פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי עזבונות – מחיר פינוי עיזבון של אדם שנפטר

פינוי עזבונות – מחיר פינוי עיזבון של אדם שנפטר

שירות פינוי עיזבוןמחיר פינוי עיזבון
פינוי עיזבון עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי עיזבון עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי עיזבון המורכבת מחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

הגיע הזמן לפנות את הדירה? מישהו יקר לכם נפטר והשאיר אחריו עזבון שמוטל עליכם לפנות אותו? אינכם יודעים מאיפה להתחיל ואיך לעשות את זה במינימום מאמץ? מרגישים שאינכם מסוגלים לפנות את העזבונות מכל סיבה שהיא, בין אם היא בשל ריבוי העזבונות או שפשוט קשה לכם להיפרד מדברים סנטימנטליים של אותו האדם? כל חברה לפינוי עזבונות תוכל לעזור לכם בסיטואציה שכזו. פינוי עזבונות לא חייב להיות קשה כמו שהוא נראה. רוצים לדעת עוד בנושא? המשיכו לקרוא ותיווכחו בעצמכם.

האזינו למדריך על פינוי עזבונות

מהו פינוי עיזבון?

פינוי עיזבון אלו הן צמד מילים שלא תמיד מצליחים להבין מה הן אומרות יחד. בדרך כלל מתייחסים למושג הזה כאשר מישהו נפטר ובעצם מה שקורה הוא שיש בידכם ירושה שהיא הנכס של אותו אדם וכעת היא הפכה להיות שלכם. כלומר, יש בידכם דירה או כל נכס אחר שמישהו יקר לכם הוריש לכם. יחד עם זאת, נוסף על הנכס שזה עתם ירשתם, קיבלתם גם את כל החפצים שהיו למנוח.

אז מה אתם יכולים לעשות עם אותם חפצים וריהוט? ובכן, אתם יכולים לבצע פינוי עזבונותעל כל סוגיו. פינוי זה נעשה על ידי מיון הדברים, ריהוט, חפצים אישיים של המנוח וכו'. תהליך זה עלול להיות לא פשוט כלל ולכן, יש להיערך לכך בהתאם הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. אם אינכם מעוניינים לעשות זאת בכוחות עצמכם, תוכלו לשכור את שירותי חברה שמתעסקת בפינויים של עזבונות.

איך פינוי עזבונות עובד?

כמו כל תהליך שהוא, פרוצדורת פינוי עזבונות נעשית קודם כל בפניה לעזרה מחברה מקצועית שמתמחה בתחום. טרם תתחיל החברה בתהליך של פינוי העיזבוןהרצוי, נציג מטעמם יצור עימכם קשר אשר תפקידו הוא להעריך מה סדר הגודל של כמות הפריטים. לאחר שיראה באיזו כמות מדובר, תוכלו להגיד לו אם תרצו לשמור חלק מהדברים או שתרצו שיפנו הכל.

ישנה אפשרות לתרום את הפריטים למשפחות נזקקות, פינוי לאשפה ומיון החפצים, כל זה נעשה על ידי החברה. ישנן חברות שיוכלו גם לרכוש מכם כל מיני דברים שאינכם צריכים. כמו כן, הנציג לא רק יעריך את סדר גודל הדברים אלא גם יבדוק האם ישנו צורך בשימוש בעזרים נוספים כדי לפנות את החפצים שנמצאים בנכס. האם קיים צורך בשימוש של מנוף או שיש צורך במספר אנשים כדי לפנות את הדברים, מכיוון שהם כבדים מאוד או גדולים מידי.

בזמן שהנציג יעריך את גודל הדברים ובמה יצטרכו להיעזר כדי לפנות אותם, אם מדובר בתרומה, הוא יבדוק מה טיב הדברים ואיכותם, האם ניתן יהיה לתרום אותם לשם שימוש נוסף או שאין כל טעם בכך. נוסף על כל אלה, אם תהיתם לרגע מה אותה החברה עושה עם החפצים שהיא יכולה לקנות מכם, וודאי תופתעו לדעת שהיא מוכרת את אותם הפריטים בחנויות ייעודיות של יד שניה. כלומר, נוצר מצב שגם החברה תוכל לפנות לכם את הנכס מהעיזבון וגם תוכלו לעזור לאנשים אחרים על ידי תרומה ואפילו תצליחו לשמור על הסביבה בכל התהליך.

למה כדאי לפנות לחברה שמבצעת פינוי עיזבון?

כולם מנסים או נתקלים במצב בו הם רוצים לסדר את החדר אך הוא ממש מבולגן ואז לא יודעים היכן להתחיל. אז אם המצב הזה פשוט עבורכם, תנסו לתאר לעצמכם איך זה לסדר חדר או בית מבולגן מאוד של מישהו אחר. ישנם אנשים שיכולים לקבל את הסיטואציה כצרה אמיתית שאינם יודעים איך להתמודד עימה. לכן, אם יצא שאתם צריכים להתמודד עם פינוי עיזבון ואינכם מסוגלים לעשות זאת, תפנו לעזרה של חברה שזהו תחום ההתמחות שלה ואל תישארו עם הבעיה הזו לבד.

אותה חברה תוכל לעזור לכם לפנות את הבית או הנכס כך שלא תצטרכו להתמודד עם הקושי בכוחות עצמכם בלבד. אז איזה קושי חברה שכזו יכולה לפתור עבורכם? הקושי העיקרי והנפוץ ביותר הוא להחליט אילו מן הדברים תרצו להשאיר ולשמור ואילו תרצו להפטר מהם. בעקבות שאלה זו, מתווספת עוד שאלה והיא מה לעשות עם הדברים שאינכם מעוניינים בהם. האם תרצו לתרום אותם? ואם כן, האם הם שמישים וראויים לשימוש של אנשים אחרים? האם תרצו למחזר אותם? היכן ממחזרים? האם יש דברים שצריכים להיות מושלכים במקום מיועד, אם כן, היכן הוא נמצא? ועוד שאלות רבות.

יחד עם קושי זה קיים גם קושי רגשי. זה לא פשוט לפנות חפצים של מישהו שנפטר. פינוי ומיון כלולים בהרבה רגש וסנטימנטליות. זה קושי שמאוד קשה לעבור את המחסום שלו. קושי נוסף נמצא בשלב שלאחר מיון הדברים, והוא עוסק בשאלה איך תפנו הכל? הרי לא את כל הדברים אפשר לשים בתוך ארגז ולהוציא בקלות, לפעמים מדובר גם ברהיטים גדולים וכבדים. לכן, חברה שמתעסקת בתחום הנ"ל יכולה לבצע את הפינוי עבורכם ועזור לכם להתמודד עם כל הקשיים הללו.

מה הם היתרונות בביצוע של פינוי עזבונות?

ירשתם את הנכס? לא יודעים מה לעשות עם כל הדברים? אתם באמצע של תקופת אבל ואינכם פנויים מחשבתית לחשוב על איך לפנות את הדברים ולאן? חברה שמתמחה בביצוע של פינוי עזבונות במיוחד כשמדובר במצב בו מישהו קרוב שנפטר, תוכל לסייע לכם רבות ולהקל על התהליך. לשכור את שירותיה של חברה כזו יש מספר יתרונות:

  1. החברה תוכל לקנות מכם חלק מהחפצים ולמכור אצלה בחנויות ייעודיות של יד שנייה.
  2. החברה תעזור לכם "להיפטר" מהחפצים והדברים בקלות וביעילות.
  3. לא תצטרכו לחשוב ולהתעסק בזמן כה קשה בתהליך הפינוי של הדברים. החברה תעשה זאת עבורכם.
  4. במידה וחלק מהדברים יושלכו לאשפה, החברה תתעסק בבירוקרטיה הקיימת של העירייה בעניין של השלכת פסולת מיוחדת כמו מוצרים אלקטרוניים, מכשירים חשמליים, רהיטים ועוד.

איך בוחרים חברה שתבצע פינוי עיזבון?

במצבים בהם אתם נדרשים להתמודד עם פינוי עזבונותובמיוחד כשמדובר בהתעסקות עם פינוי עיזבון של אחד מיקירכם, מדובר בפינוי של דברים סנטימנטליים שקשה מאוד להיפרד מהם בקלות. כל הרכוש של הדירה מעלה זיכרונות כואבים שעד לפני זמן מה לא חשבתם עליהם כלל. זהו זמן כואב ודואב שקשה מאוד לצלוח אותו וכל דבר שקשור למנוח יכול להיות מאוד רגיש עבורכם. בעקבות כך, יש חשיבות רבה לבחירת החברה שתסייע לכם בפינוי העיזבון.

בשלב הראשון עליכם לדבר עם החברה ולראות שהאנשים איתם אתם משוחחים משרים לכם אווירה של נינוחות וביטחון כי בכל זאת, מדובר כאן בהתעסקות בזיכרונות שלכם ששייכים למנוח. שנית, תקראו המלצות ברשתות החברתיות ותראו דירוגים באינטרנט עבור אותה החברה. תקראו על עבודות קודמות של החברה ולפי זה תוכלו לדעת אם הם מתאימים לכם או לא. נוסף על כל אלה, בשביל שתוכלו להרגיש הכי בטוחים שאפשר במעמד בחירת החברה, תוכלו לקבוע פגישה עם האנשים שיעבדו מולכם.

הנוכחות שלהם צריכה להיות מרגיעה כדי שתדעו שהדברים שלכם ושל המנוח נמצאים בידיים בטוחות. יתרה מזאת, באמצעות פגישה תוכלו גם לראות אם האנשים הם מסודרים, מאורגנים ורגישים למצב הרגיש בו אתם נמצאים.

שאלות נפוצות על פינוי עזבון

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי עזבון. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי עזבון מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי עזבון בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי עזבון מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן