שלפניכם תוכלו לקרוא ולקבל מידע אודות פינוי מזרון ישן.

פינוי מזרון ישן

איך תדעו שהגיע הזמן לבצע פינוי מזרון ישן?

ההסכמה הכללית היא שצריך להחליף מזרון כל 8 שנים. אך יחד עם זאת, יש מזרונים שיכולים להחזיק מעמד אפילו יותר זמן מזה או לחילופין פחות זמן. כמו למשל, מזרני קפיצים היברידיים שאותם כדאי להחליף כל 6 שנים לעומת מזרני קפיצים רגילים שאותם אפשר להחזיק עד 10 שנים.

כמו כן, גם מזרני קצף וגם מזרני לטקס יכולים להחזיק אצלכם עד 15 שנים אם מטפלים בהם נכון. אז איך בכל זאת תדעו מתי עליכם להחליף את המזרון הישן במזרון חדש? כאשר מזרון ישן מתחיל להראות תסמינים של חלודה זה יכול להיות הזמן לבצע פינוי מזרון ישן ולהחליפו בחדש. הנה כמה סימנים שיכולים לעזור לך לזהות שהגיע הזמן להחליף מזרון:

  1. תחושה של כאב בגב בזמן השינה
  2. הופעה של שקעים או התנפחויות במזרון כך שהשטח בו אתם שוכבים לא נותן לכם את התמיכה שאתם צריכים.
  3. יש צלילים מוזרים כשאתם זזים על המזרון
  4. המזרון שלכם בן יותר מעשר שנים
  5. תחושות של חום או לחות לא נעימים במזרון שלכם

אז אם אתם משתמשים במזרון ישן ורוצים להשקיע באחד חדש, כדאי לכם לבחור מזרון שיתאים לסוג הגוף שלכם ולצרכים שלכם. בחירה של מזרון חדש יכולה לעזור לכם להשיג שינה טובה יותר ולהפחית את הסיכון לפציעות גב וצוואר. אז לאחר שהגעתם להחלטה שאתם רוצים להתחדש במזרון חדש, עשיתם מחקר ובחרתם את הדגם החדש שלכם, אתם רוצים ללכת לקנות אותו ולהביא אותו הביתה אך נתקלתם במכשול בדרך והוא מה אתם הולכים לעשות עם המזרון הישן שלכם? המשיכו לקרוא ותגלו את התשובה.

האם העירייה מבצעת פינוי מזרן ישן?

רוב העיריות בישראל מבצעות פינוי מזרן ישן ופסול במסגרת התוכניות שלהן לטיפול בפסולת, כמו איסוף גזם וגרוטאות מרחבי העיר. פינוי של מזרנים ישנים ופסולים חשוב גם עבור הסביבה ומונע נזקים לבריאות הציבור והסביבה. ישנם ערים שמציעות גם תוכניות למחזור מזרנים ומציעות למספקי שירותי מזרנים להשתמש בחומרים מתקדמים ומתאימים יותר למטרת פינוי זה.

נוסף על כך, יש עיריות שיכולות לבקש מכם להתקשר אליהן ולהוגיע על המזרן כדי שתוכלו לתאם את המועד לפינוי. כמו כן, יש גם עיריות אשר אוסרות על הוצאה של המזרן לרחובות ואף מחלקת קנסות למי שנתפס בשעת מעשה. אז אם יש לכם מזרן ישן שאתם רוצים לפנות, כדאי לכם לפנות למשרד העירייה באזור שלכם על מנת לברר אילו אפשרויות פינוי זמינות ומה ההוראות לפעולה נכונה ובטוחה.

אילו עוד אופציות יש לפינוי מזרנים?

מה עושים במקרה שאי אפשר להוציא את המזרן הישן מקומה שלישית בעקבות חוסר במעלית?  יש לכם כמה אופציות בכל הנושא של פינוי מזרנים:

  • פינוי על ידי העירייה: בהרבה מקרים העירייה מספקת שירות של פינוי מזרנים בתשלום סמלי או אפילו בחינם. בדרך כלל, הפינוי יעשה על ידי צוות מיוחד המגיע למקום המבוקש ויבצע את הפינוי באמצעות רכב מתאים.
  • מכירה: אם המזרן עדיין במצב טוב, אתם יכולים למכור אותו באמצעות הפלטפורמות השונות.
  • תרומה: אם עדיין אפשר לעשות שימוש במזרן ואתם לא צריכים לפנות אותו באופן מידי, אתם יכולים לתרום אותו לכל מיני ארגונים ללא מטרות רווח.
  • ניקוי ומחזור: יש כל מיני חברות שמציעות שירותי ניקיון ומחזור למזרנים ומפעילות מערכת שלמה לצורך כך.

כמו כן, יש אופציות של פינוי ללא תשלום ויש אופציות בתשלום. אם ברצונכם לפנות ללא תשלום, אתם יכולים לפרסם את המזרן שלכם למסירה באתרים המיועדים לכך. נוסף על כך, ישנן כל מיני עמותות אשר מחפשות ריהוט למסירה. קחו בחשבון שעל מנת למסור מזרן הוא צריך להיראות מצוין ללא כתמים וללא כל פגם.

האם אפשר למחזר מזרון לאחר פינוי מזרון ישן?

מחזור של מזרון לאחר פינוי מזרון ישן תלוי במדיניות המקומית והאפשרויות הקיימות לכם. יש מקומות שיאפשרו לכם למחזר מזרונים ויש מקומות שלא. אם אתם רוצים למחזר מזרון ישן, כדאי לכם לבדוק את האפשרויות הקיימות באזור שלכם. אתם יכולים לפנות לספקי שירותי המחזור המקומיים או לגורמי הרשויות המקומיות על מנת לברר את הנחיות המחזור ואת האפשרויות שעומדות בפניכם. בכל מקרה, חשוב לציין כי מחזור מזרון לאחר שימוש יכול להיות חשוב מבחינת הסביבה, מכיוון שמזרונים ישנים יכולים לגרום לפגיעה בסביבה ובבריאות.

יחד עם זאת, ברוב המקרים לא ניתן יהיה למחזר את המזרון הישן מהסיבה שיש בו כל מיני חומרים שונים כמו ספוג, מתכת, גומי ובד אשר קשה להפרידם ביניהם. מה שיוצא את העניין שזה לא כלכלי למחזר אותם. לכן, בדקו היטב אם ניתן למחזר את המזרון שלכם או שלא. אם לא, כדאי לחפש פתרונות ירוקים אחרים ולנסות למצוא דרכים למזער את ההשפעה הסביבתית שלנו.

האם אפשר לתרום את המזרן לאחר ביצוע פינוי מזרן ישן?

יש הרבה אנשים שבוחרים לתרום את המזרן הישן שלהם במקום להיפטר ממנו. זו ההזדמנות הכי טובה שיש לעשות מעשה משמעותי עבור אותם אנשים חסרי יכולת או במצוקה ותוך כדי לפנות עבורכם מקום למזרן החדש שבדרך. יחד עם זאת, עליכם לזכור שלא כל המזרנים המשומשים ראויים ללכת לתרומה. לאחר שביצעתם פינוי מזרן ישן עליכם לבדוק אם המזרן שלכם יכול לשמש מישהו אחר.

אם המזרן שלכם שחוק מדי או אינו שמיש, אל תשלחו אותם לתרומה, הוא לא יוכל לשמש מישהו אחר. נוסף על כך, בעקבות חידוש המיטות ליותר איכותיות ויותר זולות, הרף בעמותות ובמקלטים לקבלת תרומות של מזרנים עלה. הכנסה של מזרן מתחת לאותו רף בדרך כלל תהיה בזבוז של זמן גם עבורך, גם עבור הצוות החרוץ וגם עבור המתנדבים באותן העמותות.

שאלות נפוצות על פינוי מזרון ישן

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מזרון ישן. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מזרון ישן מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מזרון ישן בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מזרון ישן מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן