פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מיטה זוגית – מחיר פינויים של מיטות מכל סוג

פינוי מיטה זוגית – מחיר פינויים של מיטות מכל סוג

החלפת מיטה זה לא משהו שעושים כל יום. בדרך כלל, החלפת המיטה תתבצע בעת חידוש רהיטי הבית באופן כללי או כאשר יש צורך בהחלפה כללית. סיבה נוספת להחלפת מיטה היא בגלל שינוי המידות שלה כמו למשל, במקרים כשעוברים דירה והמיטה לא מתאימה לגודל החדר או שפשוט רוצים להשתדרג ולהתפנק במיטה מרווחת וגדולה יותר. כאשר מדובר בילדים, החלפת מיטה נעשית בעקבות קצב הגדילה המהיר שלהם מה שדורש החלפה של מספר מיטות לאורך גדילתם והתפתחותם. החלפות אלו יכולות לגרור להוצאות גדולות וכבדות. אז איך מבצעים פינוי מיטה זוגית? מה צריך לעשות לפני כן? מה יש להכין לפני החלפת מיטה? כל זאת ועוד נפרט בהמשך.

האזינו למדריך על פינוי מיטה זוגית

איך מתבצע תהליך של פינוי מיטת יחיד?

בין אם מדברים על פינוי מיטה זוגית, פינוי מיטת יחיד, פינוי מיטה ישנה, או פינוי של כל מיטה אחרת, מדובר בעצם באותו תהליך פינוי. דבר ראשון, יש להודות שלא כל בן אדם יכול לפנות מיטה בכוחות עצמו. לפעמים נדרשת עזרה מסביב כדי להפחית סיכונים ולצמצם מקום לטעויות. ישנם אנשים שבוחרים להזמין שירות פינוי מקצועי ויש כאלו אשר מעדיפים לשלם תשלום נוסף בעת החלפת המיטה לפינוי של הישנה.

אם מדובר במיטה רגילה שעומדת בפני עצמה אז ניתן לפרק אותה בעדינות ובזהירות לכלל חלקיה ולפנות לאט לאט את כל החלקים שלה. אם מדובר על מיטה שצמודה לקיר וחלק ממנה נתמך בקיר, יש לעשות את הפירוק באופן זהיר במיוחד שלב אחר שלב ואפילו מומלץ להיעזר באיש מקצוע. לאחר שלב הפירוק, תוכלו למסור את המיטה למישהו אחר או לחילופין, לתרום או למכור אותה לחנות יד שניה.

כמו כן, יש באפשרותכם את האופציה להשליך את המיטה למקום ייעודי לה לפי מה שנקבע ברשות המקומית שלכם. נציין שכדאי מאוד להצטייד בכלים מתאימים שיוכלו לעזור לכם לפרק את המיטה ללא כל בעיה ולפנות את האזור טרם תתחילו בפירוק ובפינוי המיטה.

מה עליכם להכין לפני שאתם מזמינים פינוי מיטה ישנה?

רכשתם מיטה חדשה ואתם מעוניינים לפנות את המיטה הקודמת כדי שתוכלו להציב את החדשה במקומה? פינוי מיטה ישנה יכול להוות קושי אם לא מכירים את החוקים של הרשות המקומית בה אתם חיים. למשל, פינוי מיטה תל אביב לאו דווקא יהיה אותו הדבר כמו פינוי מיטה רמת גן וזאת בגלל החוקים השונים שיש לכל רשות. לכל רשות יש מקומות שונים אשר מוגדרים בתור מקומות להשלכת רהיטים גדולים כמו מיטה. לכן, טרם תפנו את המיטה הישנה, יש לדעת כמה וכמה דברים:

  • מהו המקום הייעודי עבור פינוי מיטה ישנה ומה הוא היום שמיועד לכך.
  • להשליך ליד הפח האשפה הקרוב לביתכם יכול לגרור קנס גדול על ביצוע מעשה זה.
  • אם בתוך המיטה קיימות מגירות, יש לפנותן מהתכולה לפני הפינוי.
  • אם אתם מפנים את המיטה יחד עם המזרון ואתם רוצים שמי שנזקק לה יוכל להשתמש בה במצב סביר, תוכלו לעטוף את המזרון בסדין, יריעת בד או פלסטיק על מנת למנוע פגיעה ונזק של המזרון.

פינוי מיטה מחיר – כמה תשלמו באמת?

אם תבצעו בכוחות עצמכם את פינוי מיטה ישנה תוכלו להשיג בכך פינוי מיטה ללא תשלום  מה שבעצם זה יגרור פינוי מיטה חינם. אבל אם אינכם רוצים לטרוח כל כך הרבה, וודאי תרצו לדעת פינוי מיטה מחיר עבור כל העבודה. ובכן, המחיר משתנה והוא תלוי בגודל המיטה וכמות הזמן שיש להשקיע על מנת לפנות אותה מהבית.

במילים אחרות, כמה שעות צריך להשקיע והאם יש צורך בפירוק מיוחד ומורכב עבור אותה המיטה. נציין שהמחירים שונים וטווח המחירים הוא אינו קבוע ומשתנה מעיר לעיר וממקום למקום. טווח המחירים עבור פינוי מיטה ישנה נע בין 150 ₪ לבין 400 ₪. כמובן שיש מקומות שאולי ידרשו סכום גבוה יותר ואולי סכום נמוך יותר.

כמה זמן לוקח לבצע פינוי מיטה תל אביב?

אם בחרתם להזמין מישהו מקצועי שיעשה לכם פינוי מיטה תל  אביב או פינוי מיטה רמת גן בצורה בטוחה ויעילה, נראה שתרצו גם לדעת כמה זמן תצטרכו לפנות לצורך הפינוי. זו שאלה לגיטימית שרבים אולי חוששים לשאול אותה. ובכן, זה תלוי מאוד היכן אתם גרים, אם יש מעלית בבניין או לא, האם יש צורך בפירוק של המיטה או שהיא כבר מפורקת וכל שנותר הוא לפנות אותה למטה.

כמו כן, אם המעבר עבור המיטה הוא פשוט או שהיא כה גדולה ואינה עוברת בחדר המדרגות עד כדי שימוש במנוף לצורך הפינוי. כל אלה הם דברים שיכולים להשפיע על זמן הפינוי. ככל שהתנאים יהיו טובים יותר ומונגשים יותר, כך זמן הפינוי של המיטה יתקצר באופן משמעותי. בממוצע זמן הפינוי של המיטה נע בין חצי שעה לשעה וחצי. יתרה מזאת, אם מדובר במיטה אחת אז התהליך יהיה קצר אבל אם מדובר במספר מיטות שדורשות פינוי בו זמנית, אז זה עלול לקחת הרבה יותר זמן.

האם קיים פינוי מיטה ללא תשלום ומתי זה מתבצע?

לעיתים קרובות כאשר אנשים שומעים שיש פינוי מיטה ללא תשלום או פינוי מיטה בחינם, מבחינתם זה לא אמין ואינם מאמינים שדבר כזה קיים. אך אנחנו פה בשביל להפריח את המיתוס. זה בהחלט קיים וגם לא מדובר בחברות שעובדות בהתנדבות ללא כל תשלום, אלא מדובר בחברה מקצועית שמפנה את המיטה מביתכם והיא לא לוקחת על כך תשלום.

החברות הללו לא מרוויחות את שכרן על כך שהן מפנות את המיטה מביתכם אלא הן מרוויחות מכך שהן לוקחות את המיטה לעצמן. בדרך כלל, לאותן חברות יש את האפשרות למכור את המיטה שפינו מביתכם או לקחת אותה לשימוש שלהן. בחירה בחברה שמפנה את המיטה בתמורה ללקיחת המיטה לעצמה, יכול להיות מאוד ריווחי עבורכם במיוחד אם תכננתם מלכתחילה להיפטר מהמיטה ולא ידעתם מה לעשות איתה. זהו מצב בו שני הצדדים מרוויחים. אתם מרוויחים פינוי מיטה חינם  והם מרוויחים מיטה שימושית שיוכלו למכור במקום אחר.

שאלות נפוצות על פינוי מיטה זוגית

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מיטה זוגית. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מיטה זוגית מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מיטה זוגית בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מיטה זוגית מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן