פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מרתפים – מה המחיר של פינוי מרתף?

פינוי מרתפים – מה המחיר של פינוי מרתף?

שירות פינוי מרתףמחיר פינוי מרתפים
פינוי מרתף עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי מרתף עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי מרתף המורכב מחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון מרתף לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

המרתף הוא חלק משטח הבית וברוב המקרים הוא יהיה במקום שלא משמש למגורים, כמו למשל בקומה התחתונה של הבית שנמצאת מתחת לאדמה ולפעמים אפילו בקומה הראשונה. בדרך כלל, השימוש במרתפים יהיה לצורך של אחסון חפצים ישנים.

האזינו למדריך על פינוי מרתפים

ככל שיעברו השנים, בעלי הבית ישימו לב שהשטח של המחסן שלהם מלא עד אפס מקום בציוד שאגרו לאורך השנים שהם לא צריכים עוד. עצם זה שיש מרתף בבית, נותן להרבה בעלי בתים את האופציה לאגור עוד ציוד ועוד חפצים עד שכבר אי אפשר להכניס ולו סיכה אחת לתוכו. את המרתף אפשר להסב לכל דבר אחר, כמו חדר כביסה, עוד חדר שינה, חדר כושר, סטודיו לצילום ועוד. ולכן, ככל שהשנים עוברות פינוי מרתפים הופך להיות יותר ויותר מבוקש. רוצים לדעת עוד בנושא? המשיכו לקרוא.

איך מתחיל התהליך של פינוי מרתפים?

מהשנייה בה החלטתם שאתם רוצים לבצע פינוי מרתפים, עליכם רק להזמין איש מקצוע שיבוא ויבצע את העבודה הזו עבורכם. לפני שנסביר איך עובד תהליך הפינוי, עליכם לזכור שאסור לכם לנסות לפנות את המרתף בעצמכם. פינוי של מרתף כרוך בתוכו הרבה סחיבות ופינוי של חפצים גדולים מה שייאלץ אתכם להפעיל כוח פיזי רב ולהביא ציוד מקצועי.

כמו כן, פינוי המרתף יביא עליכם התמודדויות עם רטיבות, מכרסמים ועוד כל מיני בעיות אינסטלציה אשר יחייבו אתכם להביא ציוד מתאים על כל סוגיו, כגון ערכות הדברה וזו הסיבה שתצטרכו להיעזר באנשי מקצוע. אז למה לכם לשבור את הראש? אם תפנו  לחברות פינוי שמבצעות פינויים של מרתפים תוכלו לקבל סל של שירותים אשר יעזור לכם לחולל מהפך ולהפוך את המרתף המוזנח לחלל שיהיה מאורגן ונקי שתוכלו לנצל לכל מיני מטרות. אז בשביל להתחיל את התהליך, תפנו עוד עכשיו לחברה שתבצע עבורכם את פינוי המרתף.

מה החלק הכי קשה בפינוי מרתפים ומי יכול לעזור לכם בתהליך?

לא משנה איזה מרתף אתם מפנים, כל פינוי מרתפים יזמן איתו כל מיני אתגרים. אם תדעו לפנות לחברה שתהיה מוכנה ונכונה להתמודד עם שלל האתגרים שהפינוי יביא עמו לא תצטרכו להתמודד עם אף חלק קשה בתהליך. כמו כן, בחברה שהולכת לעזור לכם, עובדי החברה צריכים להיות מצוידים בכל הציוד הנדרש בשביל להשלים את הפינוי ואת השיקום, כמו ניילונים איכותיים ועמידים שיגנו על התכולה, קרטונים שיהיו גם עמידים וגם חזקים, משאיות הובלה, מנשאים כאלה ואחרים, מכולות אשפה, שרוולים, מנופים וכל ציוד שנדרש למען השלמת הפינוי.

חברה טובה היא חברה שגם בנושא הניקיון תהיה מצוידת בציוד מקצועי וגם בהיבט הבטחוני. רק כך היא תוכל להבטיח לכם שהפינוי יעשה במהירות ובצורה יעילה ובטוחה מבלי להתעכב בדרך או לחוות קשיים מיוחדים.

מה כולל הביצוע של פינוי מרתפים?

פינוי מרתפים יתבצע בשלבים ברוב המקרים בזמן שכל שלב ושלב מתוכנן לפרטי פרטים, בהתאם לתכולה שאתם רוצים לפנות ולייעוד של החלל המדובר.

  1. בשלב הראשון בתהליך אנשי המקצוע יבצעו מיון של התכולה יחד איתכם. בזמן המיון אתם תחליטו יחד עם המפנים לאילו מהחפצים אין שימוש והם הולכים לזבל, אילו מהחפצים יעברו לתרומה ואילו מהחפצים אתם הולכים לשמור.
  2. השלב הבא הוא שלב הפינוי של תכולת מרתף. בשלב הזה ייעשה אנשי המקצוע ישתמשו בכל הציוד המתאים שהם צריכים. פינוי התכולה שנעשה על ידי הציוד המתאים בידי אנשי המקצוע יאפשר עבודה איכותית ויקטין את סיכויי הנזקים והסכנות של תהליך הפינוי.
  3. בסיום תהליך הפינוי אתם יכולים להתחיל ליישם את הייעוד החדש של המרתף. אם אתם רוצים להפוך אותו לחדר אחסון חדש, כדאי לכם לתכנן מראש את אחסון הדברים, בין אם זה תיוג של החפצים שיאוחסנו ובין אם זה הסדר שלהם. אם אתם הולכים להשתמש בחלל באופן יומיומי, כדאי לכם עדיין להשאיר מקום מסוים בחלק של המרתף שישמש בתור אחסון, מכיוון שעם השנים אתם כנראה תצטרכו אחסון של עוד חפצים שיצברו לכם במהלך הזמן וידרשו מקום לאחסון.

למה כדאי לבצע פינוי מרתפים?

הרבה אנשים מאמינים כי הם יכולים לבצע פינוי מרתפים בעצמם, אך זה לא כדאי. נכון, תהליך הפינוי יכול להיראות לכם לפעמים כמו משהו די פשוט, אך לא כך הדבר. התהליך הזה הוא מסורבל ודורש מיומנות, מכשור וידע מתאים. אם המרתף שלכם עמוס בציוד, במוקדם או במאוחר תבינו שלפנות אותו בעצמכם זו ממש משימה בלתי אפשרית. מאוד חשוב שבעל מקצוע מיומן יפנה לכם את המרתף, מכיוון שבעל מקצוע יכול לתת לכם גם פתרונות לאחסון וגם לבצע את הפינוי בצורה הכי בטוחה והכי נכונה בשביל שתמנעו מקנסות בעקבות השלכת אשפה לכל מיני אתרים לא מורשים, שתמנעו מנזקים לבריאות עקב סחיבת ציוד או חשיפה לאבק וכל מיני מזיקים. אז אל תפנו לבד, תפנו לבעל מקצוע.

איך תבחרו את בעל המקצוע שיבצע עבורכם פינוי מרתפים?

בחירה של בעל מקצוע לביצוע של פינוי מרתפים וניקיון של שטח המרתף צריכה להיות עם סקר שוק מאוד נרחב ובירור של השירותים שאותה חברה מציעה עבור הפינוי. פינוי יעיל של המרתף יכלול בתוכו גם תהליך של מיון התכולה, פינויה אל האתרים המתאימים והמורשים, מחזור כדי שנוכל לשמור הסביבה ועוד. רק חברת פינוי מקצועית ומנוסה תוכל לבצע את העבודה הזו ולהפוך את פינוי המרתף ליעיל, איכותי ומקצועי. כמו כן, חברת הפינוי חייבת לבצע את עבודתה בצורה הכי מקצועית שניתן תוך כדי שהיא שומרת על כללי הבטיחות שונים.

חברה מקצועית שמפנה מרתפים צריכה להיות מסוגלת לספק את המכשור המתאים ואת צוות העובדים הדרוש למען הפינוי. נוסף על כל אלה, כשאתם מחפשים חברת פינוי מקצועית, עליכם להתחשב במחיר. ההיצע בשוק הוא עצום ובשביל לדעת איזו חברה תתאים בדיוק לצרכים שלכם, עליכם לבצע מבעוד מועד סקר שוק מקיף שיכיל בתוכו את טווחי המחירים, את צוות העובדים, את שנות הוותק וכמובן את כלי העבודה שהם נעזרים בהם. שימו לב, לא כל חברה שמציעה לכם מחיר זול זה אומר שכדאי לקפוץ על ההזדמנות. אל תתפשרו על שאר הפרמטרים בשביל שתוכלו לקבל את השירות הכי בטוח והכי נכון עבורכם.

בזמן סקר השוק, כדאי לכם לברר גם אם החברה שמפנה עבורכם את המרתף יכולה לעזור לכם לייעד אותו למטרה שונה. כמו שכבר הזכרנו מקודם, המרתף יכול לשמש לכל מיני דברים. יש אנשים שירצו להפוך אותו לחדר מגורים נוסף, יש אנשים שירצו לבנות במקום חדר כושר או סטודיו, יש אנשים שירצו לשמר אותו כמחסן פעם נוספת ועוד הרבה אפשרויות כאלה ואחרות. ישנן חברות שמבצעות פינוי של מרתפים אשר יכולות לעזור לכם להעניק לחלל החדש שהתפנה עבורכם כל יעד שרק יעלה ברוחכם. עליכם רק לחשוב מה בוער בכם ולבצע זאת.

שאלות נפוצות על פינוי מרתפים

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מרתפים. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מרתפים מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מרתפים בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מרתפים מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן