פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי סלון ישן – מה המחיר של פינוי סלון ביתי ישן?

פינוי סלון ישן – מה המחיר של פינוי סלון ביתי ישן?

שירות פינוי סלון ישןמחיר
פינוי ספה, טלוויזיה ושטיח מקומה שלישית מהסלון380₪
פינוי שני ארונות ושידות מהסלון670₪
פינוי שני ארונות מהסלון320₪
פינוי מיטה ושולחן מהסלון370₪
פינוי ארון מפורק מהסלון320₪
פינוי ספה מהסלון200₪
המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק

עוברים דירה? רוצים להתחדש ברהיטים חדשים? הסלון משעמם אתכם ואתם מעוניינים להעניק לו נפח אחר ולשנות את האווירה בביתכם? הסלון שלכם הוא מרכז הבית וכדאי מידי תקופה לחדש אותו. אבל מה עושים כאשר כבר קיים סלון בבית? מה ניתן לעשות איתו? האם תוכלו לפנות אותו לכל מקום אפשרי ברחוב על מנת להיפטר ממנו? האם יש דרך אחרת להיפטר ממנו מבלי לגרום לעצמכם נזק לגב ולמפרקים? פינוי סלון ישן זו לא עוד משימה קשה שתצטרכו להתמודד עימה לבד. ישנן חברות שיוכלו לסייע לכם בעבודה זו. רוצים לשמוע עוד? תמשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם.

אפשר לבצע פינוי סלון ישן ללא מעלית?

בהחלט כן! זה לא סוד שישנן ספות שהן כה כבדות שאפילו מספר אנשים יחדיו מתקשים להרים אותן. קיימות כל מיני שיטות כדי לפנות סלון מהבית. הדרך הקלאסית והמוכרת ביותר היא באמצעות סבלים אשר מגיעים בזמן אספקת הסלון החדש לביתכם.

אבל בין אם מדובר בקושי לפנות את הסלון מפאת כובד הסלון או בגלל חוסר התאמה של הסביבה לממדי הסלון שלכם, מה עושים כאשר לא מתאפשר פינוי סלון ישן? במילים אחרות, מה עושים כאשר אין אופציה להוציא את הסלון דרך המדרגות או המעלית בגלל חוסר ההתאמה בגודל והסלון לא מצליח לעבור שם?

פינוי סלון ישן

איך בכל זאת ניתן לפנות את הסלון מהבית ללא מעלית? ובכן, יכול להיות ששמעתם אי פעם על פינוי דרך חלון הבית באמצעות מנוף. ניתן לפנות דרך החלון ואפשר גם דרך המרפסת, העיקר שיהיה פתח גדול מספיק שזה יתאפשר לעשות דרכו. כעת נשאלת השאלה, מאיפה מביאים מנוף? התשובה היא מאוד פשוטה, אם אתם פונים לחברה שתפנה לכם את הסלון מביתכם, היא אחראית לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניה כדי לפנות את הספה ולהחליט באיזו דרך עדיף לפנות. כמובן שהתקשורת עם המנוף, החברה תבצע באופן ישיר.

פינוי סלון ישן מחיר – כמה יעלה לכם באמת?

מתכננים לעשות פינוי סלון ישן מחיר הוא בהחלט קריטריון רלוונטי שעליכם לדעת אותו כדי להיערך בהתאם לתקציב השירות, על מנת שתוכלו להבין מהו סדר גודל המחיר בשוק וזאת בשביל שתוכלו לבצע השוואות בין הצעות המחיר השונות שתקבלו מאנשי מקצוע. טווח המחירים הממוצע נע בין 200 ₪ לבין 500 ₪. המחיר נקבע בהתאם לגודל הפריט אותו תרצו לפנות מביתכם וכמובן, כמות הפריטים. נציין, שאם אתם כבר מזמינים איש מקצוע כדי שיפנה פריט מביתכם, כדאי לעשות פינוי עבור מספר פריטים. זאת מכיוון שעבור הגעת האיש מקצוע ועובדיו ישנה גביית תשלום נוספת אשר נעה בין 200 ש"ח ועד 350 ₪, תלוי אם תיאמת זאת מראש מספיק או לא.

מה החוק אומר לגבי פינוי סלון ישן והיכן זורקים אותו?

באופן כללי אם תסתכלו ותחקרו לא תצליחו למצוא חוק כולל שעוסק בפינוי רהיטים. אבל מה כן יש? לכל רשות מקומית יש כל מיני חוקים אשר תקפים רק לה ובגבולותיה בלבד אשר קובעים אילו דברים ופעולות מותרים ואילו אסורים על פי כלליה. במרבית הרשויות המקומיות מדובר על כך שלא ניתן להשליך בכל מקום רנדומלי פריטים גדולים כמו ספות, ארונות, מיטות וכדומה, אלא קיימים מקומות ייעודיים לכך. כמובן שכל רשות מקומית קובעת היא את החוקים שלהם יצייתו התושבים בה כאשר כל חוק בעל נוסח שונה.

ישנם חוקים אשר אוסרים להשליך פריטים מסוימים ברחוב שהוא לא המקום הייעודי לכך וישנם חוקים אשר מונעים מאדם להשליך חפצים מיושנים, מעבר להשלכה, אתם לא יכולים גם לשים את החפץ המיושן בכניסה לביתכם, בחדר המדרגות, מקלטים או בכל מקום כזה או אחר שמשמש את דיירי הבניין הגרים בו. ניתן להסיק שאם אתם מבצעים פינוי סלון ישן לא תוכלו להשליך את הסלון בכל מקום כי הוא גם גדול ממד וגם מיושן. אז לפי שאתם מפנים את הסלון מביתכם כדאי לכם להכיר את החוקה ולדעת מה היא אומרת. במידה ואתם מעוניינים לפנות את סלון ביתכם, תוכלו להיעזר באתר של הרשות המקומית שלכם על מנת למצוא היכן המקום הייעודי לצורך כך.

פינוי סלון ישן מחיר – מה ישפיע על מחיר הפינוי?

מעוניינים לבצע פינוי סלון ישן מביתכם? אתם כבר בקיעים בכל החוקה הנוגעת לפינוי הסלון ברשות המקומית שלכם? יודעים לאיזה מקום תוכלו לפנות? נהדר! כעת כל שנותר הוא לפנות את הסלון. אם אתם מעדיפים להזמין חברה חיצונית לשם הפינוי, כדאי לכם לוודא עם החברה שהם יודעים היכן הם יכולים להשליך את הסלון הישן שלכם. לאחר שתתקבעו על חברת הפינוי עליה אתם סומכים ונותנים אמון בה, יש לדבר על מחיר השירות כדי לבדוק שהוא אכן יתאים לתקציב שהקצבתם עבור הפינוי. אז מה בעצם יקבע לכם את מחיר הפינוי?

  • האם יש צורך בעבודת פירוק נוספת של הרהיט? האם אין כל צורך בעבודה נוספת?
  • אם אין אפשרות לפנות את הסלון דרך המדרגות או המעלית ויש צורך בשימוש במנוף, המחיר יהיה בהתאם, מכיוון שמדובר בתוספת תשלום עבור שירות חיצוני מיוחד.
  • טיפ מאיתנו, אם אתם רוצים לפנות סלון מביתכם, כדאי לכם להיעזר בשירותיו של נותן שירות אשר נמצא בקרבתכם או ברשות המקומית שלכם. בגלל הסיבה שאיש מקצוע שצריך להגיע מרחוק, הוא משקיע זמן נוסף בנסיעה רבה על מנת לספק לכם את השירות. דבר זה יכול להוזיל לכם את העלויות באופן משמעותי.
  • במידה ומדובר בסלון במצב טוב, יכול להיות שחברת הפינוי תוכל לקנות אותו מכם ואז זה גם יגרום להוזלת המחיר. באותה מידה תוכלו גם למכור את הסלון דרך אתרי מכירה של רהיטים משומשים ובכך בעצם תוכלו לכסות את העלויות של הפינוי.

מה היתרונות של שירות פינוי סלון ישן?

לא פעם פינוי סלון ישן יכול להיות מאוד מסובך, מכיוון שברוב הקרים מדובר בעירוב של בירוקרטיה רבה והכרת החוקים המקומיים. אם תעדיפו לעשות זאת בכוחות עצמכם, אז הסעיף הזה הוא לא עבורכם. במידה ואתם מעוניינים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית שתוכל לסייע לכם בפינוי, ודאי תרצו לדעת מדוע היא עדיפה על פני העשייה העצמית. בייחוד כאשר לא מדובר רק בפינוי חפצים שאין לכם עוד צורך בהם. הנה הדברים הנוספים שתוכלו להרוויח משירותיה של חברה חיצונית:

  • פנייה לחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום הפינוי, תוכל לחסוך לכם כסף והרבה בירוקרטיה.
  • לא תצטרכו לסחוב את המשקלים הכבדים של הסלון בכוחות עצמכם, במיוחד אם אתם סובלים מבעיות גב ואינכם מורגלים לנשיאת עומסים כה כבדים. לחברה שמתמחה בעניין יש ציוד עזר שמונע פציעות לעובדים. יתרה מזאת, העובדים יודעים כיצד להרים את הכובד על מנת לפנות אותו בצורה בטיחותית להם ולכם בדרכם החוצה, תוך דאגה מרבית על גרימת מינימום נזק.
  • אם מדובר על רהיט משומש אבל במצב תקין וטוב לשימוש של אדם אחר, יש חברות אשר ייעצו לכם לתרום את הרהיטים עבור משפחות נזקקות. בדרך כלל חברות אלו יהיו מקושרות עם עמותות או שהן ידעו ויכירו אנשים שזקוקים לעזרה כזו.

שאלות נפוצות על פינוי סלון ישן

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי סלון ישן. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי סלון ישן מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי סלון ישן בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי סלון ישן מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן