פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי חצרות – כמה עולה לבצע פינוי חצר מתכולה?

פינוי חצרות – כמה עולה לבצע פינוי חצר מתכולה?

שירות פינוי חצרותמחיר פינוי חצר
פינוי חצר עם חפצים יקרי ערך0 ש"ח, במקרים מסויימים אפילו נשלם לכם
פינוי חצר עם חפצים עם ערך סביר0 ש"ח – 1,000 ש"ח
פינוי חצר המלאה בחפצים ללא ערךהחל מ-800 ש"ח ועד 3,000 ש"ח
ניקיון חצר לאחר הפינוי0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ)

פינוי חצרות הוא תהליך חשוב אשר מבצע שינוי במראה החצר והוא יכול לכלול בתוכו הסרה של צמחים, עצים, עשבים, מבנים וגם מסגרות. כמו כן, פינוי של חצרות יכול לכלול בתוכו כל מיני עבודות שיפוץ, חיתוך עצים וכל פעולה כזו או אחרת שתביא לשינוי במראה של החצר. נוסף על כך, פינוי חצרות הוא נושא חשוב ומרכזי בכל עיר ויישוב. החצרות הן מקום מרכזי הן למנוחת המבוגרים והן לפעילות של הילדים כאחד. ככל שהערים מתפתחות והתושבים צומחים, עולה הצורך בפינוי של החצרות לצורך בנייה של דיור נוסף ותשתיות עירוניות נוספות. במדריך הקרוב, נדבר על כל מה שצריך לדעת בפינוי חצרות.

האזינו למדריך על פינוי חצרות

מהו בכלל פינוי חצרות?

פינוי חצרות תהליך בו מבצעים הסרה של כל החפצים, הצמחים והמבנים אשר קיימים בחצר במטרה לפנות אותה לשימוש חדש. הפינוי מתבצע בחצרות מסוגים שונים, כמו חצרות בבתים פרטיים, בנייני משרדים, מלונות, קמפינגים, תחנות דלק ועוד. בתהליך הפינוי מסירים צמחים, מנקים, מפזרים ומכינים את השטח לשימוש החדש. לעיתים, הפינוי כולל בתוכו גם הסרה של מבנים קיימים כמו בתים ישנים או מבנים שלא נמצאים יותר בשימוש, וכן הסרה של חומרים מסוכנים כמו פחמן ופסולת רפואית.

הפינוי יכול להיות חיוני לכל מיני מטרות שונות, כמו חדשנות, הקמה של מבנים חדשים, פיתוח של שטחים לציבור הרחב ובנייה של תשתיות חדשות. בדרך כלל הפינוי יתבצע כדי לשפר את המראה והתחושה של החצר או המקום או לצורך של ביטול סכנות או תקלות בסביבה, ולפעמים גם לצורך תכנון ובנייה של מבנה חדש. את השירות של פינוי החצרות תוכלו למצוא בחברות הפינוי השונות. כאמור, פינוי של חצרות הוא תהליך שבו מפנים פסולת מהחצר, מפנים פרגולות, גרוטאות, מחסנים, מגרשי משחקים, עשבייה ועוד. פינוי של חצרות הבתים, או אפילו, פינוי של חצרות ציבוריות, מתבצע אך ורק על ידי צוות מקצועי אשר עונה על כל הקריטריונים המקצועיים.

איך מבצעים פינוי חצרות?

פינוי חצרות הוא תהליך חשוב ורציני שצריך לבצע בזהירות בצורה נכונה ובהתאם להנחיות המתאימות. לפניכם כמה צעדים חשובים לביצוע התהליך:

  1. תכנון הפינוי והכנה: לפני התחלת הפינוי אנשי המקצוע צריכים לתכנן את התהליך ולהכין את כל הציוד הנדרש. הם צריכים לבדוק את ההנחיות המקומיות בנושא פינוי החצרות ואף לוודא שיש להם את כל המסמכים שצריך בשביל לפנות את החצר המיועדת.
  2. בטיחות: במהלך הפינוי חייב לציית להוראות הבטיחותיות ולהשתמש בציוד המתאים ללא סכנות. כדאי לכם לוודא שבעל המקצוע שמבצע את הפינוי מכיר את כללי הבטיחות ויודע איך להפעיל את הציוד המתאים.
  3. סימון וסילוק חומרים מזיקים: אם קיימים חומרים מזיקים בחצר (כמו כלי חרס או שמנים למשל), צריך לסמן אותם ולסלק אותם מהחצר בצורה נכונה. הדבר יעזור למנוע נזק לסביבה, לבניינים הסמוכים ואף לבני האדם.
  4. פינוי הפסולת: לאחר הסימון והסילוק צריך לפנות את החצר מכל הפסולת והזבל, כמו כלים ישנים, ענפים, עלים וכל זבל כזה או אחר. חשוב לשים לב לכל החלקים של החצר, גם לאילו הנסתרים מן העין ולא להשאיר אף שאריות פסולות בשום מקום.
  5. טיפול בעצים וצמחי הגינה: אם קיימים עצים וצמחי גינה בחצר, חשוב לטפל בהם בצורה נכונה כדי למנוע פגיעה בהם. כמו כן, הטיפול יכול לכלול בתוכו חיתוך וגיזום של העצים והצמחים מה שמצריך עבודה עם כלים מתאימים. עדיף להיות זהירים ולהזמין אנשי מקצוע בשביל לא לפגוע במבנים הסמוכים.
  6. ניקיון של כלי העבודה: לאחר שהפסולת הוסרה, צריך לנקות את כלי העבודה ששימשו לפינוי בשביל להפחית את הסיכון של העברת חומרים מזיקים למקומות אחרים שיכולים לגרום להרבה מאוד נזק.

למי מיועד פינוי חצרות?

פינוי חצרות יכול להיות מיועד לכמה קבוצות של אנשים, כגון:

  • בעלי חצרות שרוצים להיפטר מחפצים בלתי רצויים או מבנים ישנים ומפורקים יכולים לבצע פינוי של חצרות. בהרבה מקרים, פינוי של חצרות יכול להיות מאוד חיוני ואף להעניק מקום לפעילויות חדשות וטובות יותר.
  • פינוי של חצרות יכול להיות מיועד לקהילות מקומיות על מנת לשמור על נוף טבעי ולהקל על בעלי החצרות המקומיים. זה יכול להיות מאוד חשוב במיוחד באזורים אשר יש בהם הרבה חצרות עם בעיות סביבתיות כמו פסולת ועוד.
  • פינוי של חצרות יכול להיות מיועד גם לחברות שעוסקות בפעילות תעשייתית כמו בנייה של דיור או מרכז מסחרי. הפעילות הזו דורשת פינוי של הרבה חצרות יחד עם טיפול בבעיות סביבתיות.
  • בהרבה מקרים נדרש לבצע פינוי של חצרות כחלק מתוכניות ממשלתיות ורשויות מקומיות. הפינוי מיועד בעיקר לבעלי נכסים ואנשים שרוצים לסיים פרויקט בנייה או שיפוץ. נוסף על כך, גם חברות נדל"ן, קבלני בנייה ומנהלי נכסים יכולים לצרף את פינוי החצרות כחלק מהתהליך שלהם.

באופן כללי, פינוי של חצרות יכול להיות מיועד לכל אדם או עסק שרוצה להסיר פריטים גדולים מהחצר או לסיים פרויקט בנייה או שיפוץ או סתם ליצור מרחב נקי ובטוח שהילדים יוכלו לשחק בו.

איך בוחרים את איש המקצוע שיבצע עבורכם פינוי חצרות?

בחירת איש מקצוע שיבצע פינוי חצרות יכולה להיות מאוד מורכבת והיא צעד מאוד חשוב שיבטיח כי העבודה תתבצע בצורה הכי יעילה והכי בטוחה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע המתאים עבורכם:

  • בדקו את הרשויות המקומיות: יש מקומות שנדרש בהם לקבל רישיון מסוים על מנת לבצע פינוי של חצרות. במקרים כאלו, כדאי לכם לוודא שבעל המקצוע יהיה מורשה, שהוא עובד על פי החוקים המקומיים ושהוא יכול לעזור לך בכל הנוגע לרישוי ולהגשת פניות לרשויות הרלוונטיות.
  • תחקרו את האישורים ואת התעודות המקצועיות: תבדקו את המוניטין המקצועי של בעל המקצוע, וודאו כי יש לו את האישורים והתעודות המתאימים עבור ביצוע פינוי של חצרות. התעודות צריכות להיות תעודת בטיחות, רישיון מלגזה ועוד. אלו הן המפתח להבטחת העובדה כי איש המקצוע שבחרתם יספק לך שירות מקצועי ובטוח.
  • לאחר מכן, כדאי לכם לבדוק את הביקורות על אותו בעל מקצוע. אתם חייבים לוודא שהמומחיות שלו מתאימה לפינוי שאתם צריכים.
  • לפני שאתם מתחילים לעבוד עם בעל המקצוע, קבעו פגישת היכרות ראשונית, בה תוכלו לדון בפרטי העבודה ובאופי שלה.
  • עליכם לוודא שבעל המקצוע מספק לכם תקציב מפורט לתהליך הפינוי והוא זה יספק את הכלים והציוד הנדרש לביצוע המשימה. לאחר שהסכמתם על המחיר והתנאים, יש לחתום על הסכם כתוב עם בעל המקצוע.

שאלות נפוצות על פינוי חצרות

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי חצרות. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי חצרות מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי חצרות בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי חצרות מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן