פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי טלויזיה ישנה – כמה עולה לפנות טלויזיות ישנות מהבית?

פינוי טלויזיה ישנה – כמה עולה לפנות טלויזיות ישנות מהבית?

עם הזמן, הטכנולוגיה מתקדמת והאיכות של הטלוויזיות החדשות משתפרת ולכן יש לפעול על מנת לפנות מקום לטכנולוגיות חדשות ולהתאים את הטכנולוגיה לצרכים העדכניים שלכם. במקביל, פינוי טלוויזיות ישנות עוזר להגן על הסביבה ולהפחית את הנזק האקולוגי שנגרם עקב פסולת אלקטרונית. אז כדי למנוע פינוי לא חוקי או לא מתאים שעשוי לגרום לפגיעה בסביבה וכדי לדעת עוד דברים על פינוי טלויזיה ישנה תמשיכו לקרוא במדריך שלפניכם ותגלו את כל מה שצריך לדעת.

האזינו למדריך על פינוי טלויזיה ישנה

מה החוק קובע לגבי פינוי טלוויזיה?

בישראל, החוק לפינוי פסולת אלקטרונית הוא חוק של ייצור, ייבוא, שיווק ופינוי מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. לפי החוק\ יצרנים, מייבאים, משווקים וספקי שירותים חייבים לאסוף ולטפל בפסולת האלקטרונית שלהם באופן אקטיבי ובצורה סבירה על מנת למנוע נזק לסביבה ולבריאות הציבור. החוק מציב מטרות מדויקות לפינוי פסולת אלקטרונית, וכן מציב כללי אחריות לצדדים השונים בשרשרת הספקים לפעול בהתאם למטרות החוק.

למשל, החוק מחייב יצרנים ומייבאים לספק מידע מדויק לצרכנים על הנחיות לפינוי פסולת אלקטרונית, וכן להתאים את המוצרים שלהם כך שיהיו יותר ניתנים לטיפול ומחזור. כמו כן, החוק קובע שכל אדם או חברה אשר חייבים לפנות מבנים או חללים שהחזיק ברשותו טלויזיה ישנה, חייב לבצע פינוי טלויזיה ישנה לפי הנחיות ולפי התקנות המתאימות לכך בהתאם להוראות המפורטות.

על מנת לבצע פינוי של טלויזיה ישנה, צריך לקבל אישור מהרשות המקומית ולבצע את הפינוי תוך כדי שמצייתים לאותם תנאים כדי להבטיח את הבריאות והבטיחות של הציבור והסביבה. לאחר שקניתם טלויזיה חדשה והתבקשתם להוציא את הישנה, שימו לב שאתם זכאים לפינוי בחינם של הטלויזיה הישנה על-ידי המובילים. החוק קובע, שהעסק ממנו קניתם את הטלויזיה החדשה חייב להיענות לבקשה שלכם לפנות מביתכם את הטלויזיה הישנה ללא עלות.

פינוי טלויזיות ישנות – האם אתם יכולים לפנות בכל לכל מקום?

כמו שנאמר, החוק מאוד ברור בכל הנושא של פינוי פסולת אלקטרונית, כך שאם החלטתם לבצע פינוי טלויזיות ישנות עליכם לדעת כי אסור לכם לפנות לכל מקום. טלויזיות ישנות מוגדרות כפסולת מזהמת ומסוכנת שלא יכולה להגיע למשרפות וגם לא למזבלות ציבוריות. אם תשליכו טלויזיות ישנות בשטח הפתוח, כספית, עופרת וניקל שהן נחשבות למתכות כבדות יכולות לזלוג מתוכה לתוך הקרקע ולתוך המים ובכך לזהם אותם.

רק בישראל מיוצרים מדי שנה קרוב ל-160,000 טון של פסולת אלקטרונית. נוסף על כך, מוצרי חשמל כמו טלוויזיות תופסים הרבה מקום במתקני ההטמנה ואין בישראל המון מאלה. כמו כן, לרוב הטלויזיות הישנות יש ערך כלכלי מסוים שאינו מנוצל, כלומר יש חלקים שאתם יכולים למחזר ולהשתמש בהם לדברים אחרים שוב. אז לפני שאתם רצים לפנות טלויזיות ישנות לרחוב, חשבו על הערך הסביבתי, על החוק ועל השימוש החוזר שהטלויזיה הישנה שלכם יכולה להביא לאנשים אחרים.

אז לאן מבצעים פינוי טלויזיה ישנה?

כדי לבצע פינוי טלויזיה ישנה יש לכם כמה אפשרויות:

  1. מסירה של הטלויזיה למחזור: יש נקודות מחזור אשר מקבלות טלויזיות ישנות ומעבדות אותן בצורה תקינה ובטוחה. אתם יכולים למצוא כל מיני נקודות מחזור באינטרנט או על ידי פנייה למועצה המקומית שלכם.
  2. פינוי על ידי חברת סלולר או חברת הכבלים: אלו חברות שיכולות לקבל את הטלויזיות הישנות שלכם ולבצע עבורכם את הפינוי.
  3. מסירה במקום הקנייה: אם קניתם טלויזיה חדשה, תוכלו למסור את הטלויזיה הישנה שלכם למחסן או לקבל מחיר נמוך יותר על הטלויזיה החדשה.
  4. פינוי על ידי מקבלי פסולת: יש מקבלי פסולת מקומיים אשר עשויים לקבל טלויזיות ישנות ולבצע פינוי במקומכם. אתם יכולים לבדוק זאת עם המועצה או הרשות המקומית לקבלת עוד מידע.
  5. מסירת הטלויזיה באמצעות חברת שילוח: אתם יכולים לפנות לחברת שילוח מומלצת שתיקח מכם את הטלויזיה במחיר סמלי. החברה תטפל בפינוי הטלויזיה בצורה נכונה ובהתאם לתקנות המקומיות.
  6. תרומה לקהילה: אם הטלויזיה הישנה שלכם עוד עובדת ואפשר להשתמש בה, אתם יכולים לתרום אותה לקהילה או לארגון בעל צורך.

האם פינוי טלוויזיה יכול להיעשות בחינם?

פינוי טלויזיה בהחלט יכול להיות בחינם, אך זה תלוי בכמה וכמה גורמים, כמו:

  • מיקום: המחיר לפינוי של טלויזיה יכול להשתנות בהתאם למיקום הפינוי שלה. אם הטלויזיה נמצאת במיקום שקל להגיע אליו וקרוב ליעד הפינוי הוא יכול להיות זול יותר ואפילו בחינם.
  • סוג הטלויזיה: סוג הטלויזיה גם יכול להשפיע על מחיר הפינוי. למשל, פינוי של טלויזיות עם מסך יותר טוב או טלויזיות עם מערכת הפעלה מתקדמת יכול להיות יותר יקר מפינוי של טלויזיות פשוטות יותר.
  • סוג הפינוי: פינוי של טלויזיה יכול להיות בחינם אם הטלויזיה היא ממוחזרת או נמצאת במצב טוב. אם צריך לבצע פינוי מיוחד זה יכול להעלות את מחיר הפינוי תמורת השירות.

כך או כך, פינוי של טלויזיה יכול להיות בחינם אם הטלויזיה מספקת ערך מסוים לחברת הפינוי או אם הפינוי נחשב לחלק מתוכנית למחזור או פעילות חברתית. במקרים כאלו, חברות הפינוי יכולות לעזור לכם בפינוי בחינם או במחיר נמוך. כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם חברות הפינוי המקומיות כדי לבדוק את האפשרויות השונות ואת המחירים השונים. נוסף על כך, שימו לב שיש לכם את הזכות למסור את הטלויזיה הישנה ללא תשלום. אתם יכולים לעשות את זה במעמד המכירה או לחילופין בזמן אספקת הטלויזיה החדשה.

פינוי טלוויזיות ישנות – לאן עוד אפשר לפנות?

תתפלאו או שלא, אבל קיימים הרבה אנשים שהתחרטו לאחר שהם זרקו את הטלויזיה הישנה לפח ומאוד ישמחו להשיג אותה בחזרה. לעומת זאת, יש אנשים שמאמינים כי לטלויזיות ישנות יש פוטנציאל גלום ומחזיקים באוסף נכבד של טלויזיות שרק הולך וגדל עם השנים, וקיימת האפשרות שהטלויזיה הישנה שלכם זו בדיוק הטלויזיה שחסרה להם להשלים את האוסף. איך תוכלו להגיע לאותם אנשים ולבצע עבורם פינוי טלוויזיות ישנות?

אז היום תוכלו למצוא לא מעט פלטפורמות של יד שנייה שדרכן אתם יכולים למצוא אנשים שמחפשים את הטלויזיה הישנה שלכם. נוסף על כך, יש גם אתרים ייעודיים שבהם אותם אנשים יגיעו אליכם הביתה רק בשביל לקנות את הטלויזיה התקולה או הישנה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפרסם מה אתם מעוניינים למכור ולתת לקונים הפוטנציאליים לעשות עבורכם את השאר.

שאלות נפוצות על פינוי טלויזיה ישנה

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי טלויזיה ישנה. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי טלויזיה ישנה מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי טלויזיה ישנה בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי טלויזיה ישנה מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן