פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי מזגנים – כל מה שצריך לדעת על פינוי מזגן והמחירים

פינוי מזגנים – כל מה שצריך לדעת על פינוי מזגן והמחירים

פירוק או הסרה של מזגנים ממיקומם הוא תהליך עדין וחשוב. פעולת פינוי המזגנים כוללת את הסרת כל החומרים המזהמים והמסוכנים שקשורים למזגן כמו הגז, השמנים וחומרי הריח. נוסף על כך, הפינוי כולל את ההפרדה של החומרים המתאימים למחזור מחדש כמו מתכת, פלסטיק וזכוכית.

האזינו למדריך על פינוי מזגנים

לפינוי המזגנים יש השפעה ישירה על הסביבה ועל בריאות האדם, לכן חשוב לבצע אותו על פי התקנים והנחיות המתאימות. בפעולת הפינוי עליכם לקחת בחשבון את כל הפעולות, לצמצם את השפעתו על הסביבה ולפעול בצורה אחראית ומקצועית. אז אם אתם מחדשים את המיזוג בבית או במשרד, אתם תהיו זקוקים לפינוי מזגנים מקצועי. אתם זקוקים לחברה מקצועית שתעזור לכם לבצע פינוי מהיר והכי בטיחותי שאפשר. רוצים לדעת עוד בנושא? המשיכו לקרוא ותיווכחו בעצמכם.

פינוי מזגן ישן מחיר – מה משפיע עליו?

פינוי מזגן ישן מחיר מושפע מכל מיני דברים. פינוי של מזגן ישן הוא צעד חשוב ומשמעותי כאשר מעוניינים להחליף את המזגן הישן במזגן חדש ויעיל יותר. המחיר של פינוי מזגן ישן עשוי להשתנות בהתאם למיקום ולגודל של המזגן הקיים, יחד עם סוג העבודה שצריך לבצע על מנת להסיר את המזגן.

באופן כללי, מחיר פינוי של המזגן הישן יכול לכלול גם את העלויות של ההובלה והטיפול בפסולת האלקטרונית, כך שעליכם לוודא שכל העלויות הנדרשות כלולות בהערכת המחיר. יש מקרים בהם תוכלו למצוא חברות אשר מציעות פינוי מזגנים ישנים במחירים סבירים ולעיתים אפילו בחינם, כך שכדאי לכם לחפש חברות כאלו ולבדוק את המחירים והתנאים שהן מציעות לפני שאתם מקבלים החלטה סופית. כך או כך, חשוב שתזכרו כי פינוי של מזגן ישן הוא צעד מאוד חשוב ועוזר לכם להגן על הסביבה ולחסוך באנרגיה בזמן שאתם מתקינים מזגן חדש ויותר יעיל.

האם קיים דבר כזה פינוי מזגן ישן בחינם?

בהחלט כן! יש כל מיני חברות שמבצעות פינוי מזגן ישן בחינם אך זה תלוי בכמה גורמים, כמו למשל שיש חברות שיכולות להציע פינוי של מזגן ישן בחינם במקרים בהם אתם מחליפים מזגן ישן עם חדש, או לחילופין במקרים של תקלה במזגן שאין באפשרותכם לתקן. נוסף על כך, יכול לקרות מצב שחברות פינוי יציעו לכם פינוי של המזגן הישן בחינם כחלק ממבצעי חג או מבצעי קיץ.

אך עם זאת, אתם צריכים לזכור שזה עדיין תלוי בחברה ובתנאים שהיא מציעה ולפעמים יהיו מצבים שיהיו עלויות נוספות כמו טיפול בחומרים מזיקים או עלות של ההובלה. כדאי לכם לבדוק טוב את תנאי ההצעה ולוודא שהחברה מציעה לכם פינוי של מזגן ישן בחינם ללא כל עלות נוספת.

איך מתבצע פינוי מזגנים?

למפני מזגנים יש תפקיד מאוד חשוב בזמן פינוי מזגנים. לפני הפינוי, צריך לוודא שהמזגן כבוי ושאין שום מקור חשמלי מחובר אליו. הם צריכים גם לוודא שהמזגן לא מכיל חומרים מסוכנים או רדיואקטיביים, זה יכול להיות מאוד מסוכן ולפגוע בסביבה ובבריאות האנוש. לאחר שהמפנים וידאו שהמזגן בטוח לפינוי, הם יכולים להתחיל בתהליך.

השלב הראשון הוא להסיר את כל החומרים הלא רצויים מהמזגן, כמו אבק, חלקיקים ומים. לאחר מכן, הם צריכים לפרק את המזגן כך שניתן יהיה להסיר את הקרטונים והפלסטיק מסביב. כדי לפרק את המזגן, צריך לפתוח את הדלתות והברגים כדי להסיר את הפנלים החיצוניים. אז כמו שכבר הבנתם, פינוי של מזגנים הוא תהליך פינוי מאוד מורכב ומאוד מאתגר אשר מחייב את המפנים לפעול בהתאם לכללי הבטיחות אשר דרושים לכך. אז בשביל לבצע את הפינוי צריך להכין תכנית פינוי מסודרת שתתחשב בתשתיות החשמל, בגובה של המזגן, תיחום של אזור הפינוי ועוד.

פינוי מזגן ישן מחיר – כמה באמת יעלה לכם ומה עוד חשוב לדעת?

אז כמה באמת יעלה לכם לפנות מזגן ישן? פינוי מזגן ישן מחיר – הנה הדברים שאתם צריכים לדעת בנושא. המחיר של הפינוי יכול להשתנות ותלוי במספר של גורמים כמו המיקום שהוא נמצא בו, הגודל שלו, המצב שלו וצורת הפינוי הנדרשת. בדרך כלל, פינוי של מזגן פרטי יעלה בין 150 ₪ עד 500 ₪, תלוי במקום ובאמצעי הפינוי בהם משתמשים.

אם מדובר במזגן מסחרי או תעשייתי, המחיר יכול להיות יותר גבוה. בשביל שתוכלו לדעת כמה יעלה לכם הפינוי של המזגן, כדאי לכם לפנות לחברות המתאימות שיכולות לבצע עבורכם את הפינוי ולבדוק את המחירים שהם מציעים. עליכם לזכור שפינוי המזגן חייב להיעשות בצורה נכונה בשביל הסביבה ובשביל החברה האנושית וכדאי לבחור בחברה המתאימה ביותר.

עוד דבר שעליכם לדעת הוא אם לא קניתם מזגן חדש ואתם לא זכאים בפינוי חינם ואם הוא לא מספיק קטן בשביל שתוכלו לפנות אותו בעצמכם אתם יכולים להיעזר באיש מקצוע שיפנה אותו עבורכם ישירות לאתר מחזור שמיועד לפסולת חשמלית אלקטרונית. כמו כן, אם המזגן הישן שלכם עובד והוא יכול לשמש מישהו אחר, המפנים שבחרתם יוכלו למכור אותו ואז אתם תוכלו לשלם קצת פחות על הפינוי.

אז שנייה לפני שאתם מזמינים פינוי, שימו לב שאם השקע החשמלי של המזגן דורש פירוק או שאם הוא נמצא בקומה גבוהה ואין מעלית בבניין, המחיר של הפינוי יעלה לכם בין 200 ₪ ל-300 ₪. שימו לב שאם אתם לא רוצים לפרק את המזגן בעצמכם, אתם חייבים לבדוק שהמפנה יודע לעשות את זה בעצמו. זה לא מובן מאליו שכל המפנים ידעו לפרק מזגנים ישנים. כמו כן, כמו שכבר נאמר, אתם יכולים לתרום את המזגן הישן שלכם לתרומה. יש כל מיני עמותות שיפנו לכם את המזגן הישן בחינם אם הוא עובד ויכול לשמש אנשים נזקקים.

שאלות נפוצות על פינוי מזגנים

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי מזגנים. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי מזגנים מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי מזגנים בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי מזגנים מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן