פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי רהיטים ללא תשלום מהיום להיום – למי פונים?

פינוי רהיטים ללא תשלום מהיום להיום – למי פונים?

פינוי רהיטים ללא תשלום אפשר לבצע רק במקרים מאוד מסוימים, כמו במקרים בהם הדירה מלאה בכל מיני חפצים ובכל מיני רהיטים או שהיא מכילה רכוש שהוא יקר ערך.

האזינו למדריך המלא על פינוי רהיטים ללא תשלום

לפני שאתם רצים לקבוע עם מפנה רהיטים, כדאי לכם לקרוא את המדריך הבא שידבר על פינוי רהיטים ללא תשלום, ותיווכחו לגלות איך זה עובד, מתי זה מתאפשר, אילו סוגי רהיטים אפשר לפנות ללא עלות ועוד דברים שחשוב לדעת בנושא הזה.

פינוי רהיטים ללא תשלום

פינוי רהיטים ללא תשלום – יש חיה כזו?

פינוי רהיטים ללא תשלום נשמע כמו המצאה לא שפויה, כמו משהו דמיוני שלא קיים במציאות היקרה של ימינו. אך תופתעו לגלות שזה משהו שבהחלט קיים. זו לא עוד עמותה שעובדת בהתנדבות. יש חברות לפינוי רהיטים שעושות את הפינוי ללא תשלום כי הן מרוויחות את שכריהן בדרך אחרת. הן מרוויחות מהפינוי שהן מבצעות עבורכם אך הן לא מרוויחות כסף אלא הן מרוויחות את הריהוט שאתם מפנים.

אפשר להקביל את סוג התשלום הזה לסוג התשלום שהיה בעבר, כשהאנשים שילמו בעזרת מה שהיה להם, כמו ירקות, בדים, עז, לחם, סוסים ועוד. כך בעצם חברת הפינוי מספקת עבורכם את הפינוי של הרהיט ואתם משלמים לה כל ידי הריהוט שגם ככה רציתם לפנות, ואז נוצר מצב ששני הצדדים מרוויחים מן העסקה. החברות לפינוי רהיטים שמבצעות את הפינוי ללא תשלום הן בעצם שדרוג של אלטיזכן, אותו רכב שמוכר לכולם, שהיה עובר ברחוב ואוסף מקררים, רהיטים ישנים ועוד כל מיני חפצים שאין לכם בהם צורך.

מתי מבצעים פינוי רהיטים ללא תשלום?

בדרך כלל מבצעים פינוי רהיטים ללא תשלום במקרים בהם אתם רוצים לקנות ריהוט חדש לבית שלכם או שאולי אתם עוברים דירה ואתם צריכים לפנות את הרהיטים הישנים שלכם שסתם תופסים לכם הרבה מקום ואתם גם ככה לא מתכוונים לשמור אותם או להשתמש בהם. ברוב המקרים, משימת פינוי הרהיטים נתפסת כמשימה ארוכה מאוד ולעיתים גם יקרה מאוד. אך שימו לב!

זה לא באמת אמור להיות ככה. אתם יכולים לבחור בחברה שנותנת שירותי פינוי רהיטים בחינם לגמרי מה שיחסוך לכם את כל ההתעסקות בחיפוש אחר מישהו שיקנה את הריהוט ומישהו שיוביל אותו לנקודת היעד החדשה. נוסף על כך, החברה תעזור לכם גם להיפטר מהרהיטים ותוביל אותם לאן שצריך בצורה מקצועית, מהירה, נוחה וכמובן גם זולה! כמו כן, קיימת גם האופציה לתרום את הריהוט למי שצריך. יש כל מיני חברות שמציעות פינוי רהיטים בחינם והובלה למשפחות נזקקות, חיילים בודדים או בכללי אנשים שזקוקים לריהוט חדש ואין ביכולתם להשיג אותו.

איך מבצעים פינוי רהיטים ללא תשלום?

כמו כל דבר בחיים, גם פינוי רהיטים ללא תשלום מתבצע בשלבים. השלב הראשון של הפינוי מתחיל מכך שנציג מהחברה מגיע אל דירתם. הוא יסתכל על הרהיטים המיועדים לפינוי, את הגישה לדירה ואז יעריך מה גודל הצוות שהוא צריך על מנת שיוכל לבצע את העבודה בדרך הכי מהירה והכי יעילה שניתן. לאחר מכן, ביום הפינוי יגיע כל הצוות הנדרש ויתחיל למיין את הרהיטים לפי מצבם, האם הם במצב מספיק טוב שיהיה אפשר למכור אותם, האם הם במצב שמיש כדי שיהיה אפשר לתרום אותם לאנשים או ארגונים שצריכים, או שאולי הם לא במצב תקין בכלל והם מיועדים להשלכה.

את הרהיטים שהצוות מיין, הוא יפנה למשאית או לעגלה גדולה ואז יעביר לתרומה, אתרי פסולת ייעודיים, מחזור או למכירה. מעבר לכך, אולי ישמח אתכם לשמוע שאתם לא חייבים להיות נוכחים בזמן שהצוות מפנה לכם את הרהיטים מן הדירה, אבל תמיד כדאי למקרה הצורך שאם תתחרטו לגבי אחד הרהיטים ותרצו לשמור אותו, שהיו בדירה בזמן הפינוי. בסוף הפינוי של הרהיטים, צוות העבודה ינקה אחריו וישאיר לכם את הדירה מסודרת להפליא.

פינוי רהיטים ללא תשלום – מה עוד חשוב לדעת?

עוד דבר שחשוב לדעת לגבי פינוי רהיטים ללא תשלום הוא שיש מפני רהיטים שיציעו לכם שירות פינוי רהיטים בחינם אך ורק אם אתם מפנים את כל הריהוט בדירה שלכם, כלומר מפנים סלון, ארונות, ממיטות, שידות ועוד כדי שיהיה להם משתלם לבצע עבורכם את הפינוי בחינם. אז כשאתם בוחרים חברה או מפנים שיבצעו עבורכם את הפינוי ללא עלות, כדאי לכם לקרוא את האותיות הקטנות שבהסכם ולבחור בהתאם לצרכים שלכם. אם אתם מפנים את כל הריהוט אז אתם מסודרים. אם אתם רוצים לפנות רק חלק מהריהוט, תמצאו חברה שמוכנה לעשות זאת.

פינוי רהיטים ללא תשלום – אילו סוגי רהיטים אפשר לפנות?

גם במקרה של פינוי רהיטים ללא תשלום סוגי הרהיטים שמפנים מאוד תלויים בסוג החברה. יש כל מיני חברות שמחפשות לפנות רהיטים מאוד מסוימים, ויש כל מיני חברות שלא מגבילות את השירותים שלהן לרהיטים ספציפיים, אלא נותנים לכם את האפשרות לפנות את כל סוגי הרהיטים שאתם לא צריכים ושאין לכם שימוש בהם יותר. בין אם אתם רוצים לתרום מיטות או שידות לחיילים ובין אם אתם רוצים לפנות ציוד משרדי אשר כולל בתוכו כוורות, שולחנות או כסאות משרדיים, אותן חברות יעשו זאת עבורכם. כל ריהוט שיש לכם ואתם רוצים לפנות אותו, יתפנה על ידי החברות השונות.

מתי מתבצע פינוי רהיטים ללא תשלום?

פינוי רהיטים ללא תשלום מתבצע בזמן שהכי נוח לכם. יש חברות שהלקוח הוא זה שקובע ועליכם לחפש את אותן חברות בדיוק. אלו חברות שניכר כי אבן הדרך שמנחה אותם היא השירות וניכר שהן לא מתפשרות עליו. ולכן, עליכם להגיד מתי נוח לכם שהצוות יגיע לפינוי. כמו כן, עליכם להיות מוכנים שהצוות יגיע עוד לפי תחילת הפינוי כדי לבדוק באילו רהיטים מדובר במטרה שיוכלו להתאים עבורכם את האופי של הפינוי ושהוא יהיה הכי נוח והכי בטוח שאפשר.

למה מבצעים פינוי רהיטים ללא תשלום?

שירות של פינוי רהיטים ללא תשלום הוא שירות מאוד נוח בהרבה מאוד מצבים. זה יכול להיות כשאתם עוברים דירה ואתם רוצים להיפטר מרהיטים ישנים שנהיו מרופטים לאורך השנים, זה יכול להיות כשאתם רוצים לפנות ריהוט מיותר מדירה של אגרן קרוב וזה גם יכול להיות במקרים בהם מישהו קרוב ואהוב הולך לעולמו. לא כמו בעולם ההובלות בו משנעים את הריהוט ממקום אחד למשנהו, במקרה של פינוי רהיטים, בעל המקצוע יפנה את כל הריהוט שאינכם משתמשים בו עוד ויוביל אותו לתרומה, מכירה, מחזור או אתר פסולת כזה או אחר.

פינוי רהיטים ללא תשלום – איך זה באמת עובד?

במקום שתשלמו על שירות פינוי רהיטים למפנה עצמו, מפנה הרהיטים יבצע פינוי רהיטים ללא תשלום אך ייקח את הרהיט שפינה בתור תמורה לעבודה. אותו רהיט יימכר על ידו בחנויות השונות, בשווקים השונים ועוד.

לסיכום

אנחנו בחטאב פינויים מאמינים בנתינת שירות מקצועי, אדיב ונעים לכל לקוח ולקוח. יש לנו ניסיון של כמה עשרות שנים ובמהלך אותם השנים למדנו, התמקצענו וגם שיננו את כל חוקי היסוד שעליהם אנחנו מתבססים בעת עבודה מול לקוח והם מקצועיות, הגינות, אמינות, והכי חשוב, מחיר הוגן.

שאלות נפוצות על פינוי רהיטים ללא תשלום

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי רהיטים ללא תשלום. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי רהיטים ללא תשלום מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי רהיטים ללא תשלום בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי רהיטים ללא תשלום מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן