פינוי דירה » סוגי פינויים » פינוי דירה באמצעות מנוף – מה המחיר?

פינוי דירה באמצעות מנוף – מה המחיר?

שירות פינוי באמצעות מנוףמחיר פינוי דירה באמצעות מנוף
פינוי דירה עם חפצים יקרי ערך + שעת מנוףכ-500 ש"ח
פינוי דירה עם חפצים עם ערך סביר + שעת מנוףכ-1,500 ש"ח
פינוי דירה המורכבת מחפצים ללא ערךכ-3,000 ש"ח
ניקיון דירה לאחר הפינוי באמצעות מנוף0 ש"ח (כלול בעבודה)
על המחירים יתווסף מס ערך מוסף (מע"מ), מחיר המנוף ישתנה בהתאם לקומה

פינוי דירה עם מנוף הוא עוד שירות מיני רבים אשר מוענק לכם צוות מומחים בפינוי דירות. פינוי שמתבצע על ידי מנוף יתבצע במקרים בהם הדירה נמצאת בקומה הגבוהה ובמקרים בהם הציוד שמפנים הוא כבד ומאסיבי. כמו כן, אם הציוד לא יכול לעבור בפתחי המעבר שנמצאים בדירה או לחילופין במבנה, נשתמש במנוף. במדריך הבא תוכלו לקרוא אודות תהליך פינוי דירה באמצעות מנוף, מה משפיע על מחירו, מה מפנים ועוד. שווה להמשיך לקרוא.

מהו פינוי דירה באמצעות מנוף?

פינוי דירה באמצעות מנוף הוא תהליך הסרה של ריהוט וציוד גדול מהדירה על ידי מנוף גדול וחזק. הפינוי באמצעות המנוף משמש לעיתים קרובות במצבים בהם הכניסה לדירה צרה ולא ניתן להעביר את הריהוט ואת הציוד באמצעות המעליות או שאר הפתרונות הרגילים.

במסגרת פינוי שכזה, מנופי זרוע איכותיים ובטיחותיים נישאים על גבי משאיות אשר מיועדות לכך. בתהליך הפינוי על ידי שימוש במנוף, המנוף נע לצד הבניין ומתחבר לחלון או למרפסת של הדירה. כאשר המנוף מחובר, הצוות המקצועי יוריד את הריהוט ואת הציוד באמצעות מערכת מעמדים וכבלים של המנוף ומוריד אותם למטה בצורה בטוחה ומקצועית. כמה שהפינוי הנ"ל יכול להיות מאתגר ומסוכן, לצוות המקצועי, המיומן והמנוסה יש את היכולת לבצע את התהליך בצורה בטוחה ויעילה.

פינוי דירה באמצעות מנוף

מה משפיע על מחיר פינוי דירה באמצעות מנוף?

כמו בכל שירות אחר, ישנם כמה גורמים אשר יכולים להשפיע על מחיר פינוי דירה באמצעות מנוף, כגון:

  1. גודל הדירה ומספר החדרים: ככל שהדירה גדולה יותר וככל שישנם יותר חדרים לפנות כך המחיר יכול להיות גבוה יותר.
  2. כמות הרהיטים: ככל שיש יותר ריהוט לפנות כך המחיר יכול לעלות.
  3. אופי הפינוי ומטרותיו: כמו שנעשה בכל תהליך פינוי אחר, גם כשמבצעים פינוי דירה עם מנוף, המחיר ייקבע על ידי אפיון של צרכי הפינוי אשר יתאימו ללקוח.
  4. כמות הציוד אשר מיועד לפינוי: המחיר של פינוי הדירה באמצעות מנוף יקבע על פי הכמות של הציוד המיועד לפינוי, ועל פי כמות הזמן שתידרש לפנות את כל הציוד.
  5. המורכבות של הליך הפינוי: כמו שמבצעים בכל תהליך פינוי אחר, גם פינוי דירה עם מנוף חייב להתבצע רק לאחר הערכה מוקדמת לצרכים של הפינוי על מנת שיהיה אפשר להתמודד עם אי אילו בעיות העשויות להתעורר במהלך הפינוי.
  6. מהי מורכבות הפינוי: האם יש פתחי מעבר מהחלונות של הדירה, מה הן דרכי הגישה למנוף לתוך שטח הדירה, מה הן דרכי הגישה מהשטח של הדירה לאתרי הפסולת המתאימים ועוד.
  7. גם שירותים נלווים בסוף תהליך הפינוי יכולים להשפיע על מחירו. שירותים אלה יכולים להיות ניקיון של הדירה, צביעה של קירותיה, סיוד, ביצוע של עבודות סדר וארגון בתוך הדירה, שירותי הדברה, החלפה של בלאי בשטח הדירה וכו'.

בסופו של דבר, המחירון של פינוי הדירה באמצעות מנוף ייקבע רק לאחר שנציג יגיע למקום הפינוי ורק לאחר שכל צרכי הפינוי נבחנו.

פינוי דירה באמצעות מנוף – מה מפנים בעזרת המנוף ואיך הוא יכול לעזור בפינוי?

כשמו כן הוא, פינוי דירה באמצעות מנוף הוא תהליך בו משתמשים במנופים כדי להעביר ציוד וריהוט גדול ומשקלים כבדים מהדירה לחזית הבניין ומשם למשאית שתוביל את הפריטים ליעד הרצוי. המנופים יכולים להפוך את הפינוי לפשוט יותר ולהקל על העבודה של המבצעים את הפינוי. המנוף יכול לעביר כל פריט שלא ניתן להרים בצורה ידנית או פריטים שצריך להוציא מהדירה בצורה בטוחה כמו ספות, מזרונים ושאר הרהיטים הגדולים.

נוסף על כך, המנופים יכולים להקל על הגישה לפריטים שנמצאים בקומות הגבוהות, בדירות עם כניסה צרה או מדרגות ישרות שבהן, בדרך כלל יש קושי בהוצאת הפריטים מהדירה. זה מאפשר פינוי יעיל ומהיר, מכיוון שאין צורך לבצע תהליכים מסובכים כדי להוציא את הפריטים מהדירה. בסופו של יום, פינוי דירה שנעשה באמצעות מנוף הוא פתרון יעיל ומהיר להוצאת הפריטים הגדולים והכבדים מהדירה. המנוף יספק לכם דרך מהירה ומאובטחת ויקל על כל עניין הפינוי.

למה חשוב לבצע פינוי דירה באמצעות מנוף על ידי מומחים?

פינוי דירה באמצעות מנוף חייב להתבצע על ידי מומחים מכמה וכמה סיבות:

  • בטיחות: פינוי דירה יכול להיות מסוכן ומסובך לביצוע. עם מנוף יש פחות סיכונים של נפילות ופציעות כי המנוף בעצם מאפשר גישה מאובטחת למקומות גבוהים.
  • יעילות: בעזרת המנוף תוכלו לבצע את הפינוי בצורה יותר מהירה ויותר יעילה. המנוף יאפשר לכם להעלות כלי עבודה וציוד למקומות שקשה להגיע אליהם וכן להוריד את הפסולת והרהיטים בצורה טובה.
  • חסכון בזמן ובכסף: פינוי של דירה בעזרת מנוף יכול לחסוך לכם זמן וכסף בהשוואה לפינוי של דירה על ידי שימוש בכלי עבודה רגילים או ידניים.
  • הפרדת פסולת: עם מנוף תוכלו להפריד בין הפסולת לכלי העבודה והציוד המשמשים לפינוי הדירה. זה יאפשר למומחים למנוע נזק לכלי העבודה ולשמור עליהם לשימושים נוספים.

מומחים בעל ניסיון רב בתחום פינוי דירות באמצעות מנוף יאפשר לכם ליהנות מכל מיני יתרונות מקצועיים במהלך תהליך הפינוי. הידע המקצועי של המומחים יחד עם הניסיון ייתן לכם את כל מה שתואר לעיל. המומחים יכינו לכם תכנית קפדנית ומסודרת לביצוע הפינוי אשר תקפיד על כל נושא הבטיחות. הכנה של תכנית פינוי מסודרת תבטיח לכם את שירותי הפינוי הכי מקצועיים ואיכותיים שיכולתם לבקש.

למי מיועד שירות של פינוי דירה באמצעות מנוף?

שירותי פינוי דירה באמצעות מנוף יכולים להתאים לכל אחד, אפילו לקהל העסקי. השירות מיועד לכל מי שצריך לפנות דירה, משרד או מפעל וצריך להוציא רהיטים, מכוניות, מכונות ישנות, ציוד מכני כבד או כל פריט גדול וכבד כזה או אחר. השירות יכול להיות מיועד לאנשים שעוברים לדירה חדשה ורוצים להשאיר את הדירה שלהם ריקה, לבעלי מקומות עסקיים שמעוניינים להוציא רהיטים וציוד מיושן, או לכל אדם אחר שצריך להוציא פריטים גדולים מהבית או מהמשרד שלהם.

שירות זה יכול להיות מועיל גם לאנשים שאינם יכולים להרים דברים כבדים בעצמם או שאינם מסוגלים לבצע את המשימה באופן עצמאי. נוסף על כך, אם אתם זקוקים לסוגים שונים של הליכי פינוי אשר מחייבים את מעורבותם של מנופי הזרוע או כל מנגנון הרמה כזה או אחר, יש חברות המתמחות בדיוק בנושא זה.

שאלות נפוצות על פינוי דירה באמצעות מנוף

כמובן, צוות האתר "חטאב פינויים" ישמח לתת לכם שירות של פינוי דירה באמצעות מנוף. אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 054-4687948 או למלא טופס באתר ונחזור אליכם בהקדם להצעת מחיר.
העלויות והמחירים של פינוי דירה באמצעות מנוף מאוד משתנות בין עבודה לעבודה, ולכן כדאי יהיה לתאם איתנו פגישה בכדי שנוכל להגיע ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.
אין ספק שזו הבחירה הנכונה ביותר. תמיד ישנה האפשרות לעשות תהליך של פינוי דירה באמצעות מנוף בעצמכם לבד, אך זה יהיה תהליך מסורבל ומכביד מאוד ועדיף כבר להשאיר את העבודה הזו למקצוענים.

שנחזור לקטע כלשהו במאמר?

להצעת מחיר לפינוי דירה באמצעות מנוף מלא טופס או חייג 054-4687948

עוד מאמרים על פינויים שונים

דילוג לתוכן