פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מרפסת – מה המחיר של פינוי מרפסות?

פינוי מרפסת – מה המחיר של פינוי מרפסות?

שירות פינוי מרפסתמחיר פינוי מרפסות
פינוי מרפסת עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי מרפסת עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי מרפסת המורכבת מחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון מרפסת לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

עוברים דירה? רוצים לשנות קצת את פני הבית? אחד המקומות הנעימים לשבת בהם ולבלות עם חברים או משפחה בזמן אירוח, במיוחד כשמדובר בימי הקיץ ועונות המעבר היא המרפסת. יש נטייה לאנשים רבים לא לנצל את החלל שיש בידם כראוי.

האזינו למדריך על פינוי מרפסת

כנראה שלא פעם נתקלתם במרפסת שנראית כמו מחסן או כמו משתלה. רוצים לדעת איך לפנות את המרפסת? מה צריך לעשות כדי לפנות עציצים גדולים ממנה? האם תוכלו להיעזר בשירותיו של מישהו אחר? מדוע אפילו עדיף להזמין מישהו חיצוני עבור ביצוע פינוי מרפסת? כל זאת ועוד נפרט בהמשך, המשיכו לקרוא איתנו.

למה צריך לבצע פינוי מרפסת מעציצים גדולים?

אחת שיטות העיצוב היפות ביותר שנותנת מראה פראי וטבעי למרפסת היא בעזרת ריבוי צמחים ועציצים. זו שיטה מאוד יפה אשר נותנת מראה מאוד טבעי ונינוח למרפסת. מעין גינה פרטית ופראית אשר נמצאת בתוך גבולות הבית. אז אם הרעיון העיצובי של הכנסה ומיקום של עציצים גדולים כה יפה ונעים למראה, מדוע יש צורך לעשות פינוי מרפסת?

יש פעמים שתרצו לעשות לפנות מעציצים גדולים ולהחליפם בצמחים חדשים. במילים אחרות, אם לא מטפלים בצמחייה שהצבתם כמו שצריך לפי מה שהיא צריכה, אותם הצמחים עלולים לנבול וזה ידרוש מכם לפנות אותם ולהחליפם בחדשים. נוסף לכך, במידה ואתם מעוניינים פשוט לפנות את העציצים שיש ולעצב אותה בצורה אחרת וחדשנית יותר, תצטרכו לעשות פינוי מרפסת.

אז הצלחתם להגיע להחלטה שאתם רוצים לפנות את המרפסת, אבל יש בעיה, העציצים במרפסת הם מאוד כבדים. האם תצליחו לפנות אותם לבד? התשובה היא כנראה שלא. בכל אופן, מומלץ מאוד שלא תנסו לפנות עציצים כה גדולים בכוחות עצמכם, משום שעציצים גדולים הם מאוד כבדים ויכולים לגרום לכם לפציעות קשות שאי אפשר לאמוד את הנזק מהן. יתרה מזאת, לא תמיד קיימים ברשותכם האמצעים הנחוצים על מנת לפנות את העציצים הללו מביתכם בצורה יעילה, כמו למשל רכב מתאים שהעציצים יוכלו להיכנס שם.

מתי תצטרכו לבצע פינוי מרפסת ומי מבצע אותה?

אם שאלתם את עצמכם האם יצא לכם להשתמש בשירותים שמציעים פינוי מרפסת, ודאי תופתעו לגלות שהתשובה היא הרבה יותר קלה ופשוטה משחשבתם. בדרך כלל תשמשו בשירות שכזה אם הגעתם למצב בו אתם מעוניינים או שקיים צורך לשנות את המרפסת שלכם. למשל, אם אתם רוצים לעשות שיפוץ מקיף של כל הבית כשהמרפסת נכללת בתוכו, ודאי תצטרכו לפנות את העציצים כדי שלא יפריעו למהלך השיפוץ שתכננתם או אם העציצים כבר קיימים אצלכם במרפסת והינכם חושקים להחליפם בעציצים אחרים. אז מי בעצם יוכל לפנות עבורכם את המרפסת?

כאמור, תוכלו לנסות לפנות אותה בכוחות עצמכם, אבל זה לא מומלץ כלל על ידי אף גורם. הנזק שיגרם לכם יכול להיות בלתי הפיך. הנזק אינו שווה את הכאבים והמעמסה שתגיע עקב סחיבת משקלים כה כבדים על גבכם. כדי להקל על התהליך של פינוי מרפסת, יש אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם בכך, הם יוכלו לפנות את המרפסת שלכם ללא כל חשש שהעציצים ישברו ויהיה להם נזק כלשהו או שיגרם נזק למרפסת או לבית בעת הפינוי של העציצים.

ישנן חברות שמתמחות בתחום ויוכלו לעזור לכם לפנות את העציצים מביתכם בבטיחות מרבית. הודות לסיוע שתקבלו מחברת הפינויים אשר תוכל לפנות בשבילכם את המרפסת מהעציצים הגדולים, תהיו פנויים לתכנן את המרפסת שאתם כה רוצים לעשות ותוכלו להפנות לכך את כל המשאבים הדרושים לצורך כך. את פינוי המרפסת תצטרכו לבצע כאשר היא תהיה מאוד מוזנחת. אתם תצטרכו למיין את כל החפצים שנמצאים בה ולפנות את כל מה שמיותר לפח האשפה.

אחר כך תצטרכו לנקות את החפצים השימושיים ולמצוא להם מקום מתאים יותר בבית או במחסן. לאחר מכן תוכלו להתחיל במלאכת הניקיון. היות ומדובר על מרפסת שהייתה מוזנחת זמן רב, יהיה צורך לבצע את הניקיון בצורה יסודית ולהשקיע משאבים רבים סביב העניין. גם במקרים בהם המרפסת צוברת פסולת ולכלוך. כמו לשלשת יונים שהן מותירות במקום למזכרת, מקקים וזוחלים שונים, אבק בכמות גדולה וכן הלאה. אכן מדובר במלאכה מורכבת וסיזיפית אשר לא כל אחד יכול לבצע אותה בכוחות עצמו ועדיף לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום.

האם אפשר לבצע פינוי מרפסת לבד?

בחרתם לעשות פינוי מרפסת בביתכם? מעוניינים לדעת איך עושים את זה? נפרט על התהליך ממש כאן. קודם כל, יש לדעת שפעולת הפינוי מרפסת לא תמיד כה פשוטה וקלה כפי שהיא נראית לעין. עבור מישהו שלא מיומן, שלא התנסה בכך ולו פעם אחת בחייו, זו עשויה להיות חוויה קשה ומתישה מאוד. אם אין לכם את הציוד והכלים הנדרשים, לא מומלץ להתחיל ולפנות את המרפסת בכוחות עצמכם. לצורך כך, יש אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו לסייע לכם במשימה זו. כך בעצם תוכלו גם לפנות את המרפסת וגם למנוע פציעות מיותרות.  

איך מתבצע פינוי מרפסת?

פינוי מרפסת שנעשה על ידי אנשי מקצוע, כולל בתוכו מספר שלבים:

  1. שלב ראשון – לאחר שתצרו קשר עם האיש מקצוע אותו תרצו להעסיק הוא יגיע לביתכם כדי להעריך את סדר גודל העבודה שעליו לעשות. הערכה זו נעשית על מנת שהוא ידע מה הציוד הנדרש לו כדי לבצע את העבודה, כמות העובדים שעליו להעסיק באותו היום ולתת לכם הערכת זמן ומחיר עבור העבודה.
  2. שלב שני – ביום הפינוי, יגיע בעל המקצוע ועוזריו ויחלו בתהליך מיון החפצים והדברים שיש לפנות מהמרפסת. זהו השלב החשוב ואף הקריטי ביותר בכל התהליך. זה השלב בו אתם בתור בעלי דירה תוכלו להחליט ממה תרצו להיפטר ומה תרצו להשאיר במרפסת שלכם.
  3. שלב שלישי – זהו השלב בו מגיעים למלאכה. בשלב זה מפנים את המרפסת. זהו יום הפינוי עצמו. בשלב זה מעבירים את הדברים שבחרתם לשמור למקום אחר אותו הוריתם לבעל מקצוע להעביר אליו את מה שתרצו לשמור. כמו כן, יעביר בעל המקצוע את שאר הדברים אותם לא רציתם לשמור למקומות מיועדים, בין אם להטמנה, תרומה או שהוא יבחר לשמור לעצמו את התוכן שלא רציתם. במקרים בהם המרפסת שימשה כמקום אחסון לשאר הדברים בבית, תוכלו לומר לבעל מקצוע לאחסן במקום אחר את כל שאר הדברים.
  4. שלב רביעי – זה השלב בו הסתיימו השלבים של פינוי ומיון החפצים שהיו ממוקמים במרפסת. זה השלב בו מתכננים את השיפוץ או את התכנון מחדש של המרפסת.

איך תבחרו את החברה שתבצע את פינוי מרפסת במקומכם ועבורכם?

ישנם מספר דברים שיוכלו לעזור לכם להחליט איזה בעל מקצוע לשכור על מנת שיבצע אצלכם פינוי מרפסת כראוי.

  • המלצות – בין אם שמעתם ממישהו שהתנסה בעבר ובין אם מצאתם דירוגים והמצלות שונות ברשת. המלצות מאנשים שחוו שירות מסוג זה יוכלו מאוד לעזור לכם להגיע להחלטה.
  • ותק במקצוע – ככל שלבעל המקצוע יש יותר ותק וניסיון, משמע הוא כנראה יותר מיומן במה שהוא עושה ומשאיר אחריו פחות נזק לרכוש שנמצא בבית.
  • מחיר – יש טווח רחב של מחירים. אבל לא כל מי שגובה סכום גבוה הוא בהכרח טוב ולהיפך. כדאי לכם למצוא בעל מקצוע שיתאים לכם בתקציב, זה חשוב לא פחות.

שאלות נפוצות על פינוי מרפסת

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מרפסת. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מרפסת מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מרפסת בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מרפסת מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן